Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00403308/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Głogowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Grębocice
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grebocice.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.grebocice.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b33b94-5106-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016029/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403308/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.53.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: Modernizacja przepompowni ściekówObejmuje modernizację czterech przepompowni ścieków w:
- m. Bucze dz. 49/1,
- m. Retkowie dz. 64/2,
- m. Żabice dz. 126/5,
- m. Trzęsów dz. 100/1.
Zakres robót do wykonania przedstawiają projekty techniczne, przedmiary oraz STWiOR wykonane przez Usługi Inżynieryjne „KRAKEN” Marek Kałamajka, ul. Wioślarska 7, 67-200 Głogów, które stanowią załącznik nr 1a do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 428580,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnejZakres dostawy obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli użytkownika
z obsługi technicznej sprzętu.
UWAGA!!!
Minimalne wymagania sprzętu zostały określone w załączniku nr 1b do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów
4.5.5.) Wartość części: 849000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: Zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej – zakup ciągnikaZakres dostawy obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli użytkownika z obsługi technicznej ciągnika.
UWAGA!!!
Minimalne wymagania ciągnika zostały określone w załączniku nr 1c do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki
4.5.5.) Wartość części: 554000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517725,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517725,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517725,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE „ HYDROTERM” M.DOBROSKOK, M.KRZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002
7.3.3) Ulica: Przemkowska 55
7.3.4) Miejscowość: Polkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 59-101
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517725,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103310,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1103310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1103310,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANRO LTD SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-020-11-04
7.3.3) Ulica: Fasty, Szosa Knyszyńska 89
7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK
7.3.5) Kod pocztowy: 15-690
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1103310,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.10.2022 r. do godziny 9:00 wpłynęły dwie oferty. Najkorzystniejszą ofertą w oparciu o podane kryteria wyboru (cena 60%, dodatkowa gwarancja 40%), jest oferta złożona przez firmę AGROHANDEL s.j. A. Plecety, I. Plecety, ul. Jaworzyńska 261,
59-220 Legnica, która zaoferowała wykonanie zamówienia za kwotę 959 400,00 zł.
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 580 000,00 zł.
Stosownie do art. 255 pkt. 3 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI GRĘBOCICE
więcej: przetargi GRĘBOCICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Nowe, wspaniałe miejsce spotkań, zabawy i sportu dla Brzeźna - zagospodarowanie terenu przy ul. Zelwerowicza - zadanie realizowane w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadań z BO 2024
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.