eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrębociceModernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej



Ogłoszenie z dnia 2022-12-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Grębocice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 3

1.5.2.) Miejscowość: Grębocice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-150

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@grebocice.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grebocice.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.grebocice.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b33b94-5106-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00512943

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016029/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Modernizacja przepompowni ścieków na terenie Gminy Grębocice oraz zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403308/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.53.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Modernizacja przepompowni ścieków

Obejmuje modernizację czterech przepompowni ścieków w:
- m. Bucze dz. 49/1,
- m. Retkowie dz. 64/2,
- m. Żabice dz. 126/5,
- m. Trzęsów dz. 100/1.
Zakres robót do wykonania przedstawiają projekty techniczne, przedmiary oraz STWiOR wykonane przez Usługi Inżynieryjne „KRAKEN” Marek Kałamajka, ul. Wioślarska 7, 67-200 Głogów, które stanowią załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 428580,05 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej

Zakres dostawy obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli użytkownika
z obsługi technicznej sprzętu.
UWAGA!!!
Minimalne wymagania sprzętu zostały określone w załączniku nr 1b do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42997200-3 - Maszyny do czyszczenia wewnętrznej powierzchni rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 849000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Zakup sprzętu do utrzymania sprawności sieci kanalizacyjnej – zakup ciągnika
Zakres dostawy obejmuje również przeszkolenie przedstawicieli użytkownika z obsługi technicznej ciągnika.
UWAGA!!!
Minimalne wymagania ciągnika zostały określone w załączniku nr 1c do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.5.5.) Wartość części: 554000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 517725,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 517725,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 517725,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- USŁUGOWE „ HYDROTERM” M.DOBROSKOK, M.KRZESZOWSKI SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6921003002

7.3.3) Ulica: Przemkowska 55

7.3.4) Miejscowość: Polkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 59-101

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 517725,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1103310,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1103310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1103310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KANRO LTD SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 542-020-11-04

7.3.3) Ulica: Fasty, Szosa Knyszyńska 89

7.3.4) Miejscowość: BIAŁYSTOK

7.3.5) Kod pocztowy: 15-690

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1103310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 10.10.2022 r. do godziny 9:00 wpłynęły dwie oferty. Najkorzystniejszą ofertą w oparciu o podane kryteria wyboru (cena 60%, dodatkowa gwarancja 40%), jest oferta złożona przez firmę AGROHANDEL s.j. A. Plecety, I. Plecety, ul. Jaworzyńska 261,
59-220 Legnica, która zaoferowała wykonanie zamówienia za kwotę 959 400,00 zł.
Zamawiający na realizację zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 580 000,00 zł.
Stosownie do art. 255 pkt. 3 zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.