Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00453816/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-20
- 2023/BZP 00466935/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-27
- 2023/BZP 00475723/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu Furgon z kabiną wyposażoną w co najmniej 3 miejsca siedzące
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811195875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szczecińska 5
1.5.2.) Miejscowość: Gryfino
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pukgryfino.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pukgryfino.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pukgryfino.logintrade.net/index.php1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi wodociągowe, kanalizacyjne, komunalne, pogrzebowe, remontowe i budowlane oraz laboratorium
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu Furgon z kabiną wyposażoną w co najmniej 3 miejsca siedzące2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adac0746-6f16-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00512979
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13.TP.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Furgon z kabiną z co najmniej trzema miejscami siedzącymi.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA WINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE WYMAGANIA:
Podwozie i wyposażenie:
Podwozie i nadwozie:
1)Wymiary pojazdu:
- długość min 5300 mm,
- szerokość min 1910 mm (bez lusterek),
- szerokość min 2050 mm z rozłożonymi lusterkami.
2)Pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji: min. 2022 r.
3)Długość podłogi w przestrzeni ładunkowej min 2750 mm,
4)Wysokość tylnego otworu załadunkowego min 1210 mm,
5)Pojemność użytkowa przestrzeni ładunkowej min 6,0 m3,
6)Dopuszczalna masa całkowita min 2600 kg,
7)Minimalna masa holowanej przyczepy 2400 kg,
8)Hak holowniczy umożliwiający holowanie przyczepy z hamulcami o masie min 2,4 t,
9)Dopuszczalna masa całkowita zestawu max. 7000 kg,
10)Układ wspomagania pokonywanie podjazdów / ruszania pod górę,
11)Układ hamulcowy z systemem zapobiegającym blokowaniu hamulców,
12)System elektronicznej stabilizacji toru jazdy,
13)Układ kierowniczy lewostronny ze wspomaganiem,
14)System Start & Stop,
15)Charakterystyka silnika: moc min. 130 KM, wysokoprężny lub benzynowy,
16)Maksymalny moment obrotowy min. 340 Nm,
17)Pełnowymiarowe koło zapasowe,
18)Zbiornik paliwa min. 65 litrów zamykany na klucz lub bezkluczowe zamknięcie zbiornika paliwa poprzez system centralnego zamka,
19)Obręcze kół ze stali lub aluminium,
20)Oświetlenie pojazdu wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego,
21)Światła do jazdy dziennej,
22)Światła przeciwmgłowe min. tył,
23)Ilość miejsc siedzących w kabinie: min 3,
24)Minimalna gwarancja podwozia/nadwozia 36 miesięcy,
Wyposażenie:
1)Osłony przeciwsłoneczne,
2)Fotel kierowcy z regulacją wysokości,
3)System wspomagania parkowania min. tył – czujniki parkowania i/lub kamera cofania umieszczona z tyłu samochodu wraz z monitorem led w kabinie,
4)Drzwi boczne przestrzeni ładunkowej prawe przesuwne sterowane min. manualnie,
5)Drzwi tylne przestrzeni ładunkowej dwuskrzydłowe nieprzeszklone otwierane symetrycznie 50/50 z kątem otwarcia 1800,
6)Centralny zamek,
7)Szyby przednie boczne otwierane elektrycznie,
8)Lusterka boczne podgrzewane i regulowane elektrycznie,
9)Kierownica z regulacją wysokości i głębokości,
10)Kierownica wielofunkcyjna,
11)Komputer pokładowy,
12)Komunikaty w języku polskim,
13)System kontroli zapięcia pasów bezpieczeństwa,
14)Skrzynia biegów manualna lub automatyczna,
15)Dwa komplety kluczyków,
16)Klimatyzacja min manualna,
17)Immobiliser,
18)Radio z głośnikami,
19)System głośnomówiący bluetooth do komunikacji bezprzewodowej z telefonem komórkowym lub radio samochodowe wyposażone w łączność poprzez system bluetooth do komunikacji bezprzewodowej z telefonem komórkowym.
20)Komplet dywaników gumowych,
21)Gaśnica ABC,
22)Apteczka pierwszej pomocy,
23)Trójkąt ostrzegawczy,
24)Klucz do kół,
25)Podnośnik do zmiany kół,
26)Instrukcja obsługi pojazdu w języku polskim.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34136100-0 - Lekkie samochody półciężarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie podlega unieważnieniu z uwagi na to, iż cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zwolnienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158307,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 197760,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu dostawczego dla ZWiK w Laszkach
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- ZAKUP SAMOCHODU 5+1 - ODDZIAŁ ZUS W TORUNIU
- dostawa samochodu dostawczo-osobowego o DMC do 3,5 tony
- Dostawa samochodów fabrycznie nowych.
więcej: Lekkie samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.