Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00398990/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi ochrony mienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Urząd Nadzoru Budowlanego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010849220
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krucza 38/42
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-926
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gunb.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gunb.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gunb.ezamawiajacy.pl/pn/gunb/demand/127203/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi ochrony mienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39b988d3-4e4e-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513009
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00116412/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usługi ochrony mienia w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00398990
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAF.260.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi ochrony mienia w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie i na terenie zewnętrznym wokół niego, zwanym dalej „obiektem”, w formie bezpośredniej ochrony fizycznej.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje usługę całodobowej ochrony mienia obiektu, w systemie ciągłym, tj. przez 24 godziny na dobę, we wszystkie dni tygodnia, w tym w szczególności:
1) ustalanie uprawnień do przebywania na obszarze obiektu oraz legitymowanie osób, w celu ustalenia ich tożsamości,
2) uzgadnianie celu wizyty interesantów z właściwymi pracownikami instytucji, których siedziby mieszczą się w obiekcie, wydawanie i odbiór kart zbliżeniowych oraz udzielanie informacji o zasadach poruszania się w obiekcie,
3) kontrolę wnoszonego i wynoszonego bagażu,
4) programowanie kart zbliżeniowych dla interesantów na wskazanym stanowisku komputerowym,
5) prowadzenie ewidencji ruchu osobowego w formie elektronicznej, w zakresie określonym w „Planie ochrony obiektu”,
6) wydawanie kluczy do pomieszczeń biurowych,
7) kontrolę stanu zabezpieczenia dostępu do pomieszczeń obiektu, w tym pomieszczeń podlegających szczególnej ochronie,
8) kontrolę obiektu w celu eliminacji ewentualnych zagrożeń dla chronionego mienia, w tym aktów wandalizmu (graffiti, wybicie szyb, inne dewastacje),
9) przeciwdziałanie powstaniu szkody w obiekcie, w tym wynikającej z awarii lub pożaru,
10) podejmowanie działań przewidzianych ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995) w stosunku do osób przebywających na terenie obiektu bez upoważnienia albo zakłócających porządek, takich jak:
a) wezwanie do opuszczenia obiektu,
b) stosowanie środków przymusu bezpośredniego,
c) ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego przekazania tych osób Policji,
11) powiadamianie stosownych służb, tj.: Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, dostawcy energii elektrycznej, energii cieplnej oraz wody, w sytuacjach zagrożenia życia i zdrowia osób znajdujących się w obiekcie oraz zagrożenia chronionego mienia, w tym aktów wandalizmu (graffiti, wybicie szyb, inne dewastacje),
12) wykonywanie innych zadań wynikających z obowiązującego w obiekcie „Planu ochrony obiektu” oraz innych instrukcji wewnętrznych obowiązujących w obiekcie, związanych z realizacją przedmiotu umowy,
13) obsługę centrali systemu sygnalizacji pożarowej (SSP) oraz wykonywanie innych zadań wynikających z instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 861000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 898393,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 861000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): HUNTERS24 sp. z o.o. sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HOLDING HUNTERS sp. z o.o. sp. k., GREEN HUNTERS sp. z o.o. sp. k., HUNTERS OCHRONA PLUS sp. z o.o., HUMAN HUNTERS sp. z o.o. sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7773225667
7.3.3) Ulica: Bukowska 114
7.3.4) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 62-065
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HUNTERS24 SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
HUNTERS24 SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 861000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: gen. W. Andersa 13 m 91 (ADK-1), część nr 2: Kredytowa 2 m 9 (ADK-5) - w podziale na 2 części
- Likwidacja dzikiego wysypiska na nieruchomości
- Zakup garnków, czajników, patelni
- Przetworzenie danych i wykonanie zbiorczych ocen jakości powietrza w Polsce na podstawie badań Państwowego Monitoringu Środowiska wg prawa krajowego i wymagań sprawozdawczości europejskiej w 2025 roku
- Modernizacja i przebudowa instalacji elektrycznej w budynku Białowieskiej Stacji Geobotanicznej UW
- Budowa studia podcastowego w siedzibie Wojskowego Instytutu Wydawniczego w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług ochrony mienia, monitoringu oraz konserwacji urządzeń sygnalizacji włamania i napadu w Muzeum im. Anny i Jarosława Iwaszkiewiczów w Stawisku"
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- Usługa ochrony obiektów i mienia Zakładu Utylizacji Odpadów sp. z o. o. z siedzibą w Siedlcach, Zakład w Woli Suchożebrskiej
- Ochrona nieruchomości Brzeskiego Centrum Kultury przy ul. Mlecznej 5 w 2025 roku
- Bieżące utrzymanie mienia komunalnego - Usługi dozoru i ochrony obiektów zlokalizowanych na terenie miasta Bytom w 2025r. w podziale na zadania.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony fizycznej i monitoringu osób i mienia w Muzeum Witolda Gombrowicza we Wsoli k/ Radomia przez okres 24 miesięcy: od 31.12.2022 do 31.12.2024
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.