Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00471459/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
DZP.261.18.2022 Obsługa i serwis SUW wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla basenu na terenie kompleksu Basen i Hala przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD OBIEKTÓW SPORTOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330241018
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rolna 14
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-436
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zos.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zos.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d0c8b42c-7180-11ed-aea3-5a7c432eaced1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DZP.261.18.2022 Obsługa i serwis SUW wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla basenu na terenie kompleksu Basen i Hala przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d0c8b42c-7180-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513099
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00471459/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.261.18.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na obsłudze i serwisie stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla basenu na terenie kompleksu Basen i Hala przy ul. Głowackiego 3 – 5 w Koszalinie
4.5.3.) Główny kod CPV: 65130000-3 - Obsługa stacji wody
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
24962000-5 - Chemikalia do uzdatniania wody
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu do terminu składania ofert (09.12.2022 r. do godz. 14:00) wpłynęła jedna oferta, złożona przez Lireco Tech Sp. z o.o. z siedzibą w Gdyni. Na realizację zadań ZAMAWIAJĄCY przeznaczył 86.100,00 zł brutto, tymczasem WYKONAWCA za realizację zadań oczekuje wynagrodzenia w wysokości 92.998,00 zł brutto.ZAMAWIAJĄCY nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty, dlatego postanawia unieważnić prowadzone postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa nowych worków , jako zamówienie podzielone na zadania: Zadanie nr 1. Dostawa nowych worków na odpady komunalne z nadrukiem. Zadanie nr 2. Dostawa nowych worków bez nadruku."
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
- Bieżące utrzymanie i konserwacja urządzeń sygnalizacji świetlnych w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Koszalinie
- Dostawa części eksploatacyjnych do maszyn drogowych tj. noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Chojnie
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci wodociągowej oraz stacji uzdatniania wody wraz z infrastrukturą towarzyszącą w m. Mielęcin gm. Człopa
- Nadzór eksploatacyjny, serwisowanie oraz konserwacja fontann będących w utrzymaniu Zarządu Dróg Miejskich w Poznaniu
- DZP.261.6.2025 Obsługa i serwis stacji uzdatniania wody wraz z sukcesywną dostawą środków chemicznych dla Parku Wodnego Koszalin
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Świecy
- Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Pełczyce
- Zrównoważona gospodarka wodno - ściekowa w Gminie Sosnowica
więcej: Chemikalia do uzdatniania wody »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.