Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186581/01 - Wynik z dnia 2023-04-21
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-141/2022
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22/ 57-20-376
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy AEZ/S-141/2022
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd9e8082-81f7-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513112
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042341/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Meble biurowe
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wum.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu, komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywać się będzie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XVII SWZ, przy użyciu platformy zakupowej „eZamawiający” firmy Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. – Marketplanet,
ul. Domaniewska 49, 02-672 Warszawa, zwanej dalej „Platformą”, dostępną pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl;
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”, z zastrzeżeniem, że wyłącznie w wyjątkowych przypadkach, dotyczących awarii Platformy, Zamawiający może komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl. W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy złożyć poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument” wskazując typ dokumentu: „Tajemnica przedsiębiorstwa”, zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIV. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00)e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl
Dopuszczalne formaty przesyłanych danych- o objętości każdego z plików do 100 MB mogą być składane w formacie: txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc.
Zasady podpisywania dokumentów elektronicznych
1) Dokumenty, o których mowa w Rozdziale XIV, opatrywane są kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym poza Platformą.
2) W przypadku podpisu kwalifikowanego:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca się podpisywać formatem PAdES i wybierać typ otoczony;
b) inne formaty plików ( np. doc, docx, xls, xlsx.) należy podpisywać formatem XAdES oraz zaleca się typ podpisu otoczony. W przypadku wybrania typu podpisu zewnętrzny, wymaga się załączenia dodatkowo oddzielnego pliku z podpisem. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany załączyć oprócz podpisanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240;
3. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVIII SWZ.
4. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej
jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie. W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularzy ofertowych, stanowiących Załączniki nr 1.1-1.16 do SWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego
przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-141/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 16
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 1 – Krzesła konferencyjne bez podłokietników – 21 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 2 – Krzesła konferencyjne – składane – 20 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 3 – Krzesła obrotowe – 3 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 4 – Krzesło konferencyjne- 20 szt. i fotele biurowe obrotowe z wysokim oparciem – 6 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 5– Krzesło konferencyjne z podłokietnikami – 20 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 6 – Fotel biurowy, obrotowy z zagłówkiem – 4 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 7 – Fotel biurowy z zagłówkiem – 1 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.7 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 8 – Fotel biurowy, obrotowy – 3 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.8 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 9 – Krzesła biurowe, obrotowe – 30 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.9 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 10
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 10 – Meble z płyty laminowanej – 4 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.10 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141100-3 - Regały
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 11
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 11 – Szafa metalowa – 3 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.11 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 12
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 12– Hocker do pracy przy wysokim blacie – 4 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.12 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39113000-7 - Różne siedziska i krzesła
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 13
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 13 – Komoda na kołkach, stalowa – 3 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.13 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 14
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 14 – Szafa aktowa, metalowa – 2 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.14 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 15
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 15– Gablota szklana - 1 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.15 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 16
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa, mebli laboratoryjnych oraz zestawów mebli laboratoryjnych, w podziale na części, zwanymi dalej Pakietami jak poniżej:
Pakiet 16 – Metalowa szafka kartotekowa – 2 szt.
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załączniki nr 2.16 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 39132100-7 - Szafy na akta
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Za ofertę najkorzystniejszą, uznana zostanie oferta, która uzyska największą liczbę punktów w kryterium „Cena” i „Okres gwarancji”.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Pakietu od 1 do 16 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych.2. W zakresie dostaw objętych Pakietami od 1 do 16 przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w ust. 1, muszą zawierać co najmniej zdjęcia lub rysunki mebli, potwierdzające podstawowe cechy fizyczne, określone w Formularzach asortymentowo-cenowych (w Załączniku nr 2.1-2.16 do SWZ), przy czym nie jest wymaganym aby zawierały informacje o ich wymiarach i potwierdzać wymaganą kolorystykę. Zamawiający wyklucza posługiwanie się rysunkami poglądowymi, sporządzonymi przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych, pod rygorem odrzucenia oferty. Zamawiający dopuszcza możliwość posługiwania się kartami katalogowymi pochodzącymi ze stron internetowych producentów oferowanych mebli.
3. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 2 lub 3 wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Środki dowodowe, określone w ust. 2 nie podlegają uzupełnieniu, jeżeli:
1) oferta podlega odrzuceniu;
2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
4. Dokumenty, o których mowa powyżej, składane są w języku polskim lub w przypadku innych języków wraz z tłumaczeniem na język polski.
5. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
W zakresie dostaw objętych Pakietami od 1 do 16 przedmiotowe środki dowodowe, muszą zawierać co najmniej zdjęcia lub rysunki mebli, potwierdzające podstawowe cechy fizyczne, określone w Formularzach asortymentowo-cenowych (w Załączniku nr 2.1-2.16 do SWZ)5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;2.Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane
w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą:1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające braku podstaw wykluczenia z
postępowania, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z
Wykonawców.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie określonym w § 9 Projektu umowy tj.1. W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany modelu oferowanego mebla z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model mebla został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem, należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany modelu oferowanego mebla na mebel innego producenta z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model mebla został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem, należącym do tej samej linii produktowej, a parametry mebla innego producenta będą co najmniej takie jak modelu oferowanego, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia i inne przyczyny skutkujące zakłóceniem łańcucha dostaw.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-11 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-11 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-09
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- "Przebudowa wraz z rozbudową i wyposażeniem w bazę dydaktyczną budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.