Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00357877/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00366415/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-27
- 2023/BZP 00026360/01 - Wynik z dnia 2023-01-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i wyposażenia dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu (...)”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lesko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440034
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Parkowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Lesko
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.filar@lesko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lesko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.lesko.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i wyposażenia dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu (...)”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-333f1d5d-38ba-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062819/18/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych, sprzętu, materiałów i wyposażenia dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu (...)”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane jest w ramach Osi Priorytetowej IV. Innowacje Społeczne i współpraca ponadnarodowa, Działania 4.1. Innowacje społeczne, Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (projekt grantowy nr POWR.04.01.00-00-DS10/19).2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00357877/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PIK.271.1.25.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216990,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych i edukacyjnych dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.4.5.3.) Główny kod CPV: 32321300-2 - Materiały audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 97445,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i elektronicznego dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.4.5.3.) Główny kod CPV: 32321200-1 - Urządzenia audiowizualne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
42962000-7 - Urządzenia drukujące i graficzne
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.5.) Wartość części: 42055,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa mebli i wyposażenia meblowego dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.4.5.3.) Główny kod CPV: 39173000-5 - Meble do przechowywania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
33192000-2 - Meble medyczne
39155000-3 - Meble biblioteczne
39130000-2 - Meble biurowe
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 52680 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakup i dostawa materiałów dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.4.5.3.) Główny kod CPV: 30193800-6 - Tabliczki na wiadomości
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44424200-0 - Taśma przylepna
22470000-5 - Instrukcje
39515410-2 - Rolety wewnętrzne
44820000-4 - Lakiery
44111400-5 - Farby i okładziny ścienne
44000000-0 - Konstrukcje i materiały budowlane; wyroby pomocnicze dla budownictwa (z wyjątkiem aparatury elektrycznej)
4.5.5.) Wartość części: 24810,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86551,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112487,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 86551,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH AKS Kazimierz Szczygielski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7940000198
7.3.4) Miejscowość: Przeworsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
jakie przetargi wygrała firma
KAZIMIERZ SZCZYGIELSKI FIRMA HANDLOWA "AKS"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 86551,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42716,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57522,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42716,57 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wilanka Sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010819923
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42716,57 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 03.10.2022 r. godz.10:00, w zakresie części 3 postępowania ofertę złożyli:
1. Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa – z ceną ofertową brutto: 248 596,53 zł;
2. F.H. AKS Kazimierz Szczygielski, ul. Jagiellońska 2, 37-200 Przeworsk – z ceną ofertową brutto: 46 915,00 zł.
Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 45 000,00 zł brutto (w zakresie części 3).
W dniu 20.10.2022 r. Zamawiający poinformował Wykonawców, którzy brali udział
w postepowaniu, że dokonał wyboru najkorzystniejszych ofert w zakresie części 1, 2 oraz 3 postępowania.
W zakresie części 3 postępowania został wybrany Wykonawca: F.H. AKS Kazimierz Szczygielski, ul. Jagiellońska 2, 37-200 Przeworsk.
Jednocześnie Zamawiający poinformował o odrzuceniu oferty Wykonawcy: Tronus Polska sp. z o.o., ul. Ordona 2a, 01-237 Warszawa na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt. 5) w zw. z art. 7 pkt. 29) ustawy Pzp i pkt. 13.4 SWZ.
Wykonawca: F.H. AKS Kazimierz Szczygielski w dniu 02.11.2022 r. złożył pisemne odstąpienie od podpisania umowy w zakresie części 3 postępowania. W związku
z powyższym, na podstawie art. 263 ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie części 3 pn.: Zakup i dostawa mebli i wyposażenia meblowego dla szkół podstawowych w Lesku, Hoczwi i Średniej Wsi w ramach projektu „Dostępna szkoła – innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej
z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI LESKO
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych oraz innych odpadów
- "Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora hematologicznego"
więcej: przetargi LESKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup wraz z dostawą sprzętu TIK dla szkół podstawowych w Gminie Lesko.
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w Gminie Stężyca"
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
więcej: Instrukcje »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.