Ogłoszenie z dnia 2022-12-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425164/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa BRD na drogach krajowych nr 19, 63 w województwie lubelskim na
drogach administrowanych przez Rejon Lubartów z podziałem na 2 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD ODDZIAŁ w LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ogrodowa 21
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-075
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_publ_Lublin@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa BRD na drogach krajowych nr 19, 63 w województwie lubelskim nadrogach administrowanych przez Rejon Lubartów z podziałem na 2 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8e2455e1-5c48-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513159
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00077119/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 19 na obszarze działania Rejonu Lubartów
2.1.9 Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 63 na obszarze działania Rejonu Lubartów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425164/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/LU.D-3.2411.25.2022.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1:Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 19 na obszarze działania Rejonu w Lubartowie.
Przedmiotowe zamówienie będzie polegało na poprawie BRD na przejściach dla pieszych poprzez zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia dedykowanego (SSOD) lub zmianę systemu zasilania istniejącego oświetlenia dedykowanego z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych 01-2018.07.20 WR-D-41-4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 2900282,27 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2:Poprawa BRD na przejściach dla pieszych na DK 63 na obszarze działania Rejonu w Lubartowie.
Przedmiotowe zamówienie będzie polegało na poprawie BRD na przejściach dla pieszych poprzez zaprojektowanie i wykonanie oświetlenia dedykowanego (SSOD) lub zmianę systemu zasilania istniejącego oświetlenia dedykowanego z wykonaniem przyłącza do sieci energetycznej. Zamówienie będzie wykonane zgodnie z wytycznymi projektowania infrastruktury dla pieszych Część 4: Projektowanie oświetlenia przejść dla pieszych 01-2018.07.20 WR-D-41-4.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
34992000-7 - Znaki i znaki podświetlone
34922100-7 - Oznakowanie drogowe
4.5.5.) Wartość części: 4392551,94 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3809961,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4436016,06 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3809961,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPIE Elbud Gdańsk S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9571045638
7.3.3) Ulica: Marynarki Polskiej 87
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-557
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3809961,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4983270,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6149938,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4983270,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 714-16-27-101
7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7
7.3.4) Miejscowość: Lubartów
7.3.5) Kod pocztowy: 21-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH LUBARTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4983270,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania kolonii letnich dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- ZZP.260.1.12.2025 - Świadczenie usługi obsługi ratowniczej kompleksu basenów odkrytych "Słoneczny Wrotków" nad Zalewem Zemborzyckim w Lublinie.
- Ubezpieczenie mienia, sprzętu elektronicznego, pojazdów oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia WSSE w Lublinie
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń zawodowych w jednostkach Centrum Edukacji i Pracy Młodzieży OHP w Białej Podlaskiej, w Chełmie i w Lublinie - 15 części.
- Usługa organizacji zawodów sportowych pn. "XXVIII Ogólnopolska Spartakiada Sportowo-Rekreacyjna Pracowników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego" w terminie 22-25.05.2025 r.
- ZZP.260.1.11.2025_Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie budynku toalety publicznej zlokalizowanej na Słonecznym Wrotkowie przy ul. Osmolickiej 13 w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków w Gminie Promna
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Dubienka
- Odbudowa murów oporowych podtrzymujących drogę gminną nr 112478 D ul. Targowa w Wojcieszowie
- Przebudowa drogi gminnej nr 100314F - ul. Mickiewicza w m. Cybinka
- Przebudowa zbiorników retencyjnych w miejscowościach Żabiniec oraz Dąbrówka Dolna
- Przebudowa Drogi Gminnej nr 004504F w miejscowości Drzeńsko oraz Drogi Gminnej nr 00451OF w miejscowości Starościn
więcej: Oznakowanie drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.