eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-11-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Chełmiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00004907522163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 548 02 24

1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6a249e43-6da5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513183

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00000545/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie zimowym 2023 - 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00450599

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZGKIM.271.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 825069,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 1:
- w miejscowości Chomranice: Klimek, Łazy - Rozdziele, Podchełmie, Małe Podchełmie, Poddąbrowie, Pociecha Waśko, Podleszczyna, Uryga-Orzechowski, Pierzchała, Do Tyrklów, Graniczna-Klękówka (suma odcinków dróg wynosi ok 10, 6 km, 5 godzina jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- miejscowość Krasne Potockie: Krasiówka, Folwark, Krasne-Chomranice, Krzyżowe Drogi-Las, Kuźnia-Las, Poddąbrowie Osiedle, Poddąbrowie, Środek Zagona, Zagórze, Do Królów, Nowa Wieś (suma odcinków dróg wynosi ok 9,40 km, 6 godzin jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- miejscowość Wola Marcinkowska: Chomranice-Wola Marcinkowska-Klęczany, Kąty do Wilków, Wola Marcinkowska-Krasne Potockie, Gawor-Górka, Leśnik, k/ Berdychowskiego, Pociecha-Popół, (suma odcinków dróg wynosi ok 4,80 km, 2 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Klęczany: Drzykowa, Klęczany-Krasne Potockie, Podąbrowie, Tłoki Zagórze, Półrolek, Rola, Do Brdeja, Bułatówka, Do Koseckich, Do Bułatów, Pod Brzeg, Koseckówka, Do Latkowej, Do Stacji (suma odcinków dróg wynosi ok 9,5 km, 5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 197769,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 2:
- w miejscowości Marcinkowice: Cmentarz, Dąbrówka, Do Brdejów, Do Cyganów, Do Krzyża, Dżykowa – Hajduka, Kolonia I, Kolonia II, Łazy, Na Dzioły, Na Skałkę – Grodzisko, Nad Stacją, Pod Dębem, Stacja PKP, Stawiska, Wężykówka (suma odcinków dróg wynosi ok 15,39 km, 6,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Rdziostów: Łęg, Łęg do Kunara, w kierunku Borzęckiej, Wierchowina, Potoczkówka, do Galicy, do Fikla, do Ligaszewskiej (suma odcinków dróg wynosi ok. 6,00 km 2,50 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.5.) Wartość części: 102616,80 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 3:
- w miejscowości Boguszowa: Granica Piątkowa – Szkoła, Olchówka, Wieś (suma odcinków dróg wynosi ok 2,3 km, 2,0 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Piątkowa: Piątkowa – Koniuszowa, Piątkowa – Boguszowa Pagórek, Ogródek – Krasów, Rolówka, Łęg, Łazy, Boguszowa, Do Wańczyków, Do Łęczyckiego, Do Kaczorów, Do Nowakowskich, Na Ćwierć, Koło Szkoły, Mikołajczykówka (suma odcinków dróg wynosi ok 17,8 km, 7,15 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Kunów: Kosówka, Środkowa, Sołtysówka, Kawior, Wierchowina, Uliczka, Kąty, Jamniczka, Działy (suma odcinków dróg wynosi ok. 5,08 km, 2,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Paszyn: Potoki – Podedwór, Dział – Kuklów, Dział – Kuklów Boczna, Bochenówka – Potoki, Bochenówka – Dołki, Wronówka, Szpakówka, Granice Piątkowskie, Górówka – Pasternik, Mikołkówka, Głodówka, Oleksówka – Zagroda – Półanki, Zagroda Boczna Mikówka, Środówka, Szczołby, Biała Droga, Wygony, Kamieniec, Pod Ostrą, Kominówka, Wolniki, Góry, Jodłowa Góra, Do Święsa, do Głodów (suma odcinków dróg wynosi ok 36.7 km, 15 godzin jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 237803,28 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 4:
- w miejscowości Naściszowa: Do Szumala Wiesława, Do Sobczyk Jan, Do Czerwińskiego Piotra, Do Porębskiego Zbigniewa, Do Sobczyk Bogdan, Do Sobczyk Adam (suma odcinków dróg wynosi ok 1.75 km, 1 godzina jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Librantowa: Librantowa – Januszowa, Folwark, Malinie, Wisyny, Zawieś, Wieś – Gródek, Soślina, Ropa, Klimkówka, Nikówka, Zającówka, Pogwizdówka, Pod Kościołem, Ogorzałkówka, Kropielnica, Do Kuliga, Do Fecka, Do Oracza, Pod Dębem, Na Góry, Zakarczmie, koło Gołębia (suma odcinków dróg wynosi ok 19.3 km, 7,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Januszowa: Główna przez Wieś, Magazyn, Na Łony, Na Pośrednie, Chruślice, Do Siedlarza (suma odcinków dróg wynosi ok 6.4 km, 2,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 98155,20 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w ramach zadania pn.
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Chełmiec 2023 - 2024
Część 5:
- w miejscowości Klimkówka: Klimkówka – Wielopole, Klimkówka – Ubiad, Podświerczyna, Klimkówka – Bobków, Skwarnia, Dzielnica Matusików, Do Gołebia (suma odcinków dróg wynosi ok 6.37 km, 2,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Ubiad: Trzaśniki, Woleńska, Na Dziołek, Góry, Dzioł, Do Kożucha, Do Bugajskiego, Do Janikowskiego (suma odcinków dróg wynosi ok 9.2 km, 5 godzin jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Wola Kurowska: Ubiad, Do Górszczyków, Do Bastów, Do Ciastoniów, Pod Kaplicą, Góry koło Kożucha (suma odcinków dróg wynosi ok 3,0 km, 2,0 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Dąbrowa: Zapadliska, Podlesie, Stary Gościniec, Łącznik Dróg Krajowych, Zapadlisko – Osiedle Lewandowskich, Droga do Zbiornika Przeciwpożarowego, Do Dominików, Do Wójsa, Do Brdeja (suma odcinków dróg wynosi ok 8.35 km, 3,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Wielogłowy: Śmierciak, Leśna, Cmentarz – Szkoła, Osiedle, Wielopole – Wielogłowy, Srokówka, Furtakówka, Zalesie, Wąwóz, Parafialna Bankówka, Do Fałowskiego, Fedkówka (suma odcinków dróg wynosi ok 8,90 km, 3,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Wielopole: Dąbie, Korea Pustki do P. Najduch, Pasternik do P. Opalskich, Klimkówka, Do Wsi, Na Wale, Osiedlowa do Grzybów, Do Baranów, Do Pałki, Do Wójsa, Do Surówki, Do Kazimierza Popieli (suma odcinków dróg wynosi ok 9,0 km, 3,15 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)
- w miejscowości Kurów: Wieś, Zbyszyce DPS – droga powiatowa, Żarno (suma odcinków dróg wynosi ok 3.28 km, 1,5 godziny jako dobowa zryczałtowana ilość godzin pracy sprzętu)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

4.5.5.) Wartość części: 188725,68 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 232201,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 232201,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 232201,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Agrotechniczne Piotr Firlej i Jacek Firlej

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342698125

7.3.4) Miejscowość: Żbikowice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-314

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 232201,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99899,57 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99899,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99899,57 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe i Agrotechniczne Piotr Firlej i Jacek Firle

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342698125

7.3.4) Miejscowość: Żbikowice

7.3.5) Kod pocztowy: 33-314

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99899,57 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty dla części trzeciej, czwartej i piątej postępowania podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dla części trzeciej, czwartej i piątej postępowania ofertę złożył tylko jeden Wykonawca – firma ŁAT-CAR Marcin Łatka, Podegrodzie 242, 33-386 Podegrodzie. Powyższa oferta została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Uzasadnieniem faktycznym odrzucenia oferty jest brak złożenia podpisu elektronicznego na ofercie Wykonawcy. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi dokumentach zamówienia: postępowanie odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty dla części trzeciej, czwartej i piątej postępowania podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dla części trzeciej, czwartej i piątej postępowania ofertę złożył tylko jeden Wykonawca – firma ŁAT-CAR Marcin Łatka, Podegrodzie 242, 33-386 Podegrodzie. Powyższa oferta została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Uzasadnieniem faktycznym odrzucenia oferty jest brak złożenia podpisu elektronicznego na ofercie Wykonawcy. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi dokumentach zamówienia: postępowanie odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, ponieważ wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty dla części trzeciej, czwartej i piątej postępowania podlegały odrzuceniu.

Uzasadnienie faktyczne:
W niniejszym postępowaniu dla części trzeciej, czwartej i piątej postępowania ofertę złożył tylko jeden Wykonawca – firma ŁAT-CAR Marcin Łatka, Podegrodzie 242, 33-386 Podegrodzie. Powyższa oferta została odrzucona przez Zamawiającego na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 6) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: nie została sporządzona lub przekazana w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez zamawiającego. Uzasadnieniem faktycznym odrzucenia oferty jest brak złożenia podpisu elektronicznego na ofercie Wykonawcy. Zgodnie z wymaganiami Zamawiającego określonymi dokumentach zamówienia: postępowanie odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, pliki należy opatrzyć: - kwalifikowanym podpisem elektronicznym; podpisem zaufanym, - lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.