Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467356/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników laboratoryjnych, ostrzy do strzygarek oraz bibuł laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288490
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 26
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-138
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48-22-43-12-301
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: l.nowak@igichp.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.igichp.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://igichp.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odczynników laboratoryjnych, ostrzy do strzygarek oraz bibuł laboratoryjnych określonych w 3 pakietach.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31c51841-b043-470b-9b1f-d6d219c2f778
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467356
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AP.26.71.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1: anti-CD20 (L26) - 2 op., anti-CD3 (2GV6) - 2 op., anti-ER (SP1) - 1 op., anti-Ki-67 (30-9) - 2 op., anti-PR (1E2) - 1 op., anti-Thyroid transcription factor (8G7G3/1) - 4 op., PD-L1 (SP263) CE IVD - 38 op., anti-Chromogranin A (LK2H10) - 2 op., anti-Cytokeratin 5&6 (D5/16B4) - 1 op., anti-Pan Keratin (AE1/AE3 & PCK26) - 2 op., anti-CD56 (MRQ-42) - 2 op., anti-GATA3 (L50-823) - 1 op., anti-SOX-10 (SP267) - 1 op., anti-Synaptophysin (MRQ-40) - 2 op., anti-TTF-1 (SP141) - 5 op., anti-p40 (BC28) - 5 op., Bluing Reagent - 20 op., Hematoxylin II - 20 op., Reaction Buffer - 40 op., EZ Prep - 20 op., BenchMark Ultra LCS - 100 op., ULTRA CC2 - 5 op., Szkielka Super Frost - 50 op., Rabbit Monoclonal Negative Control - 9 op., ultraView DAB Detection Kit - 7 op., OptiView Detection Kit - 10 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne
4.5.5.) Wartość części: 483189,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2: Ostrza wymienne do strzygarki – 30 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33721000-0 - Golarki
4.5.5.) Wartość części: 16200,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 3: Celulozowa bibuła chromatograficzna o gładkiej powierzchni - 8 op., Celulozowa bibuła 3 op.4.5.3.) Główny kod CPV: 15994200-4 - Bibuła filtracyjna
4.5.5.) Wartość części: 15116,70 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 481698,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481698,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 481698,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Roche Diagnostics Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272322068
7.3.3) Ulica: Domaniewska 28
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-672
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ROCHE DIAGNOSTICS POLSKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 481698,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na Pakiet Nr 2 nie wpłynęła żadna oferta. W tej sytuacji Zamawiający był obowiązany do unieważnienia postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13831,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17275,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13831,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Th. Geyer Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132953594
7.3.3) Ulica: Czeska 22A
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-902
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13831,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Wykonywanie usług ochrony osób i mienia w Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytut Przemysłu Organicznego Oddział w Pszczynie"
- Sukcesywne dostawy gazów w butlach
- Utrzymanie czystości i porządku w obiektach biurowych Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy i szczepień ochronnych dla żołnierzy zawodowych, pracowników ASzWoj oraz badania profilaktyczne żołnierzy rezerwy i Legii Akademickiej (CWCR).
- Usługa polegająca na prowadzeniu szkoleń w zakresie nauki języka angielskiego dla pracowników Instytutu Ochrony Środowiska - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie wielowariantowej koncepcji techniczno-kosztowej, KIP-u oraz przygotowanie wniosków o wydanie decyzji lokalizacyjnej i środowiskowej dla zadania pn. "Renaturyzacja rzeki Dzierżęcinki".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Polskiego Laboratorium Antydopingowego
- Dostawa odczynników
- ZP/CZD/010/25 DOSTAWA ODCZYNNIKÓW, KALIBRATORÓW ORAZ KOLUMN DO ANALIZATORA AMINOKWASÓW BIOCHROM 30+
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczenia parametrów krytycznych wraz z dzierżawą aparatów
- Sukcesywna dostawa wzorców jednopierwiastkowych.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego, nakłuwaczy, naczyń j.u. do maceratora, worków stomijnych, mankietów udowych, worków do zwłok, fartuchów i rękawic foliowych.
więcej: Bibuła filtracyjna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.