Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00456891/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie i Gminy Kurzętnik do/z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/25
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA NOWE MIASTO LUBAWSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118885
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowe Miasto Lubawskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 564729629
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umnowemiasto.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://umnowemiasto.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec02c583-786d-4331-8283-dc1cbbf4e44f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kurzętnik
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 871118916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Grunwaldzka 39
1.5.2.) Miejscowość: Kurzętnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-306
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kurzetnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bipkurzetnik.warmia.mazury.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie i Gminy Kurzętnik do/z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec02c583-786d-4331-8283-dc1cbbf4e44f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021289/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie i Gminy Kurzętnik do/z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/25
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00456891
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 201942,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie i Gminy Kurzętnik do/z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie wraz z zapewnieniem opieki w roku szkolnym 2024/25.
5.2. Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie dowozu 11 uczniów niepełnosprawnych którzy realizują obowiązek szkolny zamieszkałych na terenie Gminy Miejskiej Nowe Miasto Lubawskie oraz Gminy Kurzętnik - z domu do Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie (ul. mjr. Henryka Sucharskiego 3, 14-200 Iława) i z Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie do domu zgodnie z ustalonym harmonogramem, w roku szkolnym 2024/2025.
a) Przedmiot zamówienia obejmuje dowożenie uczniów mieszkających w miejscowościach: Szafarnia, Mikołajki, Kurzętnik i Nowe Miasto Lubawskie w dni nauki, przewidziane organizacją roku szkolnego, określonego przez Ministra Edukacji Narodowej oraz zmianami ustalonymi decyzją dyrektora szkoły.
b) Zamawiający wstępnie zakwalifikował do przewozu 11 uczniów niepełnosprawnych poruszających się samodzielnie. Liczba uczniów objętych dowozem może zwiększyć się do 13 osób – należy więc zabezpieczyć odpowiednią liczbę miejsc siedzących w pojeździe.
c) Przewidywana liczba kilometrów na dowóz uczniów w roku szkolnym 2024/2025 wynosi około 21.808 km. (dojazdy z bazy na trasę i zjazd z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd środka transportu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi).
d) Faktyczna ilość kilometrów może ulec zmianie, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, wynikających z następujących przyczyn:
− Zmiana ilości dzieci na trasie dowozu powodująca zmianę trasy kursu,
− Zmiana trasy wynikająca z przyczyn niezależnych od Wykonawcy np. objazdy,
− Zmiana rozkładów zajęć dydaktycznych powodująca konieczność uruchomienia dodatkowych kursów lub ograniczenia ilości kursów.
e) Usługa transportowa dotyczy tras:
− Każdego dnia rano na zajęcia i po zakończeniu zajęć dowożeni będą uczniowie z miejscowości Szafarnia, Mikołajki, Kurzętnik, Nowe Miasto Lubawskie.
− Uczniowie będą rozpoczynali zajęcia w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Iławie o godz. 8.00, zajęcia kończyć się będą ok. godziny 15.00.
Harmonogram przejazdów uzgodniony zostanie szczegółowo przed rozpoczęciem roku szkolnego oraz będzie korygowany w trakcie realizacji umowy.
f) Wykonawca usługi ma zapewnić punktualny i bezpieczny przewóz uczniów.
g) Przed przystąpieniem do realizacji usługi Wykonawca ustali optymalny rozkład jazdy mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży oraz z uwzględnieniem następujących założeń:
− uczniowie powinni być dowiezieni do placówki oświatowej, w takim czasie, aby mogli punktualnie rozpocząć zajęcia lekcyjne zgodnie z obowiązującym je szkolnym planem nauczania,
− po zakończeniu zajęć lekcyjnych dzieci powinny być odebrane z placówki oświatowej bez zbędnego oczekiwania,
− Harmonogram przejazdów uzgodniony zostanie szczegółowo przed rozpoczęciem roku szkolnego oraz będzie korygowany w trakcie realizacji umowy.
h) Zamawiający zamierza korzystać z usług transportowych w następujący sposób:
− W poniedziałek rano na zajęcia będzie dowożonych 11 uczniów i opiekun.
− W poniedziałek po zajęciach do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 9 uczniów i opiekun, a 2 uczniów do piątku pozostawać będzie w internacie.
− We wtorek, środę i czwartek do szkoły dowożonych będzie 9 uczniów i opiekun – rano i po zajęciach.
− W piątek rano do szkoły dowożonych będzie 9 uczniów i opiekun, po zajęciach w szkole do miejsc zamieszkania odwożonych będzie 11 uczniów i opiekun.
5.3. Wykonawca zapewni podczas wykonywania przewozu opiekę nad uczniami zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.39 ust.3 i 4 ustawy Prawo Oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 737 ze zm.). Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Wykonawca stosownie do art. 21 ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) sprawdzi osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów (tj. opiekun, kierowca) w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym. Na dowód tego, Wykonawca przed podpisaniem umowy złoży oświadczenie, z którego będzie wynikało iż:
– osoby wykonujące czynności związane z dowozem i odwozem uczniów zostały sprawdzone w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym i nie są karane,
– Wykonawca zobowiązuje się do sprawdzenia w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym osoby, które będzie chciał zatrudnić przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia w czasie trwającej już umowy, a jeżeli z rejestru wyniknie, iż osoba została karana za przestępstwa na tle seksualnym Wykonawca nie zatrudni jej.
5.4. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do niniejszej SWZ.
5.5. Zgodnie z 95 ust. 1 ustawy – Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierowanie pojazdami oraz sprawowanie opieki nad osobami przewożonymi.
Wskazane wymagania dotyczą osób zatrudnianych przez Wykonawcę, a także przez podwykonawców.
5.6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w pkt 5.5. oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę ww. wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik A do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122560,96 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130411,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 130411,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Iławie Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:519560349
7.3.3) Ulica: Ogrodowa
7.3.4) Miejscowość: Iława
7.3.5) Kod pocztowy: 14-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W IŁAWIE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNIKACJI SAMOCHODOWEJ W IŁAWIE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122560,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Usługa transportowa, świadczona dla uczestników Dziennego Domu Pomocy w Słomkowie w Gminie Aleksandrów Kujawski
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.