Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00472587/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA OPROGRAMOWAŃ DO ANALIZY DUŻYCH WOLUMENÓW PLIKÓW MULTIMEDIALNYCH WRAZ ZE SZKOLENIEM (RODZAJ INSTRUKTAŻU)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W GDAŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191236094
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Okopowa 15
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-819
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 47 74 14 945/817 / 946/752
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@gd.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/kwp_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OPROGRAMOWAŃ DO ANALIZY DUŻYCH WOLUMENÓW PLIKÓW MULTIMEDIALNYCH WRAZ ZE SZKOLENIEM (RODZAJ INSTRUKTAŻU)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d462b9e3-01a6-4b29-b60a-ca2c0feba23d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513271
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00242011/37/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawa oprogramowań do analizy dużych wolumenów plików mulitimedialnych ze szkoleniem - Digitpol UE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
DIGITPOL – cyfryzacja i modernizacja Pomorskiej Policji na rzecz ochrony interesów finansowych Unii Europejskiej” GA nr 101059443.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472587
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 44/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 146338,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa oprogramowania do analizy dużych wolumenów plików multimedialnych np. Griffeye Analyze lub równoważne.ZADANIE 1
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej licencji jednostanowiskowej „Oprogramowania do analizy dużych wolumenów plików multimedialnych np. Griffeye Analyze lub produktu równoważnego, pod względem n/w funkcjonalności:
2. Opis wymaganych funkcjonalności:
Aplikacja musi:
a) Obsługiwać dane importowane z wielu różnych źródeł, w różnych formatach, takich jak główne formaty kopii binarnych, C4AII, foldery lub pojedyncze pliki.
b) Import i analiza danych możliwa będzie z wielu źródeł m.in. rejestratorów CCTV, telefonów komórkowych (XRY, UFED), kopii binarnych, C4AII.
c) Wykorzystywać filtry wykluczające skracające czas przetwarzania importowanych danych, wykluczając pliki na podstawie określonych kryteriów np. rozmiaru, typu pliku lub dopasowania do bazy danych ze znanym materiałem.
d) Umożliwiać automatyzację procesów kategoryzowania i filtrowania.
e) Umożliwiać ekstrakcję metadanych - pozwalającą wyodrębnić metadane, min. nr seryjny kamery i współrzędne GPS.
f) Zawierać funkcję wyszukiwania twarzy pomagająca użytkownikom znaleźć wszystkie obrazy, na których pojawia się osoba,
g) Zawierać funkcję wyszukiwania podobieństwa odnajdującą obrazy, które są podobne wizualnie.
h) Umożliwiać detekcję i identyfikację wzorców, np. tatuaży.
i) Zawierać funkcję rozpoznawania obiektów, pomijającą zmiany koloru, rozmiaru i rozdzielczości wyszukując podobieństwa wizualne na danych obrazach.
j) Umożliwiać aktywne wyszukiwanie relacji pomiędzy obrazami w oparciu o informacje tekstowe i wizualne, które mają np.: ten sam numer seryjny EXIF, są w tym samym zakresie dat, w tym samym zakresie GPS, tej samej rozdzielczości, tej samej serii, z tego samego folderu, zawierają te same słowa kluczowe; dopasowuje wizualnie podobne treści i twarze.
k) Umożliwiać detekcję ruchu na nagraniach wideo, umożliwiającą redukcję czasu nagrania i wyświetlanie jedynie fragmentów, gdzie pojawiał się ruch.
l) Umożliwiać detekcję twarzy i nagości na nagraniach wideo - system określi, w których fragmentach nagrania występują twarze oraz skóra.
m) Umożliwiać rozpoznawanie wzorców, czyli łączne wyszukiwanie kilku różnych elementów występujących wspólnie na zdjęciu lub nagraniu, np. zdjęcie człowieka z bronią na pustyni gdzie wzorce: człowiek, broń i pustynia, będą wyszukiwane łącznie.
n) Umożliwiać wizualizację na mapie, obrazów z danymi geolokalizacyjnymi, którą następnie można wyeksportować w formatach np.: .jpg i .kml.
o) Umożliwiać eksport wybranych danych do kilku formatów, takich jak plik CSV czy plik tekstowy.
3. Wymagania w zakresie licencji, usług serwisowych, czasu dostawy i wsparcia technicznego
a) Wykonawca dostarczy jedną licencję jednostanowiskową, umożliwiającą jej zainstalowanie na stacji roboczej Zamawiającego.
b) Oprogramowanie musi działać w systemie operacyjnym MS Windows 10 Pro lub nowszym.
c) Wykonawca musi zapewnić wsparcie techniczne i gwarancję na prawidłowe działanie oprogramowaniem przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. W tym czasie będzie możliwość uaktualniania oprogramowania do najnowszych jego wersji.
d) W przypadku awarii oprogramowania Wykonawca w terminie zgodnym ze złożoną ofertą - jednak nie dłuższym niż 30 dni, wymieni/naprawi je na własny koszt i skonfiguruje do pracy u Zamawiającego.
e) Producent oprogramowania lub Wykonawca muszą zapewniać zdalne (telefon, e-mail) wsparcie techniczne z czasem reakcji 24h, w zakresie szkolenia i udzielania odpowiedzi na pytania zadane przez użytkowników.
f) Wsparcie techniczne obejmie:
a. swobodny dostęp do aktualizacji oprogramowana offline przez okres 5 lat od daty zakupu,
b. dostęp do portalu producenta z możliwością pobrania najnowszych wersji oprogramowania,
c. pomoc techniczną oraz konsultacje merytoryczne w języku polskim min. telefoniczne,
d. możliwość ponownej instalacji oprogramowania w przypadku awarii jednostki komputera, na której zainstalowane było oprogramowanie.
g) Dostawa, prace wdrożeniowe oraz szkolenia muszą zostać ukończone w terminie 60 dni od podpisania umowy.
h) Zakupione oprogramowanie musi posiadać licencję ważną przez okres minimum 5 lat od daty podpisania protokołu odbioru dostawy lub tzw. licencję wieczystą udzieloną na czas nieokreślony.
4. Szkolenie dla 8 osób (rodzaj instruktażu):
a) Wykonawca opracuje i przedstawi plan szkolenia przeznaczonego dla użytkowników odpowiedzialnych za obsługę i prawidłowe działanie oprogramowania, odpowiednio do ich poziomu wiedzy technicznej.
b) Czas trwania szkolenia - 2 dni (min. 12 godzin)
c) Szkolenie odbędzie się w terminie 60 dni od podpisania umowy, w siedzibie Zamawiającego we wskazanych przez niego dniach.
d) Prowadzącym szkolenie będą pracownicy Wykonawcy.
e) Wykonawca dostarczy odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia.
f) Program szkolenia musi zawierać omówienie i warsztaty praktyczne w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi oprogramowania. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i instrukcje użytkownika.
g) Wykonawca przygotuje i przeprowadzi wśród uczestników szkolenia, ankiety ewaluacyjne w formie formularza zawierającego opinie uczestników i weryfikacje zdobytej wiedzy.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa oprogramowania do przetwarzania i analizy dużych wolumenów danych nieustrukturyzowanych: skrzynek wiadomości e-mail, dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, obrazów, np. Intella PRO lub równoważneOPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej licencji jednostanowiskowej „Oprogramowania do przetwarzania i analizy dużych wolumenów danych nieustrukturyzowanych: skrzynek wiadomości e-mail, dokumentów, arkuszy kalkulacyjnych, obrazów, itp.” np. Intella PRO lub produktu równoważnego, pod względem n/w funkcjonalności:
2. Opis wymaganych funkcjonalności ogólnych.
Oprogramowanie musi:
a) Posiadać wsparcie dla systemów 64-bitowych.
b) Posiadać wsparcie dla systemów Windows 10 lub nowszym
c) Posiadać interfejs w języku polskim lub angielskim.
d) Nie posiadać ograniczeń w wielkości tworzonych spraw.
e) Działać bez dostępu do sieci Internet.
f) Przechowywać sprawy w postaci zaszyfrowanej, uniemożliwiającej dostęp bez posiadania odpowiedniego oprogramowania.
g) Umożliwiać równoległe przetwarzanie danych, bez ograniczenia licencyjnego (ilość równoległych procesów nie może być ograniczona licencją).
3. Opis wymaganych funkcjonalności w zakresie pozyskiwania i ekstrakcji danych.
Oprogramowanie musi:
a) Przetwarzać i analizować dane z plików, folderów, kontenerów wiadomości e-mail.
b) Przetwarzać i analizować obrazy dysków w formatach między innymi E01, Ex01, L01, Lx01, SOI, AD1, DMG, RAW, VHD, COWD, VMDK, DD, ISO.
c) Przetwarzać i analizować archiwa między innymi MS Exchange EDB.
d) Wspierać następujące formaty wiadomości e-mail między innymi: Microsoft Outlook PST/OST - wersje: 97, 98, 2000, 2002, 2003, 2007, 2010, 2013, 2016, 2019, 365; Microsoft Outlook for Mac OLM i 0LK15; Microsoft Outlook Express DBX, MBX - wersje: 4, 5 i 6; Microsoft Exchange EDB - wersje: 2003, 2007, 2010, 2013, 2016; IBM Notes NSF; Mbox (np. Thunderbird, Foxmail, Apple Mail); Windows 10 Mail (konta POP); .msg, .eml, ,emlx, pliki winmail.dat; Bloomberg XML dump.
e) Wspierać formaty dokumentów między innymi: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Visio, Publisher, OneNote), OpenOffice, Hangul word processor (.hwp files), Corel Office (WordPerfect, Ouattro, Presentations), MS Works, Plain text, HTML, RTF, PDF, XPS.
f) Wspierać formaty archiwów między innymi: Zip (wsparcie dla metod kompresji: deflate, deflate64, bzip2, Izma, ppmd), 7-zip (wsparcie dla metod kompresji: Izma, Izma2, bzip2, ppmd), Gzip, Bzip2, ZipX, Tar, Rar, RPM, Cpio, ARJ, Gabinet, DEB, XZ.
g) Wspierać analizę artefaktów internetowych między innymi dla przeglądarek Google Chrome, Mozilla Firefox, Internet Explorer, Microsoft Edge, Apple Safari.
h) Wspierać komunikatory między innymi: Skype, IBM Notes Sametime, Pidgin.
i) Wspierać następujące bazy danych SQLite, pliki .plist i bplistsystemu Mac OS formacie ASCII, XML lub binarnym.
j) Wykrywać portfele i blockchainy kryptowalut między innymi: Bitcoin
k) Wspierać inne formaty danych np.: iCal, vCard, XML.
l) Wspierać następujące formaty danych pozyskanych z urządzeń mobilnych między innymi: UFED (.ufdr, ,xml), XRY (,xml), Oxygen (,xml), backup iTunes
4. Opis wymaganych funkcjonalności w zakresie analizy danych.
Oprogramowanie musi:
a) Umożliwiać wyszukiwanie słów kluczowych, fraz oraz wyrażeń regularnych, a także list słów kluczowych
b) Umożliwiać import list słów kluczowych w formacie np.: csv i txt.
c) Umożliwiać wyszukiwanie słów, fraz i wyrażeń regularnych w następujących „miejscach" pliku: treści, tytule/temacie, podsumowaniu, opisie, ścieżce pliku, nazwie pliku, nagłówku wiadomości e-mail, raw data, komentarzach dodanych do pliku, w polu nadawcy, odbiorcy, DW (CC) i UDW (BCC) wiadomości, niezależnie od siebie.
d) Umożliwiać zapisywanie wyszukiwań oraz ich eksport i import.
e) Umożliwiać tworzenie własnych wyrażeń regularnych.
f) Umożliwiać filtrowanie artefaktów pod kątem m.in. dat, źródła danych, rodzaju artefaktu, typu pliku, właściwości.
g) Umożliwiać oznaczanie danych za pomocą tagów, tworzenie i modyfikację tagów, nadawanie komentarzy.
h) Umożliwiać automatyczne tagowanie plików nadrzędnych, podrzędnych i duplikatów tagowanego pliku.
i) Obliczać sumy kontrolne np.: MD5
j) Umożliwiać przegląd artefaktów pogrupowanych w kategorie, jak również widok umożliwiający przegląd wybranych artefaktów systemu plików i rejestru systemowego.
k) Umożliwiać deduplikację wyników między innymi po sumie kontrolnej MD5
l) Umożliwiać ukrywanie elementów nieistotnych, np. folderów.
m) Umożliwiać prezentację zależności pomiędzy atrybutami artefaktów w formie grafu.
n) Umożliwiać przedstawianie plików graficznych w formie galerii.
o) Umożliwiać przedstawianie plików posiadających dane geolokalizacyjne (szerokość i długość geograficzna) na mapie.
p) Oferować podsumowanie statystyczne dotyczące wszystkich elementów w danej sprawie.
q) Posiadać wbudowane przeglądarki plików graficznych, dokumentów, wiadomości poczty elektronicznej.
r) Umożliwiać tworzenie profili (tożsamości) na podstawie informacji mogących wskazywać użytkownika, wyodrębnionych automatycznie przez program, np. adresów e-mail, numerów telefonu, loginów czatu.
s) Umożliwiać wyszukiwanie plików podobnych pod kątem treści: zawartości, tytułu, podsumowania, ścieżki i nazwy pliku, autora, adresów e-mail, nagłówków wiadomości, surowych danych.
t) Umożliwiać analizę artefaktów komunikacyjnych: połączeń telefonicznych, wiadomości SMS/MMS, wiadomości czatów.
u) Umożliwiać analizę korespondencji e-mail z uwzględnieniem nadawców i odbiorców (także DW, UDW) wiadomości oraz załączników.
v) Umożliwiać wykonanie wątkowania wiadomości e-mail (e-mail threading) i oznaczenia wiadomości, których treść jest powielona w innych wiadomościach e-mail.
w) Umożliwiać przedstawianie analizy artefaktów komunikacyjnych w formie grafów i na osi czasu.
x) Umożliwiać przedstawianie analizy korespondencji e-mail w formie grafów i na osi czasu.
y) Umożliwiać próbę automatycznej deszyfracji plików zaszyfrowanych poprzez import listy słów lub kluczy deszyfrujących.
z) Wykrywać język użyty w tekście plików i umożliwiać filtrowanie plików po tym parametrze.
aa) Umożliwiać podgląd drzewa każdego elementu i swobodne przechodzenie pomiędzy plikami nadrzędnymi i podrzędnymi.
bb) Umożliwiać wyszukiwanie plików nadrzędnych i podrzędnych do zaznaczonych elementów.
cc) Posiadać wbudowany moduł OCR ze wsparciem dla języka polskiego i innych języków.
dd) Umożliwiać przeprowadzanie OCR dla wielu języków jednocześnie.
5. Opis wymaganych funkcjonalności w zakresie raportowania.
Oprogramowanie musi:
a) Generować raporty w formatach PDF, CSV,
b) Umożliwiać eksport wizualizacji danych i grafów do plików w formacie np.: PNG.
c) Umożliwiać wyodrębnianie do pliku .csv wszystkich słów z wybranych lub wszystkich plików w sprawie; z opcją informacji o ilościach wystąpień danego słowa i jego źródle.
d) Umożliwiać tworzenie szablonów raportów.
e) Umożliwiać personalizację raportów pod kątem wyboru wyświetlanych metadanych, nagłówków i stopek.
6. Wymagania w zakresie licencji, usług serwisowych, czasu dostawy i wsparcia technicznego
a) Wykonawca dostarczy licencję jednostanowiskową, umożliwiającą jej zainstalowanie na stacji roboczej Zamawiającego.
b) Oprogramowanie musi działać w systemie operacyjnym MS Windows 10 Pro lub nowszym.
c) Wykonawca musi zapewnić wsparcie techniczne i gwarancję na prawidłowe działanie oprogramowania przez okres minimum 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru dostawy. W tym czasie będzie możliwość uaktualniania oprogramowania do najnowszych jego wersji.
d) W przypadku awarii oprogramowania Wykonawca w terminie zgodnym ze złożoną ofertą wymieni/naprawi je na własny koszt i skonfiguruje do pracy u Zamawiającego.
e) Producent oprogramowania lub Wykonawca muszą zapewniać zdalne (telefon, e-mail) wsparcie techniczne z czasem reakcji 24h, w zakresie szkolenia i udzielania odpowiedzi na pytania zadane przez użytkowników.
f) Wsparcie techniczne obejmie:
e. swobodny dostęp do aktualizacji oprogramowana offline przez okres 2 lat od daty dostawy,
f. dostęp do portalu producenta z możliwością pobrania najnowszych wersji oprogramowania,
g. pomoc techniczną oraz konsultacje merytoryczne w języku polskim min. telefoniczne,
h. możliwość ponownej instalacji oprogramowania w przypadku awarii jednostki komputera, na której zainstalowane było oprogramowanie.
g) Wykonawca opracuje i przedstawi plan szkolenia przeznaczonego dla użytkowników odpowiedzialnych za obsługę i prawidłowe działanie oprogramowania, odpowiednio do ich poziomu wiedzy technicznej.
h) Dostawa, prace wdrożeniowe oraz szkolenia muszą zostać ukończone w terminie 60 dni od podpisania umowy.
i) Zakupione oprogramowanie musi posiadać licencję wieczystą ze wsparciem ważnym przez okres minimum 2 lat od daty podpisania protokołu odbioru dostawy.
3. Szkolenie dla 8 osób (rodzaj instruktażu):
a) Wykonawca opracuje i przedstawi plan szkolenia przeznaczonego dla użytkowników odpowiedzialnych za obsługę i prawidłowe działanie oprogramowania, odpowiednio do ich poziomu wiedzy technicznej.
b) Czas trwania szkolenia - 2 dni (min. 12 godzin)
c) Szkolenie odbędzie się w terminie 60 dni od podpisania umowy, w siedzibie Zamawiającego we wskazanych przez niego dniach.
d) Prowadzącym szkolenie będą pracownicy Wykonawcy.
e) Wykonawca dostarczy odpowiedni sprzęt i oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia szkolenia.
f) Program szkolenia musi zawierać omówienie i warsztaty praktyczne w zakresie instalacji, konfiguracji i obsługi oprogramowania. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe i instrukcje użytkownika.
g) Wykonawca przygotuje i przeprowadzi wśród uczestników szkolenia, ankiety ewaluacyjne w formie formularza zawierającego opinie uczestników i weryfikacje zdobytej wiedzy.
Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 83022,21 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99999,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342341032
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-047
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99999,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82994,25 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82994,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82994,25 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Media sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6342341032
7.3.3) Ulica: Kościuszki
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-047
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82994,25 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usługi służby przeciwpożarowej w budynku Muzeum II Wojny Światowej oraz na terenie zewnętrznym należącym do Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku przy plac Władysława Bartoszewskiego 1
- Monitoring foki szarej Halichoerus grypus w obszarze Natura 2000 Kaszubskie Klify PLH220072 w latach 2025-2028, w ramach projektu.
- Zabezpieczenie przed nieuprawnionym dostępem oraz zabezpieczenie konstrukcyjne i terenowe do budynków/pustostanów mieszkalnych i użytkowych, będących własnością Gminy Miasta Gdańsk w 2025 roku
- Wykonanie otworu studziennego nr 1B na terenie ujęcia wody pitnej Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13B/2024
- Usługa dostępu do Systemu Informacji Prawnej
- Dostawa videoekstensometru optycznego wyposażonego w moduł DIC dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej (ZP/267/005/D/2024)
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego w postaci dwóch komputerów stacjonarnych o różnych specyfikacjach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Zębowice
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- Dostawa urządzeń i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa licencji na oprogramowanie Windows Server Datacenter (na 312 rdzeni) oraz Windows Server Rds CAL (150 licencji na użytkownika)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.