eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiWykonanie i montaż dioram i makiet w Muzeum Wigier w Starym Folwarku



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Wykonanie i montaż dioram i makiet w Muzeum Wigier w Starym Folwarku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WIGIERSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 200664930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krzywe 82

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wigry_pn@wigry.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wigry.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie i montaż dioram i makiet w Muzeum Wigier w Starym Folwarku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bd069b75-4d44-41c9-96d0-34cc96211997

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513272

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079022/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.1 modernizacja wystawy stałej w Muzeum Wigier

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Modernizacja ośrodka edukacyjnego Wigierskiego Parku Narodowego - Muzeum Wigier”, numer FEPW.02.03-IW.01-0004/24 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd069b75-4d44-41c9-96d0-34cc96211997

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert , odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem portalu eZamówienia -poprzez stronę internetową postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd069b75-4d44-41c9-96d0-34cc96211997 zakładka „Formularze" lub poczty elektronicznej marekw2@vp.pl
2) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3) Zamawiający wyznacza następujące osoby do kontaktu z Wykonawcami: Marek Wrona, e-mail: marekw2@vp.pl
4) Postępowanie prowadzone jest na Platformie eZamówienia, identyfikator ocds-148610-bd069b75-4d44-41c9-96d0-34cc96211997
Zamawiający zgodnie z art. 61 ust.1 PZP informuje, że w toku postępowania o udzielenie zamówienia komunikacja w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 2. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej:
1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia.
2) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 30.12.2020 r. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy PZP, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
3) Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa R.M. w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
a. w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia R.M. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
b. jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do komunikacji").
4) Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Tajemnica przedsiębiorstwa".
5) W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą PZP lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy/ Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
6) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy" na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
7) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja".
8) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
9) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem".
10) Zamawiający nie przewiduje zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69, wobec czego nie dopuszcza komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w SWZ Rozdział 17

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w SWZ Rozdział 17

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dioramy i makiety mają obrazować fragment danego środowiska/ ekosystemu; mają pokazywać wybrane organizmy roślinne i zwierzęce, które żyją w systemie wzajemnych uwarunkowań i współzależności. Wystawy mają być w pełni realistyczne.
1) DIORAMY:
a. LODOWIEC: renowacja dioramy lodowca, w tym:
a) wymiana tzw. zadymki śnieżnej tj. zastąpienie płyt z poliwęglanu płytami ze szkła bezpiecznego grubości 12 mm z folią antywłamaniową, wymiary komory szklanej to 2,5 x 2,5 x 0,7m;
b) umieszczenie w komorze szklanej drobin pierza ptasiego przypominającego płatki spadającego śniegu;
c) montaż wentylatora, do poruszania drobin pierza, uruchomianego czujnikiem ruchu;
d) przebudowa istniejącej części jaskini lodowej -polepszenie dostępu do monitora wyświetlającego prezentację;
e) odnowienie wszystkich ścian makiety istniejącego lodowca (około 100m2) wraz ze zmianą sprzętu do tłoczenia wody (zakup nowego) i efektem wodospadu (cieknącej wody po ścianie) – rozmiar ściany, po której powierzchni ścieka woda to 1 x 3 m (szerokość x wysokość), oraz uzupełnienie ubytków w ścianach lodowca i odmalowanie całości.
b. ŁOWCY – powierzchnia do zagospodarowania to około 3,5 x 2 m, w tym:
a) nawierzchnia przypominająca piasek trwale przymocowany żywicą do podłoża;
b) makieta namiotu z naturalnych skór reniferów i gałęzi - wysokość 2,5-2,9 m, średnica podstawy nie powinna przekraczać 1,5 m;
c) model przedstawiający postać kobiety siedzącej lub klęczącej przy ognisku („łowczyni reniferów” w skala 1:1) z piekącą się rybą na patyku;
d) ognisko kamienne ze sztucznym ogniem (interaktywne, rozpalanie ognia za pomocą pocierania patyka, co uruchomi diody, których światło ma przypominać tlący się płomień).
Tłem dla dioramy mają być zdjęcia w 3D nie będące przedmiotem zamówienia. Diorama ma tworzyć ze zdjęciami jednolitą kompozycję.
c. RYBY – powierzchnia do zagospodarowania to około 1,8 x 6,0 m, w tym:
a) Demontaż istniejących eksponatów (ryby, muszle, łódź), wyczyszczenie ich i ponowny montaż;
b) nawierzchnia przypominająca piaszczyste dno jeziora trwale przymocowana żywicą do podłoża;
c) nowe modele zwierząt i roślin o wymiarach rzeczywistych sieja, karaś pospolity, rak błotny, rak szlachetny, rak pręgowaty, śliz, koza, piskorz, różanka, piekielnica oraz przytwierdzone do podłoża: rogatek sztywny, rdestnica lśniąca x 4szt, osoka aloesowata x 4szt, gąbka słodkowodna - nadecznik.
Tłem dla dioramy mają być plansze nie będące przedmiotem zamówienia. Diorama ma tworzyć z planszami jednolitą kompozycję.
d. BÓBR – powierzchnia do zagospodarowania to około 3,5 x 1,3 m, składająca się z:
a) podstawy żeremia – podwyższenie ze ścianką ok. 70 cm z grubej pleksy, przez którą widoczne są podziemne nory bobrów w przekroju;
b) modelu bobra;
c) modelu fragmentu żeremia z gałęzi na podstawie, wychodzącego z rogu pomieszczenia, łączącego się ze zdjęciami 3D;
d) fotoramki (w posiadaniu muzeum) z filmem o życiu bobrów zamontowanej w ścianie żeremia (film nie stanowi przedmiotu zamówienia);
e) otoczenia żeremia w postaci zgryzów, gałęzi, 3 drzew z zielonymi liśćmi – olcha x 1szt i brzoza x 2szt (o wysokości ok. 2 m) i innej zielonej roślinności przybrzeżnej będącej naturalnymi eksponatami lub modelami.
Tłem dla dioramy mają być zdjęcia w 3D nie będące przedmiotem zamówienia. Diorama ma tworzyć ze zdjęciami jednolitą kompozycję.
e. PTAKI – powierzchnia do zagospodarowania to około 2,7 x 8,0, składająca się z:
a) stabilnego podłoża (żywicowanego) odzwierciedlającego brzeg jeziora;
b) naturalnych modeli przedstawiających roślinność przybrzeżną: 7 drzew o wysokości ok. 2,5m z zielonymi liśćmi (olcha, wierzba) i trzciny zielonej (ilość: pokrycie powierzchni o wymiarach 2 x 0,2 m);
c) modeli ptaków w skali 1:1 - bielik x 2 sztuki (lecący i siedzący), kania ruda, błotniak stawowy (3 młode na gnieździe i jajko), łabędź niemy, gęś białoczelna, żuraw, pliszka siwa, zimorodek, bocian czarny, łyska, kormoran, tracz nurogęś;
d) wymiany istniejącego systemu odtwarzającego głosy ptaków - na barierce istniejącego pomostu są przyciski uruchamiające odtwarzanie głosów tych ptaków. Przy włączeniu przycisku świeci się czerwona dioda przy modelu ptaka właściwego gatunku. System należy wyposażyć w pętlę indukcyjną celem udostępnienia tego elementu wystawy osobom posługującym się aparatami słuchowymi.
Tłem dla dioramy mają być zdjęcia w 3D nie będące przedmiotem zamówienia. Diorama ma tworzyć ze zdjęciami jednolitą kompozycję.
2) MAKIETY:
a. OSADY DENNE - wykonanie modelu odwiertu osadów dennych zalegających w dnie jeziora Wigry, model osadów umieszczony w tubie z pleksy/szkła, o wysokości około 2-3 m i średnicy około 20 cm;
b. MARTWE DREWNO - wykonanie makiety interaktywnej w formie płaskorzeźby, przyczepionej do ściany o rozmiarach 2,6 x 2,6 m , pnia martwego drzewa, w którym znajduje się 5 „lup” w środkowej części makiety (grube szkło z klapkami, umożliwiające obejrzenie eksponatów organizmów znajdujących się na półce za szkłem) o średnicy około 10 cm oraz 4 szuflad o rozmiarze około 25 cm wysokości i 40 cm szerokości w dolnej części makiety. W szufladach umieszczone zostaną modele organizmów związanych z martwym drewnem znajdujące się w zasobach muzeum. W otoczeniu płaskorzeźby należy wykonać i zamontować modele pełno-plastyczne w skali 1:1:
a) lecącego nietoperza,
b) kreta z kretowiskiem,
c) traszki grzebieniastej,
d) ropuchy szarej.
c. UŻYTKOWANIE LASU - makieta składać się ma z:
a) barci wydrążonej w pniu drzewa (pień drzewa około 2,9 m wysokości i 0,6 m średnicy), wraz z deską zatworu, modeli plastrów miodu zamontowanych wewnątrz barci, modeli 30 pszczół w skali 1;1 zawieszonych wkoło barci, oraz zamontowaniu na barci ,,leziwa” (oryginalny sprzęt bartnika do wspinania się po drzewach);
b) obok barci montaż pnia drzewa ze spałą żywiczarską – wraz z kubeczkiem do zbioru żywicy;
c) tratwa ze ściętych pni przebudowana z istniejącej tratwy w muzeum.
d. W KLASZTORZE – makieta składa się ze studni „kamiennej” wraz z legendą o siei Wigierskiej. Studnia 80 cm wysokości i 80 cm średnica (powstaje tylko połowa – 40 cm studni wychodzącej ze ściany), zabezpieczona od góry grubym szkłem. Z prawej strony, w ścianie studni rączka, aby można było przewijać legendę umieszczoną wewnątrz studni – obracające się walce z nawiniętym na nie płótnem z wydrukiem legendy z rysunkami.
e. PIEC - makieta kamiennego pieca hutniczego do wytopu żelaza – interaktywny model pieca z wizualizacją ognia, interakcja polega na uruchamianiu podświetlenia diod wewnątrz pieca za pomocą miecha, makieta będzie umieszczona w narożniku ścian o wymiarach: 140 x 90 x 90 cm (wysokość x szerokości ścian bocznych).
f. GLINIANA ŚCIANA - makieta ściany starego domu - ściany z glinobitki o wymiarach: 1,55 x 2,9 m (szerokość x wysokość); do ściany zamocowane artefakty: fragment płotu, garnek gliniany na płocie, model bukietu rosnących kwitnących 3 kwiatów słonecznika o wysokości około 1m przy płocie.
g. TORFOWISKO – makieta pła torfowego umieszczona na podłodze - materac z gąbki pokryty sztuczną zieloną murawą – rozmiar około 2,6 x 2 m (szerokość x długość).
Zamawiający wymaga aby wszelkie elementy interaktywne zostały wykonane w sposób umożliwiający dostęp do nich dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79931000-9 - Usługi dekoracji wnętrz

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-10

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie ustanowił wymagań w tym zakresie;
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie ustanowił wymagań w tym zakresie;
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie ustanowił wymagań w tym zakresie;
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
W tym zakresie Zamawiający wymaga aby Wykonawca: posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, co najmniej trzy dioramy o kubaturze co najmniej 10 m³, z czego przynajmniej jedna była dioramą przyrodniczą i zawierała co najmniej 10 modeli roślinnych i zwierzęcych w skali 1:1. Przynajmniej jedna z wykonanych wystaw była na kwotę minimum 100 000 zł.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania (art. 274 ust.1 PZP), aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 5 – Wykaz zrealizowanych usług oraz poświadczeń wystawionych przez Zamawiających na rzecz których Wykonał usługi wskazane w Rozdziale 5 ust 4 niniejszej SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby stanowiące potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w Rozdziale 6 niniejszej SWZ Załącznik nr 3 do SWZ
5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów Załącznik nr 4 do SWZ
6) W celu potwierdzenia, że osoba/osoby działające w imieniu Wykonawcy są umocowane do jego reprezentowania, Zamawiający żąda dołączenia do oferty Odpisu lub Informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z ww. dokumentów. Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7) Jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania albo reprezentowania i zawarcia umowy Wykonawców składających ofertę wspólnie; podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy lub mocodawców; Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t.j. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictw sporządzonych uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z 14.02.1991 r. Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (spółki, konsorcja itp.) dołączają do oferty oświadczenie Załącznik nr 2 do SWZ z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (art.117 ust. 4. PZP)
2) Oświadczenie Załącznik nr 1 do SWZ stanowiące potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku przesłanek wykluczenia z postępowania

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba, że zmiana będzie dotyczyła następujących zdarzeń:
1) zmiany terminów realizacji zamówienia, w przypadku:
a. przerw w realizacji usług powstałych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy o ilość dni równą udokumentowanego okresu przerwy,
b. powierzenia przez Zamawiającego wykonania zamówień dodatkowych jeżeli terminy ich powierzenia, rodzaj lub zakres uniemożliwiają dotrzymanie pierwotnych terminów o ilość dni równą okresowi, o jaki zostanie z tego powodu wydłużony okres realizacji usług
c. przerwy w realizacji usług spowodowanej wystąpieniem długotrwałych niesprzyjających warunków atmosferycznych o ilość dni od zaistnienia konieczności przerwania realizacji usług do ich wznowienia, liczonych od zgłoszenia przez Wykonawcę konieczności przerwania usług. Pod pojęciem siły wyższej Strony będą rozumieć zdarzenie nagłe, nieprzewidywalne i niezależne od woli Stron, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności Stron. Przejawami siły wyższej są w szczególności:
a) klęski żywiołowe, w tym: pożar, powódź, susza, trzęsienie ziemi, huragan,
b) wprowadzenie aktów władzy państwowej, w tym: stan wojenny, stan wyjątkowy, embarga, blokady, ograniczenia w dostawach gazu, energii elektrycznej, itd.,
c) działania wojenne, akty sabotażu,
d) strajki powszechne (za wyjątkiem strajków u Stron) lub inne niepokoje społeczne, w tym publiczne demonstracje.
2) zmiany siedziby stron umowy i numeru rachunku bankowego.
3) powierzenia, zmiany lub rezygnacji z podwykonawców, w przypadku gdy zostanie uprzednio wykazane przez Wykonawcę, że zachowane będą warunki wynikające z ustawy PZP oraz że zrealizowane będą w odpowiednim zakresie wynikającym z części realizowanych usług warunki stawiane dla tej części przez Zamawiającego w SWZ,
2. Zmiana któregokolwiek postanowienia umowy wymaga zgody obu stron wyrażonej na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bd069b75-4d44-41c9-96d0-34cc96211997

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-07 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.