Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00431082/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00449364/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
RIR.271.19.2024.CC „Renowacja zabytków na terenie gminy Gruta”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRUTA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118632
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gruta 244
1.5.2.) Miejscowość: Gruta
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-330
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: 564683121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gruta.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gruta.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6ede3ebc-d7e0-47f6-9cfc-20b7298a19681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
RIR.271.19.2024.CC „Renowacja zabytków na terenie gminy Gruta”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ede3ebc-d7e0-47f6-9cfc-20b7298a1968
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513312
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042099/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Renowacja zabytków na terenie Gminy Gruta
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431082
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.19.2024.CC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 876329,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1: Rewitalizacja świetlicy wiejskiej w KitnowieWykonawca zgodnie z załączoną dokumentacją wykona zadanie w formule zaprojektuj wybuduj.
Dwór jest ujęty w wojewódzkiej ewidencji zabytków, zlokalizowany na terenie parku dworskiego (dz. Nr 28/8, obręb Kitnowo) wpisany do rejestru zabytków decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków z 08.07.1997r.- aktualny nr rejestru zabytków A/55.
Szczegółowy zakres prac do realizacji w ramach zadania ujęto w programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik do postępowania.
Szczegółowy opis w tym materiały pomocnicze zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421141-4 - Instalowanie przegród
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
44212310-5 - Rusztowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
4.5.5.) Wartość części: 485439,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2: Remont dachu budynku wielorodzinnego- dworu w AnnowieZakres prac związanych z realizacją zadania obejmuje:
- wymianę konstrukcji więźby dachowej,
- zabezpieczenie konstrukcji więźby przed wpływem ppoż. I ochrony przed korozją biologiczną
- wymiana pokrycia dachu na dachówkę ceramiczną
- wymiana obróbek blacharskich dachu
- wymiana rynien i rur spustowych na nowe
- wymiana okna wystawki
- wymiana instalacji odgromowej
- wymiana deskowania stropu najwyższej kondygnacji
- remont i przebudowa przewodów kominowych
W zakresie konstrukcji drewnianych przewiduje się jedynie wymianę/ odtworzenie zniszczonych elementów, bez zmiany układu statycznego dachu. Zniszczone elementy więźby wymienić na nowe, drewniane, identyczne pod względem kształtu i wymiarów oraz sposobu łączenia w stosunku do elementów wymienianych.
Powierzchnia zabudowy obiektu- 317,00 m2 pozostaje bez zmian. Wszystkie pozostałe podstawowe parametry budynku, jak szerokość, długość, powierzchnia użytkowa, wysokość, kubatura również zostają zachowane bez zmian.
Szczegółowy opis i zakres robót ujęto w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do postępowania.
UWAGA
Prace remontowe na obiekcie w Annowie powinny rozpocząć się w terminie do 20.09.2024 r.
Prace remontowe w pałacu w Annowie będą prowadzone w użytkowanym obiekcie.
Wykonawca musi uwzględnić możliwość dostępu budynku dla mieszkańców oraz dostępność do placu przy obiekcie w trakcie organizacji cyklicznych imprez masowych w pierwszej dekadzie września.
Szczegółowy opis w tym materiały pomocnicze zawiera załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45261320-3 - Kładzenie rynien
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45321000-3 - Izolacja cieplna
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.5.) Wartość części: 417403,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652440,71 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652440,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKROTERION BIS Pracownie konserwacji dzieł sztuki Małgorzata Feiertag-Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781798740
7.3.3) Ulica: Tysiąclecia 10/11
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652440,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304907,54 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 730000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304907,54 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKROTERION BIS Pracownie konserwacji dzieł sztuki Małgorzata Feiertag-Baran
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8781798740
7.3.4) Miejscowość: Wąbrzeźno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 304907,54 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Rusztowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.