Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00403759/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych na rok 2023 - produkty mleczarskie, oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, jajka, miód - dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Podzamku
1.3.) Oddział zamawiającego: DPS Podzamek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890540974
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podzamek 28
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748672809
1.5.8.) Numer faksu: 748678507
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dps.podzamek@gmail.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dps-podzamek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych na rok 2023 - produkty mleczarskie, oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, jajka, miód - dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-177255c5-5117-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018653/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa artykułów spożywczych w roku 2023 - produkty mleczarskie, oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, jajka, miód
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00403759/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DAG.271.3.2022LC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 140000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa w roku 2023 artykułów spożywczych: produkty mleczarskie; oleje, tłuszcze roślinne i zwierzęce, jajka, miód
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15420000-8 - Rafinowane oleje i tłuszcze
15430000-1 - Tłuszcze jadalne
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146704,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 146704,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146704,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Tak
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LAKTIS SP. ZO.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831872215
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 40
7.3.4) Miejscowość: Kłodzko
7.3.5) Kod pocztowy: 57-300
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146704,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Rozwój technicznych kierunków zawodowych i utworzenie Centrum Energii Odnawialnej w Zespole Szkół Technicznych w Kłodzku
- Odbudowa sygnalizacji świetlnej w ciągu drogi powiatowej nr 3226D, ul. Połabska w Kłodzku, km 10+570 [powódź - wrzesień 2024 r.]
- Remonty cząstkowe dróg, ciągów pieszych i placów zarządzanych przez Burmistrza Miasta Kłodzka Część I i Część II
- Koszenie traw na poboczach dróg administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kłodzku
- Remont Centrum Biblioteczno - Kulturalnego w Żelaźnie po powodzi
- Odbudowa po powodzi pomieszczeń w budynkach Centrum Administracyjnego Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kłodzku
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Orląt Lwowskich w Roźwienicy w roku 2025
- "Dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na części dla ZSCKR w Okszowie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025 r."
- SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 2 W WARSZAWIE
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności (produktów spożywczych) na potrzeby Żłobka Samorządowego w Niebylcu, Niebylec 217, 38-114 Niebylec w okresie od 01.04.2025r. do 31.12.2025r."
- Sukcesywne dostawy mleka i produktów mlecznych
więcej: Rafinowane oleje i tłuszcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.