Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00487042/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Paczków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412906
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Paczków
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-370
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774316772
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wzp@paczkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paczkow.bip.net.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cec81848-7e74-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług komunalnych polegających na utrzymaniu czystości i porządku na terenie miasta Paczków w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cec81848-7e74-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513360
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041106/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenia usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w Gminie Paczków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00487042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres przedmiotu zamówienia:
1) Bieżące oczyszczanie poprzez zamiatanie mechaniczne i ręczne: jezdni, chodników, kamienia nieregularnego w obrębie Rynku w dni powszednie, soboty, niedziele, święta państwowe, religijne oraz podczas imprez odbywających się w Rynku wraz z całkowitym usunięciem wszelkiej roślinności z chodników, jezdni ulic, placów, parkingów,
2) Sprzątanie parków i innych terenów wraz z usuwaniem śmieci, zamiataniem alei spacerowych, dróg i chodników, przystanków autobusowych wraz z usunięciem darni oraz znajdujących się w parkach; skwerów, placów zabaw i innych miejscach rekreacji i wypoczynku,
3) Wywóz zebranych odpadów na ripok wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę opłaty za ich zagospodarowanie,
4) Zbieranie śmieci i innych zanieczyszczeń z ulic i chodników oraz z kamienia nieregularnego w Rynku oraz z podwórek, w parkach i na skwerach, klombach, gazonach, w donicach, kwietnikach oraz rabatach kwiatowych,
5) Dokładne posprzątanie i wywóz piasku pozostałego po akcji zimowej z Rynku i z wszystkich ulic, chodników i placów objętych zimowym utrzymaniem oraz z parków,
6) likwidowanie zanieczyszczeń na terenach określonych w załącznikach do umowy, powstałych wskutek działania zdarzeń losowych (np. burza, grad, wiatr oraz innych), zlokalizowanych i wskazanych przez Zleceniodawcę,
7) Zbieranie padłych zwierząt (psów, kotów, ptaków itp.) najpóźniej w ciągu 4 godzin od momentu zgłoszenia.
8) Bieżącego opróżniania koszy ulicznych i parkowych na terenie miasta Paczków oraz w sołectwach Gminy Paczków, tj.: Kamienica, Gościce, Ujeździec, Unikowice, Lisie Kąty, Stary Paczków, Wilamowa, Trzeboszowice, Ścibórz, Frydrychów, Kozielno, Dziewiętlice z częstotliwością określoną w harmonogramie określonym w załączniku nr 7 do umowy,
9) Wywozu odebranych odpadów z koszy na RIPOK lub składowisko wraz z uiszczeniem przez Zleceniobiorcę na własny koszt opłaty za ich zagospodarowanie,
10) Utrzymania w czystości powierzonych koszy poprzez ich mycie nie rzadziej niż dwa razy w okresie obowiązywania umowy,
11) Bieżącej naprawy drobnych uszkodzeń koszy,
12) Zgłaszania Zleceniodawcy zniszczenia lub kradzieży powierzonych do opróżniania koszy,
13) Każdorazowego uzgadniania ze Zleceniodawcą zmiany miejsca ustawienia koszy.
Powierzchnie ulic do zamiatania: 457 474 m2/rok
Powierzchnia chodników do zamiatania: 419 448 m2 /rok
Zamiatanie innych terenów z wywozem zmiotek: 651 888 m2/rok
Zamiatanie dróg, alei i chodników w parkach: 767 232 m2/rok
Oczyszczanie terenów zieleni miejskiej ze śmieci i innych zanieczyszczeń (zbieranie odpadów, papierów, folii, gałęzi, itp. odpadów): 9 130 836 m2/rok
Opróżnianie koszy i wywóz odpadów na ripok lub składowisko: 13 024 sztuk/rok
Usuwanie padłych zwierząt: 6 szt./rok
Zamiatanie przystanków autobusowych: 52 560 m2/rok
Harmonogram wykonywania usługi oraz szczegółowy zakres zawarty jest w załączniku nr 3 do SWZ – opis przedmiotu zamówienia
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90513200-8 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich
90524300-9 - Usługi usuwania odpadów biologicznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (jednolity tekst ustawy – Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), ponieważ nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.