eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadlinOCHRONA ZAPLECZA MAGAZYNOWO - SPRZĘTOWEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RADLINIE, PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ TERENU TĘŻNI SOLANKOWEJ W RADLINIE.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
OCHRONA ZAPLECZA MAGAZYNOWO - SPRZĘTOWEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RADLINIE, PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ TERENU TĘŻNI SOLANKOWEJ W RADLINIE.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RADLINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242783776

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Rymera 15

1.5.2.) Miejscowość: Radlin

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-310

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324590203

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp.zgk@radlin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://miasto.radlin.pl/zgk/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wykonywanie zadań zleconych przez Urząd Miasta Radlin

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

OCHRONA ZAPLECZA MAGAZYNOWO - SPRZĘTOWEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ W RADLINIE, PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ TERENU TĘŻNI SOLANKOWEJ W RADLINIE.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f019fcb-6fe6-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037804/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 OCHRONA ZAPLECZA MAGAZYNOWO - SPRZĘTOWEGO ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ, PUNKTU SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) ORAZ TERENU TĘŻNI SOLANKOWEJ W RADLINIE

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465896/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 381.1-002/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 490452,10 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony zaplecza magazynowo - sprzętowego Zakładu Gospodarki Komunalnej, Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz terenu tężni solankowej w Radlinie w następujących okresach:
a) ROK 2023
Zaplecza ZGK oraz PSZOK:
- w dni powszednie /pn.-pt./ 251dni - 16 godzin od 15ºº do 7ºº
- w soboty, niedziele i święta 114 dni - 24 godziny
/święta: 01 I, 06 I, 10 IV, 01 V, 03V, 08VI,15VIII, 01 XI, 25 XII, 26 XII/
Łącznie: 6 752r-g
Tężnia solankowa
- od 1.01 do 31.03 w godz. od 16.00 do 7.00 90 dni x 15 r-g
- od 1.04 do 31.05 w godz. od 20.00 do 7.00 61 dni x 11 r-g
- od 1.06 do 31.08 w godz. od 21.00 do 7.00 92 dni x 10 r-g
- od 1.09 do 31.10 w godz. od 20.00 do 7.00 61 dni x 11 r-g
- od 1.11 do 31.12 w godz. od 16.00 do 7.00 61 dni x 15 r-g
Łącznie: 4 527 r-g

b) ROK 2024
Zaplecza ZGK oraz PSZOK:
- w dni powszednie /pn.-pt./ 253 dni - 16 godzin od 15ºº do 7ºº
- w soboty, niedziele i święta 113 dni - 24 godziny
/święta: 01 I, 01 IV, 01 V, 03 V, 15 VIII, 01 XI, 11 XI, 25 XII, 26 XII/
Łącznie: 6 760 r-g
Tężnia solankowa
- od 1.01 do 31.03 w godz. od 16.00 do 7.00 91 dni x 15 r-g
- od 1.04 do 31.05 w godz. od 20.00 do 7.00 61 dni x 11 r-g
- od 1.06 do 31.08 w godz. od 21.00 do 7.00 92 dni x 10 r-g
- od 1.09 do 31.10 w godz. od 20.00 do 7.00 61 dni x 11 r-g
- od 1.11 do 31.12 w godz. od 16.00 do 7.00 61 dni x 15 r-g
Łącznie: 4 542 r-g

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 490452,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644913,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 490452,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Konsorcjum Firm: Margo-Technologis Sp. z o.o. – Lider Konsorcjum;

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Mienia „ALEX” Sp. z o.o. - partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6392012081

7.3.3) Ulica: ul. Opawska 34/2

7.3.4) Miejscowość: Racibórz

7.3.5) Kod pocztowy: 47-400

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490452,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2025-01-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.