eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RachanieModernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rachanie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rachanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Rachanie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545828

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Rachanie

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-640

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 084 647 11 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rachanie.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.rachanie.gmina.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zamowienia.rachanie.gmina.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rachanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a70718fd-fa7f-4aec-998f-e1a3f4160d5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513387

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00001913/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rachanie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00457561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.15.2024.KR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 682557,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Rachanie”, która obejmuje wymianę 448 opraw oświetlenia drogowego na terenie Gminy Rachanie.
Zakres inwestycji obejmuje modernizację oświetlenia drogowego Gminy Rachanie, na który składa się:
• uzgodnienie z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego – PGE Dystrybucja S. A. Rejon Tomaszów Lubelski, przed rozpoczęciem instalacji oraz zawarcie umowy z OSD o współpracy przy modernizacji oświetlenia drogowego,
• demontaż 448 szt. istniejących opraw
• dostawa opraw oświetleniowych ulicznych LED, zgodnych ze złożoną ofertą, w miejsce prowadzenia prac instalacyjnych w ilości 448 szt, posiadających funkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz indywidualnej zmiany profilu mocy i monitorowania stanu opraw z systemem sterowania i zarządzania oświetleniem w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, Poziom zaprogramowania zasilacza cyklu 24h dostarczanej oprawy winien uwzględniać zarówno wymogi normy oświetlenia ulic PN-EN 13201:2016 lub równoważnego systemu odniesienia jak również wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r., w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. nr 93/2007, poz. 623, z późn. zm.),
• instalację dostarczonych opraw oświetlenia zewnętrznego na wysięgnikach i słupach w ilości 448 szt.,
• montaż przewodów zasilających (oprawa - zabezpieczenie) o długości zależnej od wysokości słupa w przypadku słupów stalowych, w przypadku słupów betonowych Gminy i PGE (4-metrowe przyłącza) (w sumie 2296m)
• montaż zabezpieczeń:
- wkładka bezpiecznikowa 4A – 84 szt
- wkładka topikowa do bezpiecznika napowietrznego – 364 szt
• montaż bezpiecznika napowietrznego – 364 szt
• montaż zacisków prądowych – 364 szt
• montaż izolowanych złącz kablowych:
- IZK-04-01 1bezp. – 84 szt
- IZK-04-02 fazowe – 168 szt
- IZK-04-03 zerowe – 84 szt
• wykonanie pomiarów mocy zainstalowanej oraz cosφ dla wszystkich zmodernizowanych obwodów oświetlenia,
• wykonanie dokumentacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

50232110-4 - Obsługa instalacji oświetlenia publicznego

71355200-3 - Wykonywanie badań

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367770,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 822000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367770,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pollight Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5272704077

7.3.3) Ulica: Al. J. Ch. Szucha 11B lok. H2

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-580

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367770,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.