eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuchaczówPrzebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w m. Puchaczów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w m. Puchaczów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 22

1.5.2.) Miejscowość: Puchaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-013

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puchaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4675ada4-1f1b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w m. Puchaczów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4675ada4-1f1b-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058474/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w m. Puchaczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354323

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa wraz z rozbudową drogi gminnej w miejscowości Puchaczów” – w systemie zaprojektuj i wybuduj"
Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD::
Poszerzenie pasa drogowego, wzmocnienie konstrukcji drogi gminnej, wykonanie nowej nawierzchni bitumiczno-asfaltowej, wzmocnienie poboczy, modernizację oznakowania drogowego. Zadanie poprawi infrastrukturę drogową i standard życia mieszkańców.
4.2. Wstępnie oszacowana długość drogi do zaprojektowania i wykonania wynosi ok. 360 m. Długość drogi podano orientacyjnie.
W ramach przedsięwzięcia planuje się:
- budowę nawierzchni bitumicznej drogi gminnej jednojezdniowej dwupasowej wraz z odwodnieniem, a także rozbiórka istniejącego zjazdu z kostki z drogi pow. nr 2013L,
- przebudowę lub przedłużenie przepustu pod drogą gminną w ciągu rowu przydrożnego drogi powiatowej nr 2013L,
- budowę i rozbudowę zjazdów w zakresie niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania drogi i obsługi przyległych do drogi posesji,
- organizację ruchu (oznakowanie pionowe i poziome, urządzenia BRD),
- usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną w oparciu o warunki uzyskane od poszczególnych dysponentów sieci.
4.3. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie przebudowy wraz z rozbudową drogi gminnej na odcinku od ul. Partyzantów w Puchaczowie (droga powiatowa nr 2013L) po działkach nr ew. 20, 2654/7, 2654/14, 171/5, 170/2, 169/5, 168/4 w m. Puchaczów gmina Puchaczów w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. Wstępnie oszacowana długość drogi gminnej do zaprojektowania wynosi ok. 360 m w tym:
1) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) opracowanie i przedstawienie Zamawiającemu do zatwierdzenia planu zagospodarowania terenu przebudowy wraz z rozbudową drogi gminnej wraz z liniami rozgraniczającymi drogi – 2 egz. Wykonawca po przedłożeniu Zamawiającemu rozwiązań geometrycznych przebudowy z rozbudową przedmiotowej drogi gminnej wraz z liniami rozgraniczającymi drogi, zawierającej ww. materiały i po uzyskaniu pozytywnej opinii Zamawiającego, wystąpi o wydanie warunków branżowych usunięcia, bądź zabezpieczenia kolizji istniejącego uzbrojenia z planowaną przebudową wraz z rozbudową drogi do stosownych dysponentów sieci, a także do Zarządu Dróg Powiatowych w Łęcznej o warunki na włączenie do drogi powiatowej nr 2013L (ul. Partyzantów w Puchaczowie)
b) wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej , geodezyjno-prawnej:
- pozyskanie mapy sytuacyjno-wysokościowej dla celów projektowych w skali 1:500 w wersji numerycznej i 2 egz. w wersji papierowej ze sprawdzeniem na gruncie granic wszystkich działek znajdujących się wewnątrz obszaru projektowanej inwestycji drogowej oraz granic tworzących linie rozgraniczające teren inwestycji,
- po uzyskaniu warunków technicznych od dysponentów infrastruktury technicznej istniejącej oraz warunków z ZDP w Łęcznej na włączenie projektowanej drogi gminnej do drogi powiatowej oraz uzgodnieniu projektów budowlanych i wykonawczych z właściwymi jednostkami - opracowanie wykazu działek poza liniami rozgraniczającymi drogi - pod przebudowy lub zabezpieczenia istniejącej sieci uzbrojenia terenu, istniejącego przepustu, budowy lub przebudowy zjazdów i innych niezbędnych dla przebudowy z rozbudową drogi gminnej elementów,
- opracowanie dokumentacji geodezyjno-prawnej do nabycia z mocy prawa nieruchomości niezbędnych pod przebudowę z rozbudową drogi gminnej wydzielonych liniami rozgraniczającymi (podziały nieruchomości i działki całe),
c) Projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane i obejmujący wszystkie opracowania wymagane przepisami tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (4 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej (1 egzemplarze);
d) Projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (4 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej (1 egzemplarze);
e) Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej (1 egzemplarze);
f) Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (3 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej (1 egzemplarze).
g) opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie i likwidacja czasowej organizacji ruchu, (4 egzemplarze);
h) opracowanie, zatwierdzenie, wprowadzenie stałej organizacji ruchu, (4 egzemplarze);
2) uzyskanie uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych, niezbędnych dla zrealizowania zadania inwestycyjnego, w tym decyzji środowiskowej (jeżeli okaże się niezbędna), pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli okaże się niezbędne), oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej (ZRID). W ramach realizowanej dokumentacji uzyskanie w imieniu Zamawiającego zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych (jeżeli okaże się niezbędne) - w ramach zaakceptowanej kwoty kontraktowej.
3) Uzyskanie akceptacji dokumentacji projektowej w zakresie zgodności z programem funkcjonalno - użytkowym,
4) Uzyskanie pozwolenia na budowę (wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do wydania pozwolenia na budowę) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
5)Uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę o ile zaistnieje taka konieczność
6) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 725),
7) Wykonywanie czynności nadzoru przyrodniczego w zakresie wynikającym ze szczególnych przepisów, oraz decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia, pozwolenia wodnoprawnego (jeżeli okaże się niezbędny).
8) Wykonywanie czynności nadzoru nad zabezpieczeniem i przeniesieniem zabytków małej architektury (jeżeli okaże się niezbędny).
9) Wykonywanie czynności nadzoru archeologicznego i przeprowadzenie ratowniczych badań archeologicznych, zapewnienie nadzoru saperskiego, geologicznego (jeżeli okaże się niezbędny).
10) Wykonanie prac budowlanych na wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących także:
a) sporządzenie Tabeli Elementów Rozliczeniowych,
b) wytyczenie robót przez uprawnionego geodetę wraz z wznowieniem / ustaleniem, wydzieleniem granic pasa drogowego w liniach rozgraniczających drogi w ramach projektowanej inwestycji,
c) wykonanie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzoną dokumentacją projektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej oraz zasadami i warunkami bhp,
d) uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót,
e) prowadzenie dziennika budowy i wykonanie obmiarów ilości zrealizowanych robót,
f) sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie GIS/CAD na nośniku CD oraz w formie papierowej,
g) przeprowadzenie wymaganych badań i pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SSTWiORB;
h) przygotowanie rozliczenia końcowego i sporządzenie 2 egz. operatu kolaudacyjnego,
12) wykonanie obsługi geodezyjnej,
13) uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego
7.7. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
Ze względu na ograniczoną ilość znaków Zamawiający informuje, że informacje dotyczące wykluczenia z postępowania znajdują się w SWZ w punkcie 7.8 - 7.11

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71351910-5 - Usługi geologiczne

71351914-3 - Usługi archeologiczne

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1339099,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2452375,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1339099,36 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Lubartów S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430941540

7.3.3) Ulica: ul. Krańcowa 7

7.3.4) Miejscowość: Lubartów

7.3.5) Kod pocztowy: 21-100

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1339099,36 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.