Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 82 02 - Odpady inne niż wymienione w 16 82 01 (pochodzące z powodzi).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kłodzko
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: plac Bolesława Chrobrego 1
1.5.2.) Miejscowość: Kłodzko
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-300
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 865 46 82
1.5.8.) Numer faksu: 74 867 40 62
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.pub@um.klodzko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bip.klodzko.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 82 02 - Odpady inne niż wymienione w 16 82 01 (pochodzące z powodzi).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-769783ef-0438-41de-937c-4075a3e4f299
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513412
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051883/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Zagospodarowanie odpadów o kodzie 16 82 02 odpady inne niż wymienione w 16 82 01 (pochodzące z powodzi) - usługa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia; W dniach 14-16.09.2024 r. w Kłodzku wystąpiła powódź, powstało wiele odpadów, które Gmina musi zagospodarować. Z dniem 16.09.2024 r. został ogłoszony stan klęski żywiołowej m.in. dla powiatu kłodzkiego. Brak zagospodarowania odpadów od mieszkańców Kłodzka grozi wystąpieniem stanu zagrożenia epidemiologicznego. Odpady do zagospodarowania w całości powstały na skutek powodzi i należą do odpadów wytwarzanych nieregularnie (mają one charakter incydentalny). Zachodzi więc pilna potrzeba podjęcia działań mających na celu usunięcie skutków klęski żywiołowej tj. zagospodarowania odpadów z powodzi jest niepraktyczne i spowoduje opóźnienie podjętych działań.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 78200 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegających na przetwarzaniu lub zbieraniu odpadów w instalacji należącej do FBSerwis, zgodnie z załącznikiem do umowy. Przyjmowanie przez Instalację Odpadów następuje wyłącznie w ramach możliwości wynikających z limitów rocznych Instalacji, bieżących możliwości zagospodarowania przyjmowanych odpadów oraz możliwości zagospodarowania odpadów powstających w wyniku przetwarzania przyjmowanych odpadów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 230 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBSerwis Dolny Śląsk sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010236908
7.3.3) Ulica: Ścinawka Dolna 86
7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia
7.3.5) Kod pocztowy: 57-410
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FBSERWIS DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FBSERWIS DOLNY ŚLĄSK SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-10-15SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Usługa koszenia i wycinki zieleni inwazyjnej w Twierdzy Kłodzko w roku 2025 r.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycyny ogólnej dla potrzeb podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku
- Modernizacja wraz z częściową przebudową Przedszkola Gminnego i Żłobka Gminnego w Ołdrzychowicach Kłodzkich w związku z usuwaniem skutków powodzi
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Kłodzko
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Jaszkowej Dolnej
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA ODBIORU I UTYLIZACJI ODPADÓW POPRODUKCYJNYCH
- Przygotowanie i obsługa punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie gminy Knurów w okresie 24 miesięcy
- Na sukcesywne usługi odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów komunalnych
- Czyszczenie separatorów wraz z wywozem i utylizacją odpadów w ciągach dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Stargardzie
- świadczenie usługi odbioru, transportu wraz z zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie.
- Świadczenie usługi polegającej na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych odbieranych z placówek podległych MOPS w Gdyni (2 części) 2025-2026
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.