Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00489443/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Aleksandrowski- Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000296650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Inowrocławska 20
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-707
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 272 00 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dompomocysek@interia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpszakrzewo.nowybip.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dc75753-9c0e-4335-9bab-1599483eac8e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Dom Pomocy Społecznej
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dc75753-9c0e-4335-9bab-1599483eac8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513427
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046506/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 "Zakup i dostawa samochodu 9 osobowegoz przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00489443
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AF.230.TP.5/D.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194998,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup i dostawa samochodu 9-osobowego z przystosowaniem do przewozu osób na wózkach inwalidzkich.”
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1 do SWZ. Parametry określone w tym załączniku są minimalnymi , wymaganymi przez Zamawiającego. Samochód powinien posiadać wszystkie niezbędne dokumenty dopuszczające pojazdy do ruchu drogowego na terenie kraju, a przy tym być zgodny co najmniej z normą EURO 6 oraz spełniać warunki określone w obowiązujące w Polsce przepisach dotyczących ochrony środowiska.
3. Samochód musi spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (teks jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 450 ze zm. ) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy oraz innymi przepisami obowiązującego prawa krajowego oraz prawa unijnego w tym posiadać homologację.
4. Pojazd musi posiadać świadectwo homologacji jako samochód osobowy przeznaczony do przewozu osób niepełnosprawnych wydane przez ustawowo uprawniony organ oraz musi spełniać warunki zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2022r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016r., poz. 2022 ze zm.). Zamawiający dopuszcza dostawę pojazdu, który posiada świadectwo homologacji na pojazd bazowy oraz dokumenty niezbędne do rejestracji dwuetapowej (np. badania stacji diagnostycznej potwierdzające, że po adaptacji jest to samochód dopuszczony do ruchu jako samochód przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych). Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przekazać:
- aktualne świadectwo homologacji pojazdu,
- instrukcję obsługi, wyposażenia i konserwacji pojazdu w języku polskim,
- kartę gwarancyjną pojazdu w języku polskim,
- wykaz autoryzowanych stacji serwisowych, które są uprawnione do wykonywania napraw oraz przeglądów w okresie gwarancyjnym,
- atesty, certyfikaty oraz inne przewidziane prawem dokumenty, w szczególności poświadczające spełnienie norm środowiskowych, dokument potwierdzający spełnienie norm emisji spalin,
- komplety kluczyków, pilotów lub innych narzędzi/informacji przewidzianych przez producenta do uruchomienia lub zabezpieczenia samochodu.
5. Minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące gwarancji Wykonawcy na oferowany samochód:
- gwarancja mechaniczna oraz elektryczna (obejmująca również całe wyposażenie) – 24 miesiące, bez limitu kilometrów
- na powłoki lakiernicze- 24 miesiące,
- na perforację elementów nadwozia- 60 miesięcy
Koszty przeglądów w okresie gwarancji ponosi Zamawiający.
Bieg okresu gwarancyjnego rozpocznie się od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, zgodnie z załącznikiem nr 3- projekt umowy oraz załącznikiem nr 6 do SWZ-protokół odbioru.
6. Wykonawca zapewni realizację zobowiązań gwarancyjnych, przeglądów i napraw w co najmniej 1 autoryzowanej Stacji Obsługi producenta oferowanego samochodu w odległości
nie większej niż 50 km od miejscowości Zakrzewo.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34110000-1 - Samochody osobowe
34115200-8 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 239848,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 239848,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Auto Styl Sp. z o.o. ul.Inflancka 5/81, 00-189 Warszawa Oddział we Włocławku
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562421809
7.3.3) Ulica: Toruńska 85
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239848,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiotowe zamówienie realizowane z dofinansowania ze środków PFRON projektów w ramach obszaru D „Programu wyrównywania różnic między regionami III”
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową oraz z windą
- Zakup 1 samochodu osobowego dla Komendy Głównej Ochotniczych Hufców Pracy
- Zakup samochodu osobowego
- Dostawa samochodu osobowego na potrzeby Sądu Najwyższego
- Zakup samochodu służbowego
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego typu hakowiec
więcej: Pojazdy silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.