Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488597/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace remontowe (zewnętrzne) budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzebież
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO TRZEBIEŻ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539002
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zalesie 1
1.5.2.) Miejscowość: Tanowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 91 31-26-983
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: trzebiez@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://trzebiez.szczecin.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1c39f317-5670-493a-9f31-0ba52d193b3c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Prace remontowe (zewnętrzne) budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzebież2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c39f317-5670-493a-9f31-0ba52d193b3c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513442
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055180/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzebież
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488597
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są prace remontowe budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzebież, zlokalizowanego w m. Zalesie 1, 72-004 Tanowo, województwo zachodniopomorskie. .
Prace remontowe mają za zadanie odświeżenie elewacji budynku, wykonanie bieżących napraw oraz uzupełnień zużytych, istniejących współczesnych elementów budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzebież.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie poniższych prac:
1) Odświeżenie elewacji – malowanie oraz drobne uzupełnienia tynku.
2) Malowanie drewnianych drzwi z zewnątrz i wewnątrz – 3 szt.
3) Malowanie drewnianych okien na zewnątrz.
4) Malowanie istniejących parapetów z blachy.
5) Oczyszczenie i malowanie istniejących współczesnych balustrad, krat okiennych, daszków nad drzwiami.
6) Wymiana zniszczonych, współczesnych płytek klinkierowych na schodach i murkach przy schodach.
7) Wymiana zniszczonych, współczesnych płytek gresowych na balkonie elewacji bocznej oraz naprawa istniejącej, współczesnej obróbki blacharskiej nad rynną.
8) Wymiana istniejących, plastikowych kratek wentylacyjnych na elewacji.
9) Oczyszczenie i malowanie deseczek istniejących, współczesnych siedzisk na murkach przy elewacji tylnej.
10) Malowanie wolnostojących lamp (2 szt.) oraz klinkietów (2 szt.) przy elewacji frontowej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ, tj. w dokumentacji projektowej zawierającej:
1) Opis techniczny i rysunki branży architektonicznej, w tym kolorystyka elewacji, zestawienie stolarki,
2) Specyfikacje Techniczną Wykonania i Odbioru Robót,
3) przedmiar robót - Zamawiający informuje, że załączony do SWZ przedmiar robót nie determinuje zakresu zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie powinien zweryfikować i ustalić, czy zachodzi konieczność wykonania innych robót budowlanych niż określone w przedmiarze robót oraz czy podane ilości są prawidłowe. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, zgodnie z technologią robót określoną w SWZ oraz w załączonych do SWZ dokumentach opisujących przedmiot zamówienia. Przedmiar ma charakter informacyjny i pomocniczy przy kalkulacji ceny oferty.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SWZ i dokumentacji projektowej, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami „lub równoważny” lub „lub równoważne". Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz „równoważny” lub „równoważne” nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. Zasady równoważności zostały opisane w SWZ.
Zamawiający zgodnie z art. 95 PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia związanych z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych, tzw. pracowników fizycznych - jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, tj. kierownika budowy i robót.
Zamawiający nie przewiduje obowiązku ani nie wymaga złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45442110-1 - Malowanie budynków
45442180-2 - Powtórne malowanie
45431000-7 - Kładzenie płytek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania:art. 255 pkt 3) PZP, który stanowi, że „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania:
Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia, którą dysponuje Zamawiający wynosi 246 000 zł brutto. W terminie składania ofert, który upływał w dniu 23 września b.r. o godz. 9:00, została złożona tylko jedna oferta. Cena jedynej ważnej oferty, złożonej w niniejszym postępowaniu wynosi 494 000 zł brutto. Zamawiający nie ma możliwości zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494000 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych na dz. ewid. 1722/1, 1723/1, 1748, 351/8 w miejscowości Otrocz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.