Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku – Leśnictwo Lubniewice, Lubiąż i Trzy Dęby”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO LEŚNE LASY PAŃSTWOWE NADLEŚNICTWO LUBNIEWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210044160
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 34
1.5.2.) Miejscowość: Lubniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-210
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubniewice@szczecin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubniewice.szczecin.lasy.gov.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku – Leśnictwo Lubniewice, Lubiąż i Trzy Dęby”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ee4c1b6-8062-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zgodnie z art. 214 ust.1 pkt 7 PZP, Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości, Zamawiający przewidział w postępowania prowadzonym dla zamówienia podstawowego pn. „Naprawa odcinków uszkodzonej nawierzchni leśnych dróg gruntowych za pomocą kruszywa łamanego na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2022 roku” (Postępowanie) – zn. spr. SA.270.2.4.2022 (ogłoszenie o zamówieniu nr 2022/BZP 00133514/01 z dnia 25.04.2022r.) - możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 PZP.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 186077,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach robót utrzymaniowych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice
przewidziano wykonanie poniższych robót:
koryto pod wzmocnienie nawierzchni wraz z profilowaniem i zagęszczeniem
o szer. 3,50m pod warstwy konstrukcyjne z kruszywa łamanego {m2};
podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 mm powstałego w wyniku przekruszenia
skały litej gr. 20 cm i szer.3,5 m {m2};
klinowanie nawierzchni pospółką/ miałem kamiennym gr. po zagęszczeniu 1-2
cm i szer. 3,5 m {m2};
wykonanie poboczy - formowanie i zagęszczanie nasypów z gruntu pozyskanego
z korytowania drogi o szerokości 75 cm, 0,9 m3 na mb, {m3}.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 210966,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 210966,09 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 210966,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Wykonywanie Robót Ziemnych Radosław Kotuła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5961210764
7.3.3) Ulica: Skwierzyńska 24
7.3.4) Miejscowość: Lubniewice
7.3.5) Kod pocztowy: 69-210
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 210966,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1674K Nowy Targ (Al. Tysiąclecia) - Harklowa
- Remont nawierzchni jezdni i poboczy o długości ok. 1,5 km ul. Południowej w Sulejowie - Etap I
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu drogi krajowej nr 62 na odcinku Serock - Wola Kiełpińska na terenie gm. Serock
- Przebudowa drogi gminnej 340599K w km od 0+000,00 do km 0+117,20 w miejscowości Mszana Dolna, powiat limanowski
- Modernizacja obiektu mostowego wraz z dojazdami w ciągu DW 956 w m. Zembrzyce
- "Remont drogi gminnej numer 291252K w km od 0+000,00 do km 2+380,00 w miejscowości Mogilno oraz Posadowa Mogilska, Gmina Korzenna".
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.