eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaModernizacja i usprawnienie instalacji odstraszającej ptaki dla budynku bielskiego Ratusza przy pl. Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i usprawnienie instalacji odstraszającej ptaki dla budynku bielskiego Ratusza przy pl. Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Bielsko-Biała Urząd Miejski w Bielsku-Białej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181741

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-300

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bielsko-biala.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i usprawnienie instalacji odstraszającej ptaki dla budynku bielskiego Ratusza przy pl. Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-935d2113-c83e-4907-bd80-01311bd51888

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513462

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048636/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja i usprawnienie instalacji odstraszającej ptaki na budynku bielskiego Ratusza przy pl. Ratuszowym 1

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00497038

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Art. 305 pkt 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (dalej jako: ustawa Pzp): w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art. 226 przesłanki odrzucenia oferty ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

c.d. sekcja IX - Informacje dodatkowe.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.73.2024.EG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie modernizacji i usprawnienia instalacji odstraszającej ptaki dla
budynku bielskiego Ratusza przy pl. Ratuszowym 1 w Bielsku-Białej, obejmujące w szczególności wykonanie:
- robót przygotowawczych i zabezpieczających, umożliwiających wjazd sprzętu,
- robót demontażowych,
- robót montażowych,
- robót instalacyjnych elektrycznych,
- uporządkowania terenu robót najpóźniej w dniu odbioru końcowego (wywóz i składowanie odpadów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): VOLT-TEAM S.C.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorzem Oczko prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Grzegorz Oczko wspólnik spółki cywilnej VOLT-TEAM s.c 34-300 Żywiec, ul. Spacerowa, nr 19, NIP: 5531163051 Regon: 240948233 oraz Pawłem Bigosem prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą: Paweł Bigos wspólnik spółki cywilnej VOLT-TEAM s.c 34-300 Żywiec, ul. Spacerowa, nr 19, NIP: 5532208873 Regon: 243690226 Prowadzącymi wspólnie działalność w formie spółki cywilnej VOLT-TEAM s.c.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5532516698

7.3.3) Ulica: Spacerowa 19

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Ciąg dalszy uzasadnienia ze względu na ograniczoną liczbę znaków :
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki:
Przedmiotowe postępowanie przeprowadzone będzie na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp. W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w
istotny sposób zmienione. Zgodnie z art. 305 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki jeżeli w
postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty albo wszystkie oferty zostały
odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lub 5, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
Zamawiający w dniu 22 lipca 2024 r. wszczął postępowanie w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na
modernizacje i usprawnienie instalacji odstraszającej ptaki dla budynku bielskiego Ratusza przy pl. Ratuszowym 1 w
Bielsku-Białej. Numer ogłoszenia o zamówieniu: 2024/BZP 00423916/01. Termin składania ofert został wyznaczony na
dzień 7 sierpnia 2024 r. do godz. 9:00. Do upływu tego terminu nie została złożona żadna oferta. Mając na uwadze
powyższe Zamawiający w dniu 7 sierpnia 2024 r. unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp - nie
złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Zamawiający mając na względzie dyspozycję art. 305 pkt 2 ustawy Pzp pozostawia bez zmian pierwotne warunki zamówienia z unieważnionego postępowania prowadzonego w trybie podstawowym. Wobec powyższego spełnione zostały wszystkie ustawowe przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.

Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, wobec którego zachodzą podstawy wykluczenia:
1. podstawy wykluczenia o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 1-6 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2. podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w
zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.