Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00461632/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-19
- 2025/BZP 00099115/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
- 2025/BZP 00099126/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022877
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tadeusza Szeligowskiego 24
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-883
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81-452-23-00
1.5.8.) Numer faksu: 81-452-23-06
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.lublin@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ias-lublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a588e3dd-5f33-4c3d-ad55-bf918d72326e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00241608/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.20 Usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00461632
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0601-ILZ.260.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 95435,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63122000-0 - Usługi magazynowania
4.5.5.) Wartość części: 43863,97 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63122000-0 - Usługi magazynowania
4.5.5.) Wartość części: 3701,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63122000-0 - Usługi magazynowania
4.5.5.) Wartość części: 16921,38 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63122000-0 - Usługi magazynowania
4.5.5.) Wartość części: 14249,84 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przechowywania towarów zajętych przez jednostki podległe Izbie Administracji Skarbowej w Lublinie.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 1 do umowy – Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 63122000-0 - Usługi magazynowania
4.5.5.) Wartość części: 38649,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1,97 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1,97 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEA HOLDING POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372622947
7.3.3) Ulica: Graniczna 25
7.3.4) Miejscowość: Koroszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-550
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WEA HOLDING POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"WEA HOLDING POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43863,97 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 5 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W toku prowadzonego postepowania właściciel przechowywanych towarów na podstawie sądowego postanowienia z dnia 31 maja 2024r sygn. akt 4166-4.Ds.1320.2023 odebrał w dniu 27 sierpnia 2024 r. dowody rzeczowe, przechowywane przez Zamawiającego. W wyniku ww. postanowienia, wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania i wykonanie zamówienia w zakresie realizacji części nr 2 nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć, tj. w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,85 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEA HOLDING POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372622947
7.3.3) Ulica: Graniczna 25
7.3.4) Miejscowość: Koroszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-550
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24480,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,67 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WEA HOLDING POLSKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5372622947
7.3.3) Ulica: Graniczna 25
7.3.4) Miejscowość: Koroszczyn
7.3.5) Kod pocztowy: 21-550
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"WEA HOLDING POLSKA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"WEA HOLDING POLSKA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14249,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena najkorzystniejszej (jedynej) oferty – 3,22 zł brutto za 1 m2 powierzchni magazynowej przechowywanych towarów w ciągu 1 doby – przewyższa kwotę 1,32 zł brutto za 1 m2 powierzchni magazynowej przechowywanych towarów w ciągu 1 doby, a tym samym łączną kwotę przeznaczoną przez Zamawiającego na sfinansowanie zamówienia (38 649,60 zł brutto), o 143,94%, tj. o kwotę 55 632,23 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty, jaką przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 5, do ceny najkorzystniejszej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3,22 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Świadczenie usług organizacji konferencji, usług hotelowych, gastronomicznych i cateringowych, z podziałem na 3 części.
- Dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
- Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku przy ul. Leszczyńskiego 58 w Lublinie z funkcji dydaktycznej na akademik
- "Obsługa bankowa budżetu Powiatu Lubelskiego i jednostek organizacyjnych Powiatu Lubelskiego"
- Najem fabrycznie nowych samochodów osobowych z pełną obsługą serwisową oraz ubezpieczeniem komunikacyjnym
- Dostawa ręcznego skanera 3D dla Wydziału Mechanicznego
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.