eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParczewRozbudowa i przebudowa sceny na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Parczewie.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa sceny na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Parczewie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parczew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237434

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Parczew

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 355 12 24

1.5.8.) Numer faksu: +48 83 355 12 26

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@parczew.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umparczew.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.parczew.com

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa sceny na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Parczewie.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ea0849b6-2e14-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513499

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373130

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TI.271.4.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1806504,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zamówienia przewidziano m.in.:
1) Roboty zewnętrzne:
– Odłączenie od zasilania i demontaż instalacji elektrycznej; demontaż orynnowania i obróbek blacharskich; demontaż pokrycia dachowego z blachy trapezowej; demontaż istniejącej stalowej konstrukcji zadaszenia sceny; demontaż balustrad stalowych i krat okiennych; rozbiórka istniejących schodów wraz z fundamentami; skucie odspajających się tynków cementowo-wapiennych; rozbiórka opasek i chodników; odkopanie i osuszenie ścian zewnętrznych fundamentowych; wykonanie wykopów pod nowe fundamenty; wykonanie nowych fundamentów; wykonanie nowych ścian fundamentowych; wykonanie murowanych ścian zewnętrznych, stropów i słupów żelbetowych; wykonanie zadaszenia o konstrukcji stalowej; wykonanie pokrycia dachowego oraz orynnowania i obróbek blacharskich; wykonanie prac posadzkowych i ocieplenia ścian; montaż balustrad; wykonanie prac wykończeniowych’ wykonanie opasek, dojść i dojazdów z kostki brukowej.
2) Roboty wewnętrzne:
– demontaż stolarki okiennej i drzwiowej; demontaż armatury sanitarnej; wyburzenie ścian działowych; wykonanie nowych otworów drzwiowych wraz z nadprożem stalowym; wymurowanie projektowanych ścian konstrukcyjnych i działowych; skucie istniejących płytek gresowych; skucie odspajających się tynków; wykonanie nowych posadzek; wykonanie nowych tynków w nowej części oraz naprawa istniejących; wykonanie robót wykończeniowych jak ułożenie terakoty, malowanie itp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45000000-7 - Roboty budowlane

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2373900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3410090,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2373900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlano-Sprzętowy Jacek Krzysiak Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5050123730

7.3.3) Ulica: ul. Stefanii Pawlak 28

7.3.4) Miejscowość: Łęczna

7.3.5) Kod pocztowy: 21-010

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2373900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-26

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa jest realizowana w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych ustanowiony Uchwałą Rady Ministrów.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.