Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00375640/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
- 2024/BZP 00398676/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.3.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: LEŚNA 2
1.5.2.) Miejscowość: Zawiercie
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-400
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48324941274, 324941267
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zawiercie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-68e6f8c9-2e30-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513516
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052850/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00375640
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.12.2024.AS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2379561,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: budowa kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu na terenie osiedla TAZ w Zawierciu Etap I, Podetap 1 (odcinek od ul. Kościuszki do rejonu budynku Westerplatte 14) w ramach zadania pn.: „Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu.”
2. Zakres robót obejmuje budowę kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz wodociągu w odcinku ulicy Westerplatte o długości ok. 230 mb (od ul. Kościuszki do rejonu budynku Westerplatte 14) wraz z odtworzeniem nawierzchni asfaltowej jezdni oraz chodników z kostki brukowej, zgodnie z rys. 02 „Projekt zagospodarowania terenu – cz.1” Projektu wykonawczego .
3. Zakres robót dla poszczególnych branż:
a) Branża sanitarna:
Długość kolektora kanalizacji sanitarnej oraz przyłączy do działek:
od studni S-ist do studni S5 (wraz z zabudową S5)
- PVC fi 500 mm – 10,90 mb
- PVC fi 400 mm – 106,51 mb
- PVC fi 315 mm – 35,30 mb
- PVC fi 200 mm (przyłącza do działek) – 70,22 mb
- Studnie rewizyjne fi 1200 mm – 7 szt.
- Studnia rewizyjna fi 1000 mm – 1 szt.
- Studnie systemowe fi 600 mm – 3 szt.
Długość kolektora kanalizacji deszczowej:
od studni D15 do studni D20 oraz od studni D1.5 do studni D1.11 (wraz z zabudową studni D1.5)
- PVC fi 400 mm – 47,44 mb
- PVC fi 315 mm – 147,81 mb
- PVC fi 200 mm (przykanaliki) – 149,41 mb
- Studnie rewizyjne fi 1200 mm – 6 szt.
- Studnie rewizyjne fi 1000 mm – 13 szt.
- Studnie systemowe fi 600 mm – 2 szt.
- Wpusty uliczne żeliwne wraz z osadnikami fi 500 mm – 16 szt.
Długość poszczególnych odcinków sieci wodociągowej:
od węzła W1 do węzła W16 (wraz z wykonaniem przyłącza w węźle W16 do ist. budynku)
- rury z żeliwa sferoidalnego fi 200 mm – 177,90 mb w tym 36 mb metodą bezwykopową
- PE, PEHD fi 125 mm – 10,28 mb
- PE, PEHD fi 110 mm – 9,23 mb
- PE, PEHD fi 90 mm – 12,90 mb
- PE, PEHD fi 63 mm – 187,26 mb
- Studnie wodomierzowe – 8 szt.
- Zasuwy żeliwne, klinowe, owalne – 15 szt. (różne średnice)
- Hydranty nadziemne – 2 szt.
b) Branża drogowa zgodnie z dokumentacją projektową (czarne odcięcia):
- Roboty pomiarowe (geodezyjne): – 0,231 km
- Długość nawierzchni bitumicznej drogi: – 231 mb
- Powierzchnia odtworzeń nawierzchni drogowej (asfalt): – 1 470,92 m2
- Powierzchnia odtworzeń chodników z kostki brukowej: – 474,98 m2
- Powierzchnia odtworzeń zjazdów z kostki brukowej: – 321,73 m2
- Powierzchnia odtworzeń terenów zielonych: – 1098,41 m2
4. Roboty prowadzone będą na obszarze układu urbanistycznego osiedla robotniczego TAZ w Zawierciu wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/1428/91. Tym samym zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r. realizacja robót budowlanych przy zabytku winna być prowadzona przy spełnieniu warunków dodatkowych szczegółowo opisanych w Pozwoleniu Nr K/1138/2023 z dnia 04.10.2023 r. Śląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie robót budowlanych, które stanowi załącznik do SWZ.
5. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa (tj. projekt budowlany - projekt zagospodarowania terenu branża sanitarna, projekty techniczne (branża sanitarna i branża drogowa), projekt wykonawczy – branża drogowa i sanitarna), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót (jako element pomocniczy do kalkulacji ceny), które stanowią załączniki do specyfikacji warunków zamówienia (dalej swz).
6. Sporządzona oferta musi być zgodna z przedmiotem zamówienia, dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót.
7. Tam, gdzie w SWZ w tym dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót lub innych dokumentach zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), producent, dostawca, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy, pzp Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem:
a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych),
b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji),
c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów),
d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, konstrukcja),
e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
f) standardów emisyjnych,
oraz pod warunkiem udowodnienia przez wykonawcę zgodnie z art. 101 ust. 5 lub 6 ustawy Pzp.
5. W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane w przedmiocie zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).
6. W przypadku wymagania w dokumentacji projektowej i STWiORB etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.
7. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub Polską Normą w przypadku braku Polskiej Normy przenoszącej europejskie.
8. Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
9. Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 poz. 725), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (t.j Dz. U. z 2021r., poz. nr 1213) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SWZ.
10. Wykonawca przed wbudowaniem materiałów przedłoży ich wzory, karty techniczne, aprobaty lub certyfikaty do akceptacji inspektorowi nadzoru potwierdzającej zgodność parametrów technicznych z dokumentacją projektową.
11. Wybrany Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu Harmonogramu rzeczowo-finansowo. Harmonogram będzie wymagał akceptacji Zamawiającego, ze szczególnym uwzględnieniem wartości kosztorysowych realizacji poszczególnych etapów prac wchodzących w skład zadania.
12. Rozliczenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy. Forma rozliczenia z Wykonawcą to wynagrodzenie ryczałtowo-kosztorysowe. Podana cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia, załączonych przedmiarów robót pełniących wyłącznie funkcję pomocniczą, specyfikacji technicznej wykonania odbioru robót oraz dokumentacji projektowej. Powyższe nie odnosi się do realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych oraz robót zamiennych – w tym zakresie wynagrodzenie ma charakter kosztorysowy. Szczegółowe postanowienia dotyczące zakresu robót, do których odnosi się wynagrodzenie ryczałtowe lub kosztorysowe oraz sposobu rozliczania zawierają projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
13. Wykonawca jest obowiązany udzielić gwarancji na przedmiot zamówienia na nie mniej niż 3 lata licząc od daty odbioru końcowego.
14. Okres rękojmi na przedmiot zamówienia wynosi 5 lat.
15. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę:
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków w ogłoszeniu wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, uprawnienia kontrolne Zamawiającego oraz sankcje z tytułu braku zatrudniania osób na umowę o pracę zostały szczegółowo określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiącymi załącznik nr 4 do SWZ oraz w SWZ
16. Przedmiot zamówienia będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych
Na projektowanych ciągach komunikacji pieszej, na przejściach i przekroczeniach jezdni itp. nie można stosować uskoków i progów o różnicy wysokości większej od 2cm.
17. Zamawiający uzyskał z Banku Gospodarstwa Krajowego Wstępną Promesę nr Edycja6PGR/2023/4129/PolskiLad dotyczącą Dofinansowania Inwestycji z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych dla zadania pn.: Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3690000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3690000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.U.H.P. INST-GAZ M.Kasztelan, J.Nawracała, S.Jałowiecki spółka jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5730005260
7.3.3) Ulica: Jaskrów, Częstochowska 213
7.3.4) Miejscowość: Mstów
7.3.5) Kod pocztowy: 42-244
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty drogowe i brukarskie
część robót związanych z budowa kanalizacji sanitarnej , deszczowej i wodociągu
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3690000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu, podrobów i wędlin w I i II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Część I: "ZAPOBIEGANIE BEZDOMNOŚCI ZWIERZĄT Z TERENU GMINY ZAWIERCIE" Część II: "WYŁAPYWANIE I TRANSPORT ZWIERZĄT WOLNO ŻYJĄCYCH (DZIKICH) POSZKODOWANYCH NA TERENIE GMINY ZAWIERCIE".
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
- Kompleksowe usługi utrzymania czystości i porządku w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu przy ul. Leśnej 4 i ul. Paderewskiego 12 wraz z utrzymaniem porządku na przylegających terenach zewnętrznych
- "Dostawa paliw płynnych na potrzeby Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych spółka z o.o. w Zawierciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.