Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00431309/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z gospodarstw domowych z terenu gminy Domaradz w I półroczu 2023 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DOMARADZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440229
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Domaradz 345
1.5.2.) Miejscowość: Domaradz
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-230
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@domaradz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.domaradz.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z gospodarstw domowych z terenu gminy Domaradz w I półroczu 2023 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e002934f-6018-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513527
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00036177/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Domaradz w 2023 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00431309/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 445266,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych - gospodarstw domowych z terenu gminy Domaradz w I półroczu 2023 roku w zakresie:
1) odbioru i przekazania niesegregowanych (zmieszanych), odpadów komunalnych, odpadów ulegających biodegradacji do instalacji komunalnej w Krośnie – szacowana ilość 152 Mg,
2) odbioru i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych tj: papieru, tworzyw sztucznych i metali, szkła, – szacowana ilość 123 Mg.
3) odbioru i zagospodarowania pozostałych, określonych poniżej selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - szacowane ilości:
a) przeterminowane leki i chemikalia – 0,1 Mg
b) opakowania zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych – 1 Mg,
c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte baterie i akumulatory – 2,5 Mg,
d) odpady wielkogabarytowe – 75 Mg
e) odpady budowlane i rozbiórkowe – 3,5 Mg
f) zużyte opony – 10 Mg
g) popiół – 25 Mg
4) zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych, o których mowa w pkt 2-3 w sposób zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
5) w wyniku podpisanej umowy Wykonawca w oferowanej cenie wykona kompleksową obsługę w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów przygotowania do ponownego użycia i recyklingu, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1297 ze zm.) o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
6) Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem tj. przedkładanie Zamawiającemu sprawozdań rocznych zgodnie z art. 9nb ucpg.
7) Kontrola właścicieli nieruchomości w zakresie zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz.
8) Wyposażenie właścicieli nieruchomości zamieszkałych w worki foliowe przeznaczone do zbierania odpadów komunalnych, zgodnie z wymaganiami § 7 i § 8 Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 522782,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 522782,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 522782,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REMONDIS KROeko Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 180371426
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 522782,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-06-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z jednostek organizacyjnych Gminy Pawłowice w roku 2025
więcej: Usługi transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.