Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00445191/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-17
- 2022/BZP 00445199/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łabowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000545604
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 38
1.5.2.) Miejscowość: Łabowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-336
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@labowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.labowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/labowa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bde02dd-669e-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513548
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042395/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (bud. świetlicy w Barnowcu, adaptacja wnętrz bud. Centrum Aktywizacji Społ. w Nowej Wsi)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00445191/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.3.12.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1652705,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].Pakiet nr 1 – Adaptacja wnętrza budynku Centrum Aktywizacji Społecznej w Nowej Wsi
z zastosowaniem nowoczesnych rozwiązań i technologii.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- wykonanie robót wykończeniowych budynku o powierzchni zabudowy 310,46 m2 i powierzchni
użytkowej 218,97 m2. Budynek jest zrealizowany na planie prostokąta o wym. 25,783 m na
12,55 m o wysokości kalenicy 8,98 m,
- wykonanie robót tynkarskich i malarskich wewnątrz obiektu,
- wykonanie robót związanych z montażem okładzin posadzek i ścian wewnętrznych wraz z izolacją
cieplną i przeciwwilgociową zgodnie z dokumentacją
- montaż wewnętrznej stolarki drzwiowej i meblowej zgodnie z dokumentacją
- montaż sufitu podwieszanego z płyt sufitowych wraz z ociepleniem stropu zgodnie z dokumentacją,
- montaż wewnętrznych instalacji elektrycznych, teletechnicznych i logicznych wraz z montażem
opraw zgodnie z dokumentacją
- montaż wewnętrznych instalacji kanalizacji sanitarnej i wodociągowej wraz z montażem urządzeń
i osprzętu zgodnie z dokumentacją,
- montaż wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem urządzeń odbiorczych
(grzejniki, centrale nawiewne) zgodnie z dokumentacją,
- montaż paneli fotowoltaicznych wraz z montażem urządzeń (m.in. inwerter) wraz z podłączeniem
i uruchomieniem zgodnie z dokumentacją,
- montaż i uruchomienie urządzeń kotłowni zgodnie z dokumentacją,
- montaż nawierzchni z kostki betonowej zgodnie z dokumentacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262520-2 - Roboty murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 695572,49 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Wyrównanie poziomu dostępności mieszkańców do usług publicznych (PGR)”, zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą [Załącznik nr 1 do SWZ].Pakiet nr 2 – Budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z infrastrukturą techniczną w Barnowcu
na dz. ew. nr 205 obręb Barnowiec, gm. Łabowa.
Szczegółowy zakres inwestycji obejmuje:
- rozbiórkę istniejących fundamentów po zniszczonym budynku starej świetlicy wiejskiej,
- wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku świetlicy wiejskiej zgodnie pozwoleniem na
budowę,
- wykonanie prac związanych z montażem warstw ociepleniowych i elementów dekoracyjnych na
elewacji budynku,
- montaż muru oporowego zgodnie z dokumentacją,
- montaż krawężników i obrzeży betonowych wraz z warstwami podbudowy pod projektowanymi
placami, drogami wewnętrznymi i chodnikami zgodnie z dokumentacją,
- przyłącz energetyczny zgodnie z dokumentacją,
- montaż instalacji kanalizacji wewnętrznej pod posadzkowej, instalacji wodnej, centralnego
ogrzewania zgodnie z dokumentacją,
- montaż urządzeń i uruchomienie kotłowni zgodnie z dokumentacją,
- montaż zbiornika na nieczystości ciekłe zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie przyłącza kanalizacyjnego do zbiornika na nieczystości zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie przyłącza wodociągowego do istniejącej studni zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie przyłącza energetycznego do budynku, studni (zasilanie urządzeń) zgodnie
z dokumentacją,
- wykonanie instalacji odgromowej zgodnie z dokumentacją,
- montaż lamp oświetlenia wokół budynku zgodnie z dokumentacją,
- wykonanie instalacji wewnętrznej gazowej zgodnie z dokumentacją,
- montaż placu przy budynku wraz z montażem ślusarki stalowej zgodnie z dokumentacją
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług
45422000-1 - Roboty ciesielskie
45262520-2 - Roboty murowe
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45442100-8 - Roboty malarskie
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262300-4 - Betonowanie
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45233226-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
71355000-1 - Usługi pomiarowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262310-7 - Zbrojenie
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45316200-7 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 1337255,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 580491,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 764399,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 580491,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Sopata prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121188292
7.3.3) Ulica: Barcice 149
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 580491,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1114658,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1698000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1114658,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Sopata prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Firma Budowlana SOPATA Zbigniew Sopata
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 121188292
7.3.3) Ulica: Barcice 149
7.3.4) Miejscowość: Barcice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-342
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
jakie przetargi wygrała firma
Firma Budowlana "SOPATA" Zbigniew Sopata
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1114658,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-20INNE PRZETARGI ŁABOWA
- Zakup koparki
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabowa - odbiór, transport i zagospodarowanie nieczystości z oczyszczalni ścieków w miejscowości Maciejowa i Kamianna w Gminie Łabowa
więcej: przetargi ŁABOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszonej sceny przy budynku Wieży Ariańskiej w Wojciechowie
- Budowa hali wraz z zapleczem oraz infrastrukturą techniczną dla zadania pn.: "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkół w Dąbrowie"
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Prace remontowe i adaptacyjne mieszkania wspomaganego w ramach projektu - Nie JESTEŚ sam!" - III
- Utrzymanie i remonty urządzeń drogowej sygnalizacji świetlnej wraz z systemem ITS GENEO-CONNECTOR na terenie miasta Włocławek w 2025 r.
- "Rozbudowa oraz zakup niezbędnego wyposażenia Przedszkola 112 "Mali Przyrodnicy" w Poznaniu"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.