eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NamysłówBudowa ogrodzeń na terenach gminnych w ramach zadań: Część 1 - "Budowa ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Nowych Smarchowicach"; Część 2 - "Budowa ogrodzenia placu zabaw w Barzynie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ogrodzeń na terenach gminnych w ramach zadań:
Część 1 – „Budowa ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Nowych Smarchowicach”;
Część 2 – „Budowa ogrodzenia placu zabaw w Barzynie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Dubois 3

1.5.2.) Miejscowość: Namysłów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-100

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@namyslow.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.namyslow.eu; https://namyslow.ezamawiajacy.pl/app/login

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodzeń na terenach gminnych w ramach zadań:
Część 1 – „Budowa ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Nowych Smarchowicach”;
Część 2 – „Budowa ogrodzenia placu zabaw w Barzynie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c90b4584-d6bf-4ef6-b302-26d7732713a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513562

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00021120/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa ogrodzenia placu zabaw w Barzynie

1.1.13 Budowa ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Nowych Smarchowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00423330

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.100.2024.AD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – „Budowa ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Nowych Smarchowicach”. Budowa ogrodzenia terenu świetlicy wiejskiej, dz. nr 157 i 156/3, polegać będzie na wytyczeniu i budowie nowego ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej. Kolor ogrodzenia – antracyt. Całkowita wysokość min. 1,50 m, długość 120,00 mb w tym montaż 1 furtki i 2 bram rozwieranych.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wytyczenie linii ogrodzenia;
2) wykopanie dołów pod montaż słupków stalowych na odpowiednią głębokość;
3) zabetonowanie słupków z profilu o wymiarach 60x20x2 mm, montaż słupków do bramy z profilu o wymiarach 100x100x4 mm, na wysokość ponad teren 150 cm;
4) montaż podmurówki betonowej o wymiarach 250x 20x6 cm na łącznikach typowych;
5) montaż paneli ogrodzeniowych 3D drutu min. ϕ 4 mm, panele ocynkowane i malowane proszkowo na kolor antracyt o wymiarach 250x123 cm bez ostrych zakończeń;
6) montaż furtki panelowej (1 szt.) z klamką wysokości 1,50 m, szerokości 1,00 m, profil furtki 40 x 40 mm, wypełniona siatką z drutu min. ϕ 4 mm, furtka ocynkowana i malowana proszkowo na kolor antracyt;
7) montaż bramy rozwieranej (2 szt.) wysokości 1,50 m, szerokości 4,00 m, profil bramy 40 x 40 x 2 mm, brama ocynkowana i malowana proszkowo na kolor antracyt, zamykana na zasuwę i rygiel;
8) wyrównanie podłoża;
9) rozplantowanie lub wywiezienie urobku z wykopów pod montaż słupków;
10) wywiezienie i utylizacja powstałych w trakcie budowy odpadów.
Ogrodzenie należy wykonać wzdłuż drogi krajowej w odsunięciu ok. 8,00 metrów od jezdni asfaltowej, od budynku świetlicy do naroża ogrodzenia przepompowni o długości 37,00 m, w tym 2 bramy i 1 furtka, oraz wzdłuż granicy działek nr 156/3 i 156/4 o długości 83,00 m. Brama wjazdowa i furtka do ustalenia w terenie z Zamawiającym.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowią podstawę wyceny robót wraz z niniejszym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Wymagania:
1) na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót;
2) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);
3) po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;
4) roboty należy wykonać w szczególności zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 33276,64 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – „Budowa ogrodzenia placu zabaw w Barzynie” - zadanie współfinansowane z budżetu Samorządu Województwa Opolskiego w ramach "Marszałkowskiej Inicjatywy Sołeckiej – Opolskie na lata 2023-2025"
Budowa ogrodzenia placu zabaw w Barzynie, dz. nr 79/3, polegać będzie na wytyczeniu i budowie nowego ogrodzenia panelowego na podmurówce betonowej. Kolor ogrodzenia – antracyt. Całkowita wysokości min. 1,50 m, długość 120,00 mb w tym montaż 2 furtek i 1 bramy rozwieranej.
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wytyczenie linii ogrodzenia;
2) wykopanie dołów pod montaż słupków stalowych na odpowiednią głębokość;
3) zabetonowanie słupków z profilu o wymiarach 60x20x2 mm, montaż słupków do bramy z profilu o wymiarach 100 x 100 x 4 mm, na wysokość ponad teren 150 cm;
4) montaż podmurówki betonowej o wymiarach 250 x 20 x 6 cm na łącznikach typowych;
5) montaż paneli ogrodzeniowych 3D drutu min. ϕ 5 mm, panele ocynkowane i malowane proszkowo na kolor antracyt o wymiarach 250 x 123 cm bez ostrych zakończeń;
6) montaż furtki panelowej z klamką wysokości 1,50 m, szerokości 1,00 m, profil furtki 40x40 mm, wypełniona siatką z drutu min. ϕ 5 mm, furtka ocynkowana i malowana proszkowo na kolor antracyt;
7) montaż bramy rozwieranej wysokości 1,50 m, szerokości 4,00 m, profil bramy 40x40x2 mm, brama ocynkowana i malowana proszkowo na kolor antracyt, zamykana na zasuwę i rygiel;
8) wyrównanie podłoża;
9) rozplantowanie lub wywiezienie urobku z wykopów pod montaż słupków;
10) wywiezienie i utylizacja powstałych w trakcie budowy odpadów.
Ogrodzenie należy wykonać wzdłuż drogi gminnej w odsunięciu ok. 10,00 metrów od jezdni asfaltowej o długości 42,00 w tym 1 brama i 2 furtki oraz wzdłuż granicy działek nr 79/3 i 79 o długości 78,00 m. Lokalizacja bramy wjazdowej i furtek do ustalenia w terenie z Zamawiającym.
Zamawiający udostępnia przedmiar robót, który stanowi podstawę wyceny robót wraz z niniejszym szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.
Wymagania:
1) na roboty objęte zadaniem Wykonawca udzieli gwarancji na okres minimum 3 lat, maksymalnie 5 lat, licząc od daty końcowego protokołu odbioru robót;
2) wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą być fabrycznie nowe i posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty certyfikaty i aprobaty należy dostarczyć Zamawiającemu);
3) po zakończeniu robót należy wywieźć odpady i uprzątnąć plac budowy oraz teren przyległy do placu budowy;
4) roboty należy wykonać w szczególności zgodnie z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r. poz. 725, z późn. zm.) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U z 2021 poz. 1213), z obowiązującymi normami oraz ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej.
Uwagi:
Wykonawca powinien zapoznać się ze wszystkimi wymaganiami określonymi w specyfikacji warunków zamówienia i zdobyć wszelkie informacje, które mogą być przydatne do przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy.
Podzielenie zamówienie na części, w opinii Zamawiającego, spowoduje zoptymalizowanie ofert przedstawionych przez Wykonawców zarówno pod względem jakościowym jak i cenowym a dodatkowo zabezpieczy Zamawiającego przed nierozstrzygnięciem zamówienia ze względu na niezłożenie oferty całościowej przez żadnego z Wykonawców.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych
w SWZ i ofercie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

4.5.5.) Wartość części: 28812,62 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIUSZ MALIGŁÓWKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 752-131-54-19, REGON: 160307651

7.3.3) Ulica: Michalice 19 A

7.3.4) Miejscowość: Namysłów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-100

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25700,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WOJCIECH CZUBKOWSKI SJ KONSTRUKCJE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 752-143-63-24, REGON: 382340412

7.3.3) Ulica: Krzyków 13

7.3.4) Miejscowość: Krzyków

7.3.5) Kod pocztowy: 46-113

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.