eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrzeszeZimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych na terenie miasta Orzesze 2022/2023 - II.



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
na terenie miasta Orzesze 2022/2023 – II.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO ORZESZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wawrzyńca 21

1.5.2.) Miejscowość: Orzesze

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-180

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@orzesze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.orzesze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.orzesze.pl/procurements/35/procurement

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
na terenie miasta Orzesze 2022/2023 – II.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecef6062-4495-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513580

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005207/18/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrzynych na terenie miasta Orzesze 2022/2023 - II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00378677/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZP.271.20.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
na terenie miasta Orzesze 2022/2023” – II.

Rodzaj zamówienia: usługa
Przedmiot zamówienia obejmuje:
„Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych
na terenie miasta Orzesze 2022/2023” – II.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Zakup, transport, składowanie oraz załadunek na pojazdy materiałów potrzebnych do zwalczania śliskości
2) Utrzymanie przejezdności ulic poprzez ich odśnieżanie i zwalczanie śliskości zgodnie z otrzymanym harmonogramem, uwzględniając III i IV standard utrzymania, z czego:

a. III standard – ok. 42,1 km dróg gminnych
b. III standard – ok. 1,8 km dróg wewnętrznych
c. IV standard – ok. 50,5 km dróg gminnych
d. IV standard – ok. 18,7 km dróg wewnętrznych
e. Razem drogi do zimowego utrzymania – ok. 113,1 km
3) Zwalczanie gołoledzi i śliskości na drogach:
a. solą zwilżoną roztworem solankowym przyjmując średnio 25 g/m2 (nawilżona sól: 30 % solanki o stężeniu 25% + 70 % suchej soli) dawka 20-30 g/m2 w zależności od temperatury
b. interwencyjnie materiałem uszarstniającym - piaskiem w dawce 150 g/m2 drogi
c. Materiał uszorstniający (piasek) o jednorodnym uziarnieniu do 2 mm i nie powinien zawierać zanieczyszczeń gliniastych lub ilastych.
d. Zastosowanie materiału uszorstniającego będzie dopuszczone w przypadkach, gdy
z uwagi na występowanie warunków atmosferycznych zwalczanie śliskości solanką będzie niewystarczajaco skuteczne (np. temp. poniżej -10 C lub zajeżdżony lód).
4) Ręczne lub mechaniczne odśnieżanie chodników w ciągu dróg gminnych
oraz zwalczanie śliskości na chodnikach materiałem uszorstniającym (piaskiem) wraz z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na przejściach dla pieszych zgodnie
z zestawieniem – długość chodników – ok. 3,4 km
5) Pełnienie w ciągu całego okresu wykonywania umowy całodobowego dyżuru gotowości, w tym: całodobowego tel. alarmowego i konta e-mail umożliwiającego kontakt z Zamawiającym oraz służbami ( np.: Policja, Straż Pożarna)
6) w wypadku wystąpienia zawiei i zamieci śnieżnych - likwidacja zasp za pomocą ciężkiego sprzętu: pługa wirnikowego i ładowarki jednonaczyniowej kołowej o pojemności nie mniejszej niż 2,5 m³ oraz przyczepy do wywozu śniegu
7) zapewnienie dyspozycyjności sprzętu wraz z obsługą przez 24 godz. na dobę.

2. Wykonawca w ciągu całego okresu obowiązywania umowy winien dysponować następującym sprzętem i systemem w ciągu całego okresu obowiązywania umowy:
1. min. 1 ciągnik kołowy z pługiem o mocy nie niższej niż 37 kW
2. min. 2 ciągniki kołowe z pługami o mocy nie mniejszej niż 54 kW z napędem na 2 osie
3. min. 2 solarko-piaskarki z urządzeniem do roztworu solankowego zabudowanym na samochodzie ciężarowym wyposażone w pług do odśnieżania
4. min. 2 rozsiewacze ciągnikowe do posypywania materiałem szorstkim (piasku i soli)
5. min. 1 ładowarka do załadunku piasku
6. min. 1 pług wirnikowy samochodowy lub na ciągniku
7. min. 1 ładowarka jednonaczyniowa kołowa przedsiębierna o pojemności łyżki nie mniejszej niż 2,5 m³
8. min. 1 przyczepa ciągnikowa wywrotka o załadunku min. 4,5 tony.
9. Sprawny system GPS monitoringu pracy pojazdów, w który będą wyposażone wszystkie pojazdy wykonujące usługi zimowego utrzymania dróg na terenie miasta Orzesze zgodnie z wymaganiami zał. nr 7 do umowy.
10. Wykonawca winien zapewnić gotowość ww. sprzętu oraz umożliwić Zamawiającemu dostęp do systemu GPS przez 24 godz. na dobę w ciągu całego okresu wykonywania usług (tj. okres wykonywania usług objętych zamówieniem: od dnia wskazanego w otrzymanym od zamawiającego, przesłanym e-mail, powiadomieniu o rozpoczęciu wykonywania usług do dnia wskazanego w otrzymanym od zamawiającego, przesłanym e-mail, powiadomieniu o zakończeniu wykonywania usługi. Termin rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usługi uzależniony jest od panujących lub prognozowanych warunków atmosferycznych).
11. Zamawiający będzie dokonywał płatności za gotowość sprzętu wraz z obsługą w stawce dobowej dotyczącą 2 solarko-piaskarek, każda z urządzeniem do roztworu solankowego zabudowanym na samochodzie ciężarowym, wyposażona w pług do odśnieżania i 1 ciągnika lub pojazdu z napędem na 2 osie o mocy nie mniejszej niż 54 kW wyposażonego w rozsiewacz (piasku, soli) w okresie wykonywania usługi jw.
3. Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia gotowości sprzętu
1) Sprzęt wyszczególniony w pkt.2 ppkt. 6-8 może być używany do prowadzenia akcji zimowej tylko w przypadkach szczególnie uzasadnionych, np. do likwidacji zasp śnieżnych niemożliwych do usunięcia z zastosowaniem innego sprzętu, wyłącznie na zlecenie Zamawiającego.
2) Za dojazd (powrót) określonego sprzętu do miejsca prowadzenia akcji Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie.
3) Wykonawca winien zapewnić dyspozycyjność ww. sprzętu przez 24 godz. na dobę ciągu całego okresu uruchomionej Akcji Zima 2022/2023
4) Baza sprzętu i materiałów sypkich ubiegającego się o zamówienie wraz z pomieszczeniem dla dyżurującego winna znajdować się na terenie miasta Orzesze lub na terenie innej gminy w odległości nie większej niż 15 km licząc przejazd drogami publicznymi od granic miasta Orzesze. Pomieszczenie dla dyżurujących winno być wyposażone w 2 telefony komórkowe oraz dostęp do internetu.
5) Wykonawca winien dysponować systemem GPS do monitorowania pracy sprzętu (każdego pojazdu wykonującego w danym dniu usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg tj. odśnieżania, likwidacji śliskości lub oblodzeń jezdni, podczas pracy koparko-ładowarki).
6) Wykonawca udostępni nieodpłatnie Zamawiającemu ww. system monitorowania pracy sprzętu wykonującego usługi Akcji Zima 2022/2023 przez cały okres obowiązywania umowy.

4. kod CPV co do przedmiotu zamówienia
90620000-9 Usługi odśnieżania
90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr:
1) 1a Opis przedmiotu zamówienia - formularz wyliczenia oferowanej ceny
2) 1b Opis przedmiotu zamówienia - wykaz dróg gminnych, wewnętrznych i chodników w sezonie zima 2022/2023
3) 1c Opis przedmiotu zamówienia- standardy zimowego utrzymania dróg
4) 1d Opis przedmiotu zamówienia - wymagania dot. systemu GPS - monitorowania pracy pojazdów

6. Gdziekolwiek w dokumentacji postepowania występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji postepowania, przy opisie zastosowanych materiałów wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie przyjmuje się, że mogą być zastosowane materiały równoważne. Wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia ma charakter jedynie przykładowy i użyty jest w celu określenia standardów jakościowych i klasy, wymaganych w odniesieniu do stosowanych materiałów. W przypadku, gdy powoływane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne odpowiednie normy zapewniające równy lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy.
Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym.
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SWZ. Jeśli w dokumentach składających się na dokumentację postępowania wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji.

8. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane materiały posiadały ważne aprobaty techniczne, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych co do jakości i surowców użytych do ich wykonania do materiałów i urządzeń podanych w dokumentacji postępowania pod warunkiem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego.

9. Podwykonawcy :
a). Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
b). Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia.
c). Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy

10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7, do 50% zakresu zamówienia podstawowego, polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o których mowa w rozdz I. pkt 1, 2 i 3 niniejszej SWZ.
Warunki, na jakich usługi zostaną udzielone:
• w przypadku wyczerpania min. 80% kwoty, o której mowa w umowie lub
• w przypadku przedłużającej się procedury udzielenia kolejnego zamówienia w procedurze otwartej,
udzielenie zamówienia zostanie poprzedzone przeprowadzeniem postępowania w trybie z wolnej ręki, po przeprowadzeniu negocjacji w Wykonawcą,
11. Wymagania art. 100 ustawy: opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych ponieważ zamówienie nie jest przeznaczone do użytku osób fizycznych, wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych nie dotyczą pracowników zamawiającego, (...)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 423381,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 527310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 527310,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARKO Dariusz Drążkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6411948778

7.3.3) Ulica: Zamenhofa 8/31

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 527310,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.