eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowo Podgórnezmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne - wymiana opraw na typu LED



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne – wymiana opraw na typu LED

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tarnowo Podgórne

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258454

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 115

1.5.2.) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-080

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618959235

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@tarnowo-podgorne.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tarnowo-podgorne

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne – wymiana opraw na typu LED

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08537a7e-b4e5-449d-84aa-f23ac4cb307f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513608

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00007831/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00427686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WOP.271.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1011861,89 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zmniejszenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację oświetlenia zewnętrznego w gminie Tarnowo Podgórne tj. wymianę opraw drogowych wyposażonych w lampy wysokoprężne na oprawy energooszczędne typu LED.
Na przedmiot zamówienia składa się:
a. sporządzenie projektu oświetlenia drogowego wraz z doborem typu opraw dla 344 szt. opraw drogowych zgodnie z normą PN-EN 13201:2016 lub równoważną oraz z klasą oświetleniową wskazaną w załączniku nr 2. Dane do projektu znajdują się w załącznikach nr 4 i 5;
b. demontaż i utylizacja 344 szt. opraw drogowych z wyładowczymi źródłami światła wraz z przewodami zasilającymi te oprawy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2;
c. dostawę i montaż 344 sztuk opraw oświetlenia drogowego w technologii LED wyposażone w układ
redukcji mocy, wykorzystujące protokół DALI wraz z przewodem zasilającym od złącza kablowego w
słupie do oprawy w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2,
d. demontaż i utylizacja 344 szt. złącz kablowych zainstalowanych w słupach oświetleniowych w
lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w załączniku nr 2;
e. dostawę i montaż 344 sztuk kompletnych, nowych złącz kablowych do słupów oświetleniowych typu IZK-4 produkcji Sintur lub równoważne wraz z wkładką topikową (bezpiecznikiem) dla zamontowanych opraw drogowych;
f. wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym aktualizacji schematów elektrycznych i jednokreskowych modernizowanych obwodów elektrycznych oraz uzyskanie niezbędnych decyzji i
pozwoleń, jeśli będą wymagane.
2. Zakres rzeczowy zadania będącego przedmiotem zamówienia opisany jest szczegółowo w załącznikach 2-5, 7 do SWZ.
3. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty:
- minimum 60-cio miesięcznym okresem gwarancji,
- minimum 60-cio miesięcznym okresem rękojmi.
W przypadku wydłużenia okresu gwarancji jednoczesnemu wydłużeniu o ten sam okres ulega okres rękojmi
4. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
5. Przedmiot zamówienia został określony we Wspólnym Słowniku Zamówień symbolem:
31.52.00.00-7 Lampy i oprawy oświetleniowe
31.52.72.00-8 Oświetlenie zewnętrzne
45.31.00.00-3 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45.31.61.10-9 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71.32.00.00-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania


6. Szczegółowy opis parametrów nowych opraw led podane zostały w załączniku nr 3;
7. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w SWZ. Zastosowane w dokumentach zamówienia wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentach zamówienia Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
8. Wykonawca zastosuje rozwiązania techniczne gwarantujące spełnienie warunków Programu Inwestycji Strategicznych Dziewiątej Edycji „Rozświetlamy Polskę”, w tym m.in. redukcję zużycia energii elektrycznej o minimum 50% oraz spełnienie parametrów oświetleniowych drogi, wskazane przez Zamawiającego w SWZ.
9. Wykonawca, zgodnie z warunkami programu „Rozświetlamy Polskę”, zobowiązany jest do użycia do realizacji przedmiotu zamówienia nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej lub nowych opraw dopuszczonych do użycia na terenie Unii Europejskiej.
10. Do obowiązku i na koszt Wykonawcy należy także:
a) wykonanie pomiarów sprawdzających zgodność parametrów oświetleniowych z wymaganiami projektowymi oraz pomiarów elektrycznych sprawdzające, w tym m.in. pomiary skuteczności ochrony przed porażeniem, pomiary rezystancji izolacji przewodów pomiędzy złączem kablowym w słupie a oprawą led,
b) opłaty związane z utylizacją opraw oświetleniowych, źródeł świata, złącz kablowych, przewodów elektrycznych
c) naprawy dróg i ulic zniszczonych w czasie trwania robót przez środki transportu i maszyny wykorzystywane do robót, a także przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę
d) koszty wycięcia drzew i krzewów,
e) odszkodowania za zniszczenie upraw i zieleni,
f) opracowanie i wdrożenie projektu ruchu drogowego na czas trwania robót,
g) wykonanie uzgodnień z właścicielem dróg i ulic, na których będą prowadzone roboty
h) opłaty wynikające z ust. g).

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 368934,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535591,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 535591,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wykonawstwa Sieci Energetycznych ENERGO-TECH Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7842490600

7.3.3) Ulica: Cielimowo, ul. Kasztanowa 18

7.3.4) Miejscowość: Niechanowo

7.3.5) Kod pocztowy: 62-220

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

STANLUKS Jakub Wróblewski Tomasz Hibner s.c. - projekt oświetlenia drogowego wraz z doborem typu opraw


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 535591,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.