Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00469893/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000151696
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Studziwodzka 37
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857318211
1.5.8.) Numer faksu: 857318210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pk@pkbielsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pkbielsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pkbielsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy oleju opałowego w 2023 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc52ff3d-715c-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513653
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00469893/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 591580,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Rodzaj zamówienia publicznego: dostawa.
2. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa w okresie 12 miesięcy oleju opałowego w ilości minimalnej 110 m3 .
3. Wykonawca będzie dostarczał olej opałowy przez cały okres obowiązywania umowy partiami w terminie maksymalnie 48 godzin od momentu otrzymania zapotrzebowania faksem, drogą elektroniczną (e-mail) lub telefonicznie, do kotłowni olejowych:
a) w budynkach należących do PK Sp. z o.o. zlokalizowanych w Bielsku Podlaskim przy:
ul. Studziwodzkiej 37
ul. Dubicze 35 – przepompownia ścieków
ul. Norwida 22 – stacja wodociągowa
b) w budynkach administrowanych przez PK Sp. z o.o. zlokalizowanych w Bielsku Podlaskim przy:
ul. Kleszczelowskiej 84A
ul. Sportowej 4A i 6
ul. Studziwodzkiej 35
ul. Białowieskiej 113D
4. Objęta zamówieniem ilość 110 m3 oleju opałowego jest ilością minimalną. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, tj. zakupu większych ilości oleju opałowego (do 40% wartości zamówienia podstawowego) w zależności od zapotrzebowania wynikającego z trudnych do przewidzenia warunków atmosferycznych. Maksymalna ilość oleju opałowego z uwzględnieniem prawa opcji określona zostaje na 154 m3.
5. Olej opałowy winien spełniać wymagania jakościowe odpowiadającego warunkom technicznym normy PN-C-96024:2011 dla gatunku L-1 o następujących parametrach i wartościach:
wartość opałowa nie mniejsza niż 42 600 kJ/m3,
zawartość siarki nie większa niż 0,1%,
gęstość w 15°C nie większa niż 0,860 g/cm3,
temperatura płynięcia nie większa niż -20°C,
6. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia własnymi środkami transportu (autocysternami) zaopatrzonymi w instalację pomiarową posiadające ważne świadectwa legalizacji liczników, które muszą posiadać nienaruszone oplombowanie.
7. Autocysterny winny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 19 sierpnia 2011 r.
o przewozie towarów niebezpiecznych (Dz.U. 2021 r., poz. 756 t.j.).
8. Dostarczona ilość oleju opałowego fakturowana będzie w temperaturze rzeczywistej. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki elektroniczne oraz drukarki umożliwiające zrobienie wydruku z dostawy zawierającego informacje o temperaturze i ilości dostarczonego produktu w temperaturze rzeczywistej oraz jednocześnie, informacyjnie, ilości w temperaturze 15°C, to Zamawiający wymaga wykonania oraz przedłożenia takiego wydruku. W przypadku realizowania dostaw autocysternami wyposażonymi w liczniki analogowe, wymóg ten nie dotyczy danego Wykonawcy.
9. Rozładunek oleju opałowego u Zamawiającego będzie realizowany przez Wykonawcę na jego koszt, łącznie ze sporządzeniem rocznego sprawozdania z rozładunku towarów niebezpiecznych przez uprawnioną osobę.
10. Wykonawca winien jest dołączyć do każdej dostawy przed jej rozładunkiem aktualne świadectwo jakości lub orzeczenie laboratoryjne dla danej partii oleju opałowego wydane przez upoważnione laboratorium specjalistyczne wraz z dowodem wydania (dokumentem przewozowym) zawierającym nazwę produktu oraz jego producenta.
11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, iż jakość dostarczonego oleju opałowego jest niezgodna z przedstawionym świadectwem jakości, Wykonawca dokona niezwłocznie, na własny koszt jego wymiany oraz pokryje wszystkie koszty naprawy szkód powstałych z tego tytułu.
12. Do wyliczenia ceny oferty przyjmuje się ilość minimalna tj, 110 m3, natomiast ostateczna ilość dostarczonego oleju opałowego wynikać będzie z faktycznie wykonanych dostaw.
13. Opis przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
09.13.51.00-5 – Olej opałowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 707996,49 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 707996,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 707996,49 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. "OPAL" spółka jawna Irena Puławska Roman Puławski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5430002524
7.3.3) Ulica: Targowa 84
7.3.4) Miejscowość: Hajnówka
7.3.5) Kod pocztowy: 17-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 707996,49 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Przebudowa sieci kanalizacji na osiedlu Mickiewicza 114-120
- "Remont z przebudową pomieszczeń w budynku Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim, przy ul. 3 Maja 7 - etap II"
- Usługa nadzoru autorskiego oraz opieki serwisowej Zintegrowanego Systemu Informatycznego
- Opracowanie dokumentacji projektowej
- Przebudowa drogi gminnej nr ew. 1353 i 1354 na gruntach wsi Grabowiec - wykonanie dokumentacji projektowej.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.