Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00381232/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja budynku przy ul. Harcerskiej 8 w Parczewie na publiczne przedszkole z oddziałem żłobkowym.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Parczew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 030237434
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 24
1.5.2.) Miejscowość: Parczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 83 3551224
1.5.8.) Numer faksu: +48 83 3551226
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@parczew.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umparczew.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.parczew.com1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja budynku przy ul. Harcerskiej 8 w Parczewie na publiczne przedszkole z oddziałem żłobkowym.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-689ebe0f-32c3-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513682
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00381232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.5.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 7642276,42 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
W ramach zamówienia które obejmuje wykonanie zmiany sposobu użytkowania istniejącego budynku ZDZ na Publiczne Przedszkole z oddziałem żłobkowym przewidziano m.in.:
- dobudowa windy wraz z przedsionkiem do budynku od strony północnej;
- rozbiórka części ścian oraz budowa nowych;
- iniekcja części ścian w piwnicy;
- zamurowanie części istniejących oraz wykonanie nowych otworów drzwiowych;
- dostosowanie schodów wewnętrznych do obowiązujących warunków technicznych;
- rozbiórka schodów zewnętrznych od strony północnej;
- rozbiórka i wykonanie nowych schodów zewnętrznych od strony południowej;
- remont elewacji wraz ze zmianą kolorystyki;
- dodatkowe ocieplenie budynku grubości 15 cm;
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku;
- wykonanie rolet zewnętrznych od strony południowej;
- wymiana obróbek blacharskich;
- wymiana instalacji elektrycznych w budynku;
- remont, rozbiórka części istniejących oraz wykonanie nowych instalacji sanitarnych w budynku;
- wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z rekuperacją;
- wykonanie instalacji klimatyzacji;
- zabezpieczenie całości dachu do stanu NRO i dodatkowo dachu nad częścią parterową do stanu RE30;
- wykonanie instalacji fotowoltanicznej o mocy 25 Kwp (66 paneli);
- dojścia i dojazdy zaprojektowane z kostki brukowej;
- miejsca parkingowe dla samochodów osobowych i osób niepełnosprawnych z kostki brukowej;
- wykonanie drogi manewrowej przy budynku;
- wykonanie placu zabaw wraz z elementami małej architektury;
- wykonanie altany;
- utwardzone miejsca do gromadzenia odpadów;
- zieleń izolacyjna niska, średnia i wysoka;
- zagospodarowanie terenu wokół budynku;
- rozbiórka istniejącej zewnętrznej instalacji gazowej wraz ze zbiornikiem podziemnym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45000000-7 - Roboty budowlane
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10871200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10871200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10871200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Usługowa HANDBUD Wiesław Blicharski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5650002050
7.3.3) Ulica: Czworobok 17
7.3.4) Miejscowość: Włodawa
7.3.5) Kod pocztowy: 22-200
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10871200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z PARCZEWA
więcej: przetargi w Parczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika wodnego w miejscowości Janowo gmina Dąbrowa Chełmińska w celu gromadzenia i retencjonowania wód opadowych i gruntowych
- Modernizacja oświetlenia awaryjnego dla budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m. st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz - 3 etap.
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- Budowa żłobka publicznego w Skokach wraz z infrastrukturą towarzyszącą, parkingami, wiatą śmietnikową, wiatą na rowery i placem zabaw.
- "Modernizacja drogi gminnej nr 290612K Tropie-Habalina-Sarys"
- ZP/CZD/018/25 MODERNIZACJA CZĘŚCI WSPÓLNYCH NA ODDZIALE KARDIOLOGII w "Pomnik - Centrum Zdrowia Dziecka" w trybie "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.