Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00433954/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-10
- 2022/BZP 00456993/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Hrubieszów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368782
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: B. Prusa 8
1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@hrubieszow-gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny - Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c90a9f8-60c9-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037741/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 Zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny -Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00433954/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIPG.271.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 951287,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „zmiana sposobu użytkowania budynku na budynek administracyjny – Centrum Usług Administracyjnych wraz z przebudową w Hrubieszowie”.
Zamówienie polega głównie na wykonaniu robót budowlanych w obiekcie przy ulicy Partyzantów 16 w Hrubieszowie, tj.:
- wymiana centralnego ogrzewania w całym budynku, demontaż istniejącego oraz montaż nowego;
- montaż kotłów gazowych w pomieszczeniu kotłowni;
- wykonanie instalacji gazowej w budynku - doprowadzenie od skrzynki gazowej;
- wykonanie kominów do instalacji gazowej;
- remont pomieszczenia 0.002 na parterze budynku oraz montaż drzwi do pomieszczenia kotłowni;
- remont pomieszczenia -1.02 w piwnicy;
- remont północnej klatki schodowej;
- wykonanie systemu oddymiania północnej klatki schodowej;
- poszerzenie otworu drzwiowego oraz wymiana drzwi wejściowych do północnej klatki schodowej;
- montaż drzwi EI60 na północną klatkę schodową na wszystkich piętrach;
- wykonanie szybu windowego wraz z podbiciem fundamentu;
- zamurowanie otworów okiennych od strony północnej budynku;
- remont drugiego piętra budynku;
- wykonanie ścianek działowych na drugim piętrze;
- naprawa pęknięć na istniejących ścianach na drugim piętrze poprzez wklejenie kotew;
- wymiana drzwi wewnętrznych na drugim piętrze wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych;
- wykonanie łazienek na drugim piętrze budynku;
- wykonanie instalacji wodociągowej w północnej części budynku;
- wykonanie instalacji kanalizacji sanitarnej w północnej części budynku;
- wykonanie poziomów kanalizacji sanitarnej w piwnicy oraz wpięcie do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej;
- wykonanie instalacji odprowadzenia skroplin z klimatyzacji na drugim piętrze;
- wykonanie instalacji klimatyzacji na drugim piętrze budynku;
- wykonanie instalacji elektrycznej – tablicy TG oraz instalacji TR3;
- wykonanie zasilania oraz oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach;
- wykonanie wyznaczenia i inwentaryzacji geodezyjnej;
- wykonanie przyłącza wodociągowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - zał. nr 4 swz (część określona jako etap I ponieważ dokumentacja projektowa obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia) i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - zał. nr 5 swz.
Roboty powinny być wykonane zgodnie z przepisami prawa i sztuką budowlaną.
Wykonawca po wykonaniu prac zobowiązany będzie do sporządzenia kosztorysu powykonawczego.
Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać nazwy ewentualnych podwykonawców jeżeli będą już znani. Przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest do podania, o ile będą znane nazwy oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w takie roboty budowlane. Wykonawca zawiadamia zamawiającego o wszelkich zmianach powyższych danych, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres co najmniej 36 miesięcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1228615,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2300100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1228615,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Czar-bud usługi budowlane Jarosław Rodziewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9191318917
7.3.3) Ulica: Wyspiańskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Hrubieszów
7.3.5) Kod pocztowy: 22-500
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Jarosław Rodziewicz CZAR - BUD Usługi budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Jarosław Rodziewicz CZAR - BUD Usługi budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1228615,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Przebudowa drogi gminnej nr 111095 L Czerniczyn - Metelin
- Remont budynku JRG KP PSP w Hrubieszowie polegający na wymianie bram garażowych oraz stolarki okiennej i drzwiowej
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3230L Skierbieszów Hrubieszów od km 36+140 do km 37+400 w miejscowości Obrowiec i Hrubieszów"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3432L Hrubieszów - Kryłów - Dołhobyczów - Granica Państwa od km 35+625 do km 36+715 w miejscowości Oszczów i Uśmierz"
- Dostawa kruszywa diorytowo - granitowego dla Powiatowego Zarządu Dróg w Hrubieszowie
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Roboty rozbiórkowe i konstrukcyjne przy ul. Włókienniczej w Łodzi
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących modernizacji pomieszczeń przyziemia i ich adaptacji na magazyn zbiorów archeologicznych w budynku przy ul. Chopina 15 w Wejherowie
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.