eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Giżycko"Budowa małej architektury w miejscowościach Spytkowo, Upałty, Kruklin w ramach otrzymanych przez Gminę Giżycko grantów"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa małej architektury w miejscowościach Spytkowo, Upałty, Kruklin w ramach otrzymanych przez Gminę Giżycko grantów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GIŻYCKO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 33

1.5.2.) Miejscowość: Giżycko

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 874299960

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.tkaczyk@ugg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa małej architektury w miejscowościach Spytkowo, Upałty, Kruklin w ramach otrzymanych przez Gminę Giżycko grantów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5582c43e-0924-4068-bfce-103b17b9f796

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513712

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039252/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa małej architektury w miejscowościach Spytkowo, Upałty, Kruklin w ramach otrzymanych przez Gminę Giżycko grantów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 8. Zgodnie z 67 ustawy p.z.p.,
Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
6. Platformazakupowa.pl działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
7. Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
9. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z
platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania
ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”). Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za
ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony
w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
10. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania
wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu
platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 6. Prawa osób, których dane są przetwarzane:
Osoby, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku z udzielaniem zamówień publicznych mają
prawo do złożenia wniosku:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Ograniczenie praw osób, których dane są przetwarzane:
Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Urząd Gminy w Giżycku w związku z udzielaniem zamówień publicznych nie
przysługuje prawo:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRG.271.24.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Społeczno – sensoryczny ogród edukacyjny KOLOROWE - SPYTKOWO” w miejscowości Spytkowo Gmina Giżycko.

Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności:
a) utworzenie ekologicznej przestrzeni publicznej do wypoczynku i relaksu w centralnej części wsi Spytkowo, przy budynku świetlicy i remizy strażackiej zgodnie z koncepcją zagospodarowania działek 69/6, 69/2, 69/5 w Spytkowie Gmina Giżycko
b) Sad owocowy:
- zakup i transport drzewek owocowych minimum 2 letnich, wysokości minimum 1,5 m,
z opisem gatunku na każdym drzewku w ilości:
- 20 sztuk jabłoni w gatunku: malinówka – 5 szt, gala – 5 szt, ligol-10 ,
- 10 sztuk gruszy w gatunki: cukrówka – 5 szt, lipcówka – 5 szt.
Termin dostawy sadzonek po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym
c) Ogródek ziołowy w kształcie labiryntu 8m x 8m:
- zakup i transport materiału: kamień ogrodowy frakcji 40-80mm – 3,5t, żwir ogrodowy frakcji 16-31mm – 8,5t, piasek płukany z atestem PZH 6t, ziemia urodzajna (humus) – 14t,
- zakup i transport płotków drewnianych wysokości 40cm, długości 98mb z drewna iglastego, poddanego impregnacji głębokiej – nasycenie środkiem grzybobójczym do głębokości powyżej 10 mm (kąpiel drewna w normalnych warunkach atmosferycznych) oraz impregnacji powierzchniowej w kolorze naturalnego drewna lub złoty dąb nadającej wodoodporną powłokę, odporną na działanie deszczu, śniegu i słońca, zapewniającą ochronę przed promieniowaniem UV, nie powoduje korozji w przypadku łączenia drewna z elementami metalowymi (np. gwoździe, okucia metalowe), zabezpiecza przed grzybami pleśniowymi i glonami,
- zakup i transport ziół oraz roślin jadalnych do posadzenia (96 szt.):
• sadzonka oregano - 10szt
• sadzonka mięty ananasowej -10szt
• sadzonka mięty imbirowej – 10 szt
• sadzonka tymianku – 10 szt
• sadzonka bazylii – 10 szt
• sadzonka pietruszki naciowej - 10szt
• sadzonka lubczyku – 5 szt.
• sadzonka szczawiu gajowego – 5szt
• sadzonka melisy - 7szt
• sadzonka turówki wonnej, żubrówki, trawy żubrowej – 3 szt
• sadzonka poziomek – 15 szt
Termin dostawy sadzonek po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym
d) Ścieżka sensoryczna w kształcie labiryntu 8m x 8m:
- zakup materiału: kamień ogrodowy frakcji 40-80mm - 2t, żwir ogrodowy frakcji 16-31mm - 2t, piasek płukany z atestem PZH 6t,
Termin dostawy materiałów po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym
e) wykonanie wiaty o wymiarach 3m x 10m i wysokości 3m, powierzchni zabudowy 30m2 w kształcie prostokąta, dach dwuspadowy o kacie nachylenia 30st., deskowany, pokryty blachodachówką w kolorze czerwieni, wraz z obróbkami szczytu, krawędzi dachu oraz okapu, okap poza obrys wiaty minimum 0,3m, pozostałe elementy wykonane z drewna suchego, sezonowanego minim rok, wiata na słupach o przekrojku minimum 14x14 cm zakotwionych w podłożu na fundamencie betonowym, blachami minimum 5mm lub na prętach fi 30mm, rozpiętość pomiędzy słupami 2,5m, przy krótszych bokach maksimu 3m, wykonanie zastrzałów pomiędzy słupami a belkami nośnymi, konstrukcja skręcana śrubami minimum fi 10, pozostałem elementy wiaty przykręcane wkrętami żółtymi do drewna średnicy dotowanej do montowanego elementu, pomiędzy belkami nośnymi wykonanie 16mb balustrad ażurowych za wysokości ok 90cm (20 cm nad gruntem), derwno do wykonania wiaty musi zostać poddane impregnacji głębokiej – nasycenie środkiem grzybobójczym do głębokości powyżej 10 mm (kąpiel drewna w normalnych warunkach atmosferycznych) oraz impregnacji powierzchniowej w kolorze złoty dąb nadającej wodoodporną powłokę, odporną na działanie deszczu, śniegu i słońca, zapewniającą ochronę przed promieniowaniem UV, nie powoduje korozji w przypadku łączenia drewna z elementami metalowymi (np. gwoździe, okucia metalowe), zabezpiecza przed grzybami pleśniowymi i glonami, dwie ściany wiaty 2,5x1,5m (20cm nad gruntem) będą pełne wykonane ze sklejki wodoodpornej, impregnować (transportowa, antypoślizgowa) 1500x250 grubości 21 mm stanowiącą bazę pod montaż 2 szt tablic informacyjnych opisanych w kolejnym punkcie. Wszystkie elementy drewniane wiaty a w szczególności: belki nośne, balustrady muszą być oszlifowane na gładko, bez ostrych kantów mogących powodować skaleczenia.
f) wykonanie i dostawa tablic informacyjnych – 2 szt. o wymiarach 2,5x1,5m montowane na dwie pełne ściany wiaty o treściach ekologicznych i prozdrowotnych .min. o zdrowotnych właściwościach soków i możliwościach ich wykonania (autorskie tablice mieszkańców)
tablice wykonane z twardszego PCV gr. 0,2-0,3cm z nadrukiem wykonanym trwale metodą UV, montowane na śruby lub wkręty z zaślepkami uniemożliwiającymi skaleczenie.
Termin dostawy tablic po uprzednim uzgodnieniu z zamawiającym

4.2.5.) Wartość części: 48593,50 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa

03419100-1 - Produkty z drewna ciętego

44113100-6 - Materiały chodnikowe

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-28

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Rozwój infrastruktury sportowej – modernizacja boisk sportowych w miejscowości Upałty w Gminie Giżycko.
Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności:
modernizację istniejącego terenu w miejscowości Upałty na działkach nr 51/4, 317/4, 154/3 obręb 0018 Upałty Gmina Giżycko w zakresie:
Boisko do piłki nożnej:
- wykonanie pomiarów wytyczenia i niwelacji terenu pod boiska, prace przygotowawcze na obszarze 0,2ha
- orka (ciągnik lub glebogryzarką) ok 0,2ha pod boiska,
- niwelacji i wyrównania terenu, rozścielenie ziemi uroidzajnej spycharkami na tereniue płaskim - 180 m3,
- ułożenie warstwy czarnoziemu 5cm na powierzchni 1800m2
- wykonanie nawierzchni trawiastej – trawników dywanowych siewem na gruncie o powierzchni 1800m2, trawy na tereny sportowe z głębokim ukorzenieniem odporne na Szuszę,
- dwukrotne koszenie z do siewką w pierwszym roku w okresie gwarancji,
- dostawa i montaż dwóch piłkochwytów z siatki o wysokości 4m i szerokości 10m
- słup stalowy z profila zamkniętego 80 x 80 mm z górnymi zaślepkami
- stopa fundamentowa o wymiarach od 25 x 25 cm do 35 x 35 cm o głębokości posadowienia 100 cm - beton C16/20
- linka stalowa 5mm nierdzewna, zapięta po obu stronach zaciskami
- linka stalowa 4mm nierdzewna w otulinie PCV, mocowana na śruby z okiem po obwodzie
Ogrodzenia
- śruby rzymskie do naciągania liny
- stężenie, poziome łączenie słupów dwóch pierwszych skrajnych, profil stalowy 40x20 mm
przymocowany do słupów na obejmy
- siatka polipropylenowa odporna na UV. oczko 8x8 cm / 5mm grubości lub 4,5 x 4,5 cm / 4mm lub 5mm grubości, kolor zielony
- zakup i dostawa wózka do malowania linii boiska farbą biodegradowalną, o pojemności zbiornika 10-15 litrów, na dużych kołach, maksymlana waga urządzenia do 25kg, szerokość malowania linii 10cm wraz zapasem farby biodegradowalnej do malowania linii boiska malowania na trawie dwa pojemniki po minim 10l

4.2.5.) Wartość części: 108629,77 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

37451710-4 - Sprzęt do znakowania boiska piłkarskiego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Krukliński ptasi zakątek – turystyczne zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Kruklin” Gmina Giżycko.
Zakres prac obejmuje wykonanie w szczególności:
a) zagospodarowanie działki nr 146 w miejscowości Kruklin Gmina Giżycko
dostawa i montaż wiaty drewnianej sześciokątnej o powierzchni zabudowy 34m2, wysokości 5,19m, na słupach minimum 16x16cm, zakotwionych w podłożu na fundamencie betonowym, blachami minimum 5mm lub na prętach fi 30mm, wykonanie zastrzałów pomiędzy słupami a belkami nośnymi, konstrukcja skręcana śrubami minimum fi 10, pozostałem elementy wiaty przykręcane wkrętami żółtymi do drewna średnicy dotowanej do montowanego elementu, pomiędzy belami nośnymi wykonanie balustrad ażurowych za wysokości ok 90cm (20 cm nad gruntem) z uwzględnieniem jednego wejścia do wiaty, dach wielospadowy, deskowany, pokryty blachodachówką w kolorze czerwieni, wraz z obróbkami łączeń połaci oraz okapu, orynnowaniem do podłączenia beczki na deszczówkę. Okap poza obrys wiaty minimum 0,3m.
Wykonanie wraz z wiatą ławek dookoła balustrady oraz stołu na środku o średnicy ok 5,5m (wysokością i średnica) dostosowaną do wykonanych ławek. Grubość blatu stołu oraz ławek – deska minimum 3,2cm, nogi stołu belki 16x16cm, podpory ławek 10x7cm
Drewno do wykonania wiaty musi zostać poddane impregnacji głębokiej – nasycenie środkiem grzybobójczym do głębokości powyżej 10 mm (kąpiel drewna w normalnych warunkach atmosferycznych) oraz impregnacji powierzchniowej w kolorze złoty dąb nadającej wodoodporną powłokę, odporną na działanie deszczu, śniegu i słońca, zapewniające ochronę przed promieniowaniem UV, nie powoduje korozji w przypadku łączenia drewna z elementami metalowymi (np. gwoździe, okucia metalowe), zabezpiecza przed grzybami pleśniowymi i glonami, Wszystkie elementy drewniane wiaty a w szczególności: belki nośne, balustrady, ławki, stół muszą być oszlifowany na gładko, bez ostrych krawędzi mogących powodować skaleczenia.
Wykonanie podłoża pod wiatę z kostki betonowej powierzchni około 42 m2, kostka w kolorze grafitowym w kształcie cegiełki o wymiarach 10x20cm, grubości 6 cm układana w jodełkę, z szarą obwódką otoczona grafitowym obrzeżem o wymiarach 8×30×100 Kostka betonowa układana na podsypce żwirowo-piaskowej 10cm oraz podsypce cementowo-piaskowej 5cm układanych warstwowo i zagęszczonymi mechanicznie, obrzeża na podsypce piaskowo-cementowej minimim 10cm, obsypane mieszanką piaskowo-cementową do połowy swoje wysokości.
Dostawa i montaż z beczki na deszczówkę z podłączeniem do orynnowania wiaty. Beczka wykonana z trwałego tworzywa sztucznego, pojemność beczki minimum 250l, wyposażenie: postument pod beczkę, kranik, pokrywa. Beczka zamocowana do podłoża, pokrywa demontowana, zamocowana do beczki umożliwiając otwarcie dzieciom.

b) urządzenie zieleni w postaci drzewek i krzewów (nasadzenia) m.in:
- budleja Dawida c2 - 3 szt.,
- klon flamingo c5 wys. sadzonek 90-130cm - 3 szt.,
- kocimiętka c2 - 16 szt.,
- hortensja Anabelle c3 -5 szt.
- lawenda c2 - 40 szt.,
- kora ogrodowa 10-50mm – worki 80l - 50 szt.,
- dostawa i montaż obrzeży z trwałego tworzywa sztucznego – czarne border 45mmx1m - 40 mb, wraz z kotwami mocującymi 130szt.
- dostawa i montaż agrowłokniny 50gm2 - 40m2.
c) dostawa i montaż tablic informacyjnych - 3 szt; o wymiarach 120x60cm wykonanych z drewna; konstrukcja na dwóch słupach drewnianych wysokości 180 cm, przekroju 10x10cm, zakotwionych w gruncie na kotwach stalowych wbetonowanych betonem B-25 na głębokość minimum 50 cm, poprzeczki 2 szt długości 120cm o przekroju 10x10 cm, wypełnienie sklejka wodoodporna, laminowana , transportowa o wymiarach 120x60 cm grubości 18mm, treści edukacyjne wykonane na twardym PCV z twardszego PCV gr. 0,2-0,3cm z nadrukiem wykonanym trwale metodą UV, montowane na śruby lub wkręty z zaślepkami uniemożliwiającymi skaleczenie. Drewno do wykonania tablic informacyjnych musi zostać poddane impregnacji głębokiej – nasycenie środkiem grzybobójczym do głębokości powyżej 10 mm (kąpiel drewna w normalnych warunkach atmosferycznych) oraz impregnacji powierzchniowej w kolorze złoty dąb nadającej wodoodporną powłokę, odporną na działanie deszczu, śniegu i słońca, zapewniającą ochronę przed promieniowaniem UV, nie powoduje korozji w przypadku łączenia drewna z elementami metalowymi (np. gwoździe, okucia metalowe), zabezpiecza przed grzybami pleśniowymi i glonami, Wszystkie elementy drewniane muszą być oszlifowana na gładko, bez ostrych krawędzi mogących powodować skaleczenia.
Treści edukacyjne na tablice:
- o istniejącym w pobliżu rezerwacie ornitologicznym i ptakach w nim żyjących,
- o historii Kruklina i o kruku, od którego pochodzi nazwa miejscowości,
- o istniejących w pobliżu szlakach turystycznych (rowerowym, kajakowym i pieszym).

d) dostawa i montaż stojaków na rowerowych - 6 stanowiskowe, stalowe ocynkowane galwanicznie, montowane do podłoża (betonowanie lub 2 szt płytek betoniowych 50x50x7cm - 2 szt.,
e) dostawa i montaż leżaków drewnianych z drewna akacjowego olejowanego olejem naturalnym, o wymiarach minimum 15x60x93 - 4 szt.
f) dostawa i montaż 3 szt. hamaków ze stelażem drewnianym o wymiarach złożonego hamaka:
• długość: 320cm
• szerokość: 90cm
• wysokość: 90cm
• wytrzymałość: do 150kg
g) dostawa i montaż 2 szt. koszy na śmieci konstrukcji stalowej z drewnianym wypełnieniem ścian, Kosz o kształcie sześcianu, wyposażony we wkład cynkowy zabezpieczony antykorozyjnie. Konstrukcja kosza wykonana w stali malowanej proszkowo na kolor czarny, wypełniona drewnianymi klepkami w kolorze złoty dąb lub podobne
Parametry techniczne:
- wysokość 55 cm
- szerokość 38 cm
- pojemność wkładu 40 litrów
- konstrukcja wykonana z profilu 30x30 mm
- kosz mocowany do podłoża (betonowany lub na płycie 50x50x7)
h) dostawa i montaż 4 szt drewnianych karmników dla ptaków o wymiarach długość 30cm, szerokość 28cm, wysokość 26cm, podstawa 23cmx25cm, metoda łączenia: wkręty/ zszywki 40mm, impregnowany
i) dostawa i montaż 4 szt drewnianych budek lęgowych dla ptaków o wymiarach minimalnych 21x12x13cm wymiary mogą się różnić, rodzaj i ostateczny kształt budek do uzgodnienia z zamawiającym
j) dostawa i montaż rzeźby o wysokości około 1m (rzeźba mewy oraz rzeźba kruka) - 2 szt.,
k) dostawa i montaż 1 szt. tabliczki drewnianej z nazwą projektu na drewnianych balach (witacz); konstrukcja na dwóch słupach – balach drewnianych wysokości 400cm, przekroju 20x20cm, zakotwionych w gruncie na kotwach stalowych wbetonowanych betonem B-25 na głębokość minimum 50 cm, poprzeczki 2 szt długości 300cm o przekroju 15x15 cm, do których zamontowana zostanie decha z nierównymi foliowymi krawędziami w wypaloną nazwą projektu o wysokości ok 25-35cm i grubości minim 2,2-3,2cm
Drewno do wykonania tablicy informacyjnej musi zostać poddane impregnacji głębokiej – nasycenie środkiem grzybobójczym do głębokości powyżej 10 mm (kąpiel drewna
w normalnych warunkach atmosferycznych) oraz impregnacji powierzchniowej w kolorze złoty dąb nadającej wodoodporną powłokę, odporną na działanie deszczu, śniegu i słońca, zapewniającą ochronę przed promieniowaniem UV, nie powoduje korozji w przypadku łączenia drewna z elementami metalowymi (np. gwoździe, okucia metalowe), zabezpiecza przed grzybami pleśniowymi i glonami, Wszystkie elementy drewniane muszą być oszlifowana na gładko, bez ostrych krawędzi mogących powodować skaleczenia.
Ze względu na rodzaj różnorodność oraz artystyczny charakter powyższych punktów zamówienia ostateczny kształt karmników, budek, rzeźb i witacza do uzgodnienia
z zamawiającym przed wykonaniem.

4.2.5.) Wartość części: 40656,91 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34928210-3 - Wiaty drewniane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

03121000-5 - Produkty ogrodnicze

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne

03419100-1 - Produkty z drewna ciętego

92312230-2 - Usługi świadczone przez rzeźbiarzy

37416000-7 - Sprzęt wypoczynkowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zawarte we wzorze umowy - załącznik nr 4 do swz

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-09 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Pliki składające się na ofertę należy złożyć: https://platformazakupowa.pl/pn/ugg

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.