Ogłoszenie z dnia 2023-11-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180829/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO (ADMINISTRACYJNEGO) – SIEDZIBY NADLEŚNICTWA
ŻOŁĘDOWO LOKALIZACJA: GMINA OSIELSKO, OBRĘB nr 0013 ŻOŁĘDOWO, DZIAŁKA NR 22274/35, UL. PARKOWA
4A
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Żołędowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090550791
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żołędowo, Parkowa, 4A
1.5.2.) Miejscowość: Osielsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-031
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoledowo@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoledowo.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU USŁUGOWEGO (ADMINISTRACYJNEGO) – SIEDZIBY NADLEŚNICTWAŻOŁĘDOWO LOKALIZACJA: GMINA OSIELSKO, OBRĘB nr 0013 ŻOŁĘDOWO, DZIAŁKA NR 22274/35, UL. PARKOWA
4A
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84708adc-ddc4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513781
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00161977/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa budynku Nadleśnictwa Żołędowo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1374110,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia
Projektowane zmiany w zakresie niniejszego opracowania:
- rozbiórka parterowej podpiwniczonej przybudówki w miejscu planowanej
rozbudowy;
- rozbudowa – po stronie północno-wschodniej obejmować będzie klatkę schodową
wraz z pomieszczeniami: wc, magazynowym oraz aneksem kuchennym, na poziomie
piwnicy pomieszczenie garażowe;
- przebudowa – zmiana układu niektórych pomieszczeń w celu dostosowania do
potrzeb użytkownika, zmiany w zakresie otworów drzwiowych i okiennych,
zaprojektowano również dodatkowe okna połaciowe;
- montaż windy zewnętrznej w celu zapewnienia dostępu dla osób poruszających się
na wózkach.
Projektowane zmiany w zakresie opracowań branżowych:
- przebudowa i rozbudowa instalacji wewnętrznych;
- przebudowa fragmentu rury drenarskiej (likwidacja kolizji z planowaną rozbudową);
2) Zakres prac budowlanych i rozbiórkowych.
Prace budowlane wykonywane wewnątrz i na zewnątrz budynku:
- rozbiórka parterowej podpiwniczonej przybudówki;
- rozbudowa i przebudowa budynku; budowa windy zewnętrznej;
- rozbudowa i przebudowa instalacji wewnętrznych;
- remont zewnętrznych i wewnętrznych elementów budynku;
3) Proponowana kolejność wykonywania prac umożliwiająca stałe użytkowanie budynku:
- przebudowa i przygotowanie „na gotowo” pomieszczeń 2.3, 2.4, 2.5 na pierwszym
piętrze (łącznie z pracami instalacyjnymi);
- przeniesienie użytkowników biur nr 8 na parterze oraz nr 9 na piętrze (oznaczenia wg
inwentaryzacji) do pomieszczeń 2.3; 2.4 i 2.5 na piętrze (oznaczenia wg projektu
rozbudowy i przebudowy);
- wyłączenie z użytkowania pomieszczeń: nr 9 w piwnicy, nr 8 na parterze oraz nr 7, 8, 9
na piętrze (oznaczenia wg inwentaryzacji);
- rozbiórka przybudówki;
- wyłączenie z użytkowania pomieszczeń nr 10 i 11 na piętrze (oznaczenia wg
inwentaryzacji)
- wykonanie rozbudowy budynku z jednoczesną przebudową pomieszczeń nr 2.7; 2.8 i
2.11 na piętrze oraz 3.3 na poddaszu (oznaczenia wg projektu rozbudowy i
przebudowy);
- wykonanie rozbudowy „na gotowo” oraz przygotowanie do użytkowania pomieszczeń
2.7, 2.8 i 2.11 (oznaczenia wg projektu rozbudowy i przebudowy);
- demontaż schodów na poddasze i zabudowa otworu w stropie, przebudowa
pomieszczeń 2.12 i 2.13 na piętrze (oznaczenia wg projektu rozbudowy i przebudowy);
- remont i przebudowa pomieszczeń wc na parterze i piętrze (wyłączone z użytkowania
mogą być jednocześnie tylko pomieszczenia wc na jednej kondygnacji);
- remont nie wymienionych powyżej pomieszczeń biurowych w zakresie prac malarskich
oraz wymiany podłóg;
- w ostatnim etapie wykonać prace budowlane i remontowe w pomieszczeniach
komunikacji i na klatce schodowej, łącznie z wymianą schodów na piętro.
Rozbiórka przybudówki:
- demontaż i usunięcie z budynku wyposażenia ruchomego (np. meble, żaluzje)
- demontaż instalacji;
- rozbiórka sufitów;
- rozbiórka warstw wykończeniowych posadzek (okładziny z płytek);
- demontaż stolarki drzwiowej i okiennej;
- rozbiórka ścianek działowych;
- demontaż pokrycia dachowego i obróbek blacharskich;
- rozbiórka ścian zewnętrznych parteru;
- rozbiórka nawierzchni z kostki brukowej oraz podbudowy (w obrębie rozbieranej części
budynku) - ręczne odkopanie części podziemnej budynku oraz zabezpieczenie uzbrojenia
podziemnego przed uszkodzeniem; materiał z rozbiórki nawierzchni oczyścić, ułożyć na
paletach i zabezpieczyć przed uszkodzeniem, zmagazynować w miejscu uzgodnionym z
Inwestorem w celu ponownego wbudowania;
- rozbiórka stropu żelbetowego nad piwnicą oraz ścian piwnic wraz ze schodami
zewnętrznymi;
- segregacja, wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki zgodnie z obowiązującymi
przepisami;
- materiały z rozbiórki przeznaczone do późniejszego wykorzystania wskazywane będą
Przez przedstawiciela Inwestora na bieżąco, podczas prowadzenia prac (w takim
wypadku podlegać będą oczyszczeniu i zabezpieczeniu przed uszkodzeniem).
Elementy budynku przeznaczone do rozbiórki lub demontażu oznaczono w części
rysunkowej projektu.
4) Opracowanie branży elektrycznej dotyczy instalacji elektrycznych i teletechnicznych
wewnętrznych, w zakresie obejmującym pomieszczenia podlegające przebudowie i
rozbudowie:
- demontaże zbędnych instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- przeniesienia instalacji elektrycznych i teletechnicznych,
- zasilanie obiektu (wykonanie złącza kablowo-pomiarowego, modernizacja głównej
tablicy rozdzielczej GTR),
- wykonanie przeciwpożarowego wyłącznika prądu dla obiektu,
- tablice rozdzielcze piętrowe (wymiana istniejących),
- instalacje elektryczne siłowe, gniazd wtykowych 230V, 400V, zasilanie urządzeń
wyposażenia budynku,
- instalacje elektryczne oświetleniowe (oświetlenie podstawowe w objęte rozbudową i
przebudową oraz nowe oświetlenie w istniejących korytarzach na parterze, piętrze oraz
w istniejącej klatce schodowej),
- awaryjne oświetlenie ewakuacyjne w istniejących i projektowanych drogach
ewakuacyjnych (korytarze, klatki schodowe),
- instalacja połączeń wyrównawczych,
- ochrona przeciwporażeniowa,
- ochrona przed przepięciami,
- instalacja odgromowa (na projektowanym dachu),
- instalacje teletechniczne – instalacja okablowania teleinformatycznego dla
projektowanych pomieszczeń, przeniesienie stanowiska monitoringu CCTV, instalacja
nagłośnienia w Sali konferencyjnej na poddaszu, dostosowanie istniejącej instalacji
alarmowej do aktualnego układu pomieszczeń, instalacja alarmowo-przyzywowa w WC
dla osób niepełnosprawnych.
5) Instalacja centralnego ogrzewania
- OPIS TECHNICZNY
do projektu technicznego rozbudowy instalacji centralnego ogrzewania
w budynku "Nadleśnictwa Żołędowo" przy ul. Parkowej 4a w Żołędowie
6) Instalacje wod-kan
- OPIS TECHNICZNY
do projektu technicznego wewnętrznych instalacji wod-kan
i zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej dla budynku "Nadleśnictwa
Żołędowo" przy ul. Parkowej 4a w Żołędowie
7) Klimatyzacja
- OPIS TECHNICZNY
do projektu technicznego klimatyzacji dla budynku "Nadleśnictwa Żołędowo"
przy ul. Parkowej 4a w Żołędowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru
robót budowlanych stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1694034,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2492269,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1694034,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Femina Agnieszka Nowak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561291799
7.3.3) Ulica: Przemysłowa 27
7.3.4) Miejscowość: Nowa Wieś Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 86-060
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1694034,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- BZP.271.111.2024 Wykonanie wewnętrznej instalacji gazu, co i cwu w lokalu położonym przy ul. Jagiellońskiej 21/15 w Nowym Sączu
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.