Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00493420/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00494062/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-14
- 2022/BZP 00504308/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii - 2 zad.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 4 w Lublinie
1.3.) Oddział zamawiającego: SPSK 4
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288751
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dr. K. Jaczewskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-954
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@spsk4.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk4.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5455b46e-7adc-11ed-b4ea-f64d350121d21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii - 2 zad.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5455b46e-7adc-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513793
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00493420
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FDZ.242-125/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompletna Wieża artroskopowa4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 400123,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Generator do leczenia bólów nerwowych4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 241540,92 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 257 ustawy Pzp- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu medycznego dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii w zakresie:
zadania nr 1. Kompletna wieża artroskopowa zadania nr 1
z uwagi, iż środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 348300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 348300,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 257 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 257 ustawy Pzp- Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia na dostawę sprzętu medycznego dla Kliniki Ortopedii i Traumatologii w zakresie:
zadania nr 2. Generator do leczenia bólów nerwowych
z uwagi, iż środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostały mu przyznane
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241540,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 241540,92 PLN
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Sukcesywna dostawa nabiałowych produktów porcjowanych w ramach realizacji programu pilotażowego "Dobry posiłek w Szpitalu"
- Dostawa środków czystości
- Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczania parametrów krytycznych do analizatorów będących własnością Zamawiającego-2 zadania
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 22 części.
- Wykonanie oraz dostawa drukowanych materiałów promocyjnych dla Gminy Lublin - album i kalendarze - 2 części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą konsoli zasilającej
- Dostawa wirówek laboratoryjnych oraz analizatora gazów (4 pakiety)
- WSzS.DEZ.26.048.2024 - ZAKUP SPRZĘTU I APARATURY MEDYCZNEJ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
- Dostawa urządzeń medycznych w podziale na pakiety
- Zakup wyposażenia medycznego dla Oddziału Noworodkowego w Szpitalu św. Rodziny przy ul. Jarochowskiego 18 w Poznaniu.
- Dostawa aparatu OCT
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.