eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi I³ów,,Modernizacja budynku GOK w I³owie- etap II"



Og³oszenie z dnia 2024-09-24

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
,,Modernizacja budynku GOK w I³owie- etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA I£ÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015661

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. P³ocka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: I³ów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-520

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 242675080

1.5.8.) Numer faksu: 242675081

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ilow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ilow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Modernizacja budynku GOK w I³owie- etap II”

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1fa677a9-469b-46c5-b990-50f0c54fb844

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00513809

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00053704/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.7 ,,Modernizacja budynku GOK w I³owie- etap II”

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1fa677a9-469b-46c5-b990-50f0c54fb844

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie P.z.p., odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej.
2.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt (preferowany i rekomendowany format.pdf ze wzglêdu na mo¿liwo¶ci sprawdzenia z³o¿onego podpisu elektronicznego).
3. https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1fa677a9-469b-46c5-b990-50f0c54fb844

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem o osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane
dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
2. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia.
3. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
5. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
6. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego pod numerem telefonu 224587799 lub drog± elektroniczn± poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1fa677a9-469b-46c5-b990-50f0c54fb844

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2024.

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem postêpowania jest modernizacja istniej±cego budynku GOK w I³owie. Zakres robót budowlanych zawiera siê w istniej±cym obrysie ¶cian i kubaturze budynku. Wykonana robota budowlana ma poprawiæ w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowe i funkcjonalne budynku zwi±zane z jego przeznaczeniem. Zakres prac dotyczy robót zewnêtrznych i wewnêtrznych. W zakresie prac zewnêtrznych zawiera siê docieplenie czê¶ci budynku styropianem w systemie BSO, w zakresie prac wewnêtrznych zawiera siê poprawa akustyki i estetyki pomieszczenia klubowego. Istniej±cy budynek zosta³ wybudowany w latach 80 tych XX wieku w technologii tradycyjnej. Dach dwuspadowy konstrukcji stalowej, pokryty blach±. Budynek trzykondygnacyjny z jedn± kondygnacj± podziemn±. Budynek wykorzystywany jako obiekt u¿yteczno¶ci publicznej - Gminny O¶rodek Kultury w I³owie.

1.2. Zakres robót przewidzianych do wykonania zawiera siê:
1) Roboty rozbiórkowe w zakresie demonta¿u i rozbiórek w zakresie koniecznym do realizacji zadania,
2) Roboty w zakresie monta¿u docieplenia,
3) Roboty w zakresie malowania elewacji budynku,
4) Roboty zabezpieczaj±ce,
5) Roboty tynkarskie i malarskie,
6) Monta¿ wyposa¿enia, ok³adzin i wykoñczeñ,
7) Demonta¿ i monta¿ parapetów wewnêtrznych,
8) Demonta¿ p³yt sufitowych,
9) Monta¿ p³yt sufitowych akustycznych,
10)Ok³adzina ¶cianek sceny z desek,
12) Ok³adzina schodów z desek,
13)Monta¿ ok³adzin ¶cian sceny lamelami akustycznymi,
14) Monta¿ koryta instalacyjnego dla kabli elektrycznych.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45442100-8 - Roboty malarskie

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta zostanie oceniona punktowo w skali od 0 do 100 pkt. O wyborze najkorzystniejszej oferty decyduje najwiêksza ilo¶æ punktów ³±cznie za dwa kryteria
Ocena oferty: K = C + G
Gdzie:
K - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy
C - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „cena”
G - ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium „okres gwarancji ”
Ocena wg kryterium „Cena”:
CN
KC= ------ x 60 ( max liczba punktów ocenianego kryterium)
COB
Gdzie:
KC – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
CN – najni¿sza zaoferowana cena, spo¶ród wszystkich ofert niepodlegaj±cych odrzuceniu
COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Ocena wg kryterium:
1) okres gwarancji - 48 miesiêcy - 20,00 pkt.
2) okres gwarancji - 60 miesiêcy - 30,00 pkt.
3) okres gwarancji - 72 miesi±ce - 40,00 pkt.
UWAGA! minimalny okres gwarancji: 36 miesiêcy, maksymalny okres gwarancji: 72 miesi±ce.
Je¿eli Wykonawca nie poda d³ugo¶ci okresu gwarancji , Zamawiaj±cy uzna , ¿e Wykonawca oferuje minimalny wymagany okres gwarancji i nie przyzna punktów za to kryterium oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1.Sytuacja ekonomiczna lub finansowej:
Wymagane jest posiadanie przez wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej. Wykonawca przedstawi op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê minimum 200.000,- z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100 groszy).

2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa:
Zamawiaj±cy wymaga posiadania przez wykonawcê wiedzy i do¶wiadczenia, w realizacji (zakoñczeniu) projektów budowlanych objêtych zamówieniem.

2.1 Warunek zostanie spe³niony je¿eli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzonej dzia³alno¶ci jest krótszy, to w tym okresie, wykona³ nale¿ycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³, co najmniej 2 ( dwa ) zadania polegaj±ce na budowie lub rozbudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci, co najmniej 200.000,- z³otych netto (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100 groszy ), z podaniem jego rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta zosta³a wykonana.

2.2 Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje osobami posiadaj±cymi kwalifikacje i do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do realizacji zamówienia, odpowiednie do funkcji jaka zostanie im powierzona tj.
a) Osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalno¶ci budowlanej bez ograniczeñ oraz z min. 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, bêd±cy cz³onkiem w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa, posiadaj±cy aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
b) Uprawnienia, o których mowa powy¿ej powinny byæ zgodne z ustaw± z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z pó¼n. zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019.poz.831 ).
c) Dopuszcza siê uprawnienia równowa¿ne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadaj± uprawnienia uzyskane przed dniem wej¶cia w ¿ycie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenia posiadania przygotowania zawodowego do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowa³y uprawnienia do pe³nienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 108 ust.1 pkt.1), 2), ustawy oraz odno¶nie skazania za wykroczenie na karê aresztu lub grzywny, w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 109 ust.1 pkt. 2 lit. b) Pzp, wystawiona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert,
2) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem podatkowym w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego albo inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert, lub inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca zawar³ porozumienie z w³a¶ciwym organem w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi

odsetkami lub grzywnami, w szczególno¶ci uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu,
4) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,
5) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumenty potwierdzaj±ce dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci,
6) o¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne,
7) o¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowi±zków wynikaj±cych z przepisów prawa pracy, prawa ochrony ¶rodowiska lub przepisów o zabezpieczeniu spo³ecznym w zakresie okre¶lonym przez zamawiaj±cego na podstawie art. 109 ust.1 pkt. 2) lit. c) P.z.p.,
8) o¶wiadczenie wykonawcy o niezaleganiu z op³acaniem podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 70 z pó¼n. zm.), 9) o¶wiadczeni o przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej, pod rygorem wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 6.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu oceny spe³nienia przez wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 Pzp na wykonawca na wezwanie zamawiaj±cego pod rygorem wykluczenia z postêpowania w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie przed³o¿y nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) W odniesieniu do sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca przed³o¿y:
Wykonawca przedstawi op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê min. 200.000,- z³ (s³ownie: dwie¶cie tysiêcy z³otych 00/100 groszy).

2) W celu oceny spe³nienia przez wykonawcê zdolno¶ci technicznych i zawodowych, o których mowa w art. 112 ust. 2 pkt.4 Pzp, wykonawca przed³o¿y o¶wiadczenia i dokumenty:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji, o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne dokumenty,

Zamawiaj±cy wymaga posiadania przez Wykonawcê wiedzy i do¶wiadczenia, w realizacji (zakoñczeniu) podobnych projektów budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie.
Warunek zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie, wykona³ w sposób nale¿yty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawid³owo ukoñczy³ 2
( dwa) roboty budowlane zgodnie z rodz. V ust. 4 SWZ.
b. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. - Wykonawca zobowi±zany jest wskazaæ, ¿e dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
tj.
Osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci budowlanej bez ograniczeñ oraz z min. 3 letnim do¶wiadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, bêd±cy cz³onkiem w³a¶ciwej Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa, posiadaj±cy aktualny wpis, aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ od Wykonawcy, którego oferta zostanie na podstawie kryteriów oceny wybrana jako najkorzystniejsza najpó¼niej w dniu poprzedzaj±cym podpisanie umowy przed³o¿enia kosztorysu „ofertowego” przygotowanego w na podstawie udostêpnionej dokumentacji projektowej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.
2. Ustala siê wadium w wysoko¶ci w wysoko¶ci: 2.500,- z³otych (s³ownie: dwa tysi±ce piêæset z³otych 00/100 groszy)
3.Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poni¿ej, formie: 1) w pieni±dzu, 2) w gwarancjach bankowych,
3) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080 z pó¼n. zm.).
4.Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê przelewem na rachunek bankowy: Bank Spó³dzielczy w I³owie nr konta bankowego: 57 9010 0006 0000 0172 2000 0040 z adnotacj±: ,,Modernizacja budynku GOK w I³owie- etap II”
5. Wadium wniesione w pieni±dzu zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym.
6. Wadium wniesione w pieni±dzu nale¿y z³o¿yæ z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wp³ynê³o ono na rachunek bankowy Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Powy¿sze zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeñ miêdzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej przyjmuje siê termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego.
7. Wadium wniesione w pieni±dzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcê.
8. Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieni±dz nale¿y z³o¿yæ razem z ofert±. 9. Polisa, porêczenie, gwarancja lub inny dokument stanowi±cy formê wadium winno zawieraæ stwierdzenie, ¿e na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego wzywaj±ce do zap³aty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nastêpuje jego bezwarunkowa wyp³ata bez jakichkolwiek zastrze¿eñ ze strony gwaranta / porêczyciela.
10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedn± z okre¶lonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawid³owy) oferta wykonawcy podlegaæ bêdzie odrzuceniu.
11. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub uniewa¿nieniu postêpowania, z wyj±tkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiaj±cy zwróci wadium niezw³ocznie po zawarciu umowy.
13. Zamawiaj±cy zwróci niezw³ocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofa³ ofertê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
14. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium w przypadku wyst±pienia przes³anek okre¶lonych w art. 98 ust. 6 Pzp.
15. W zakresie wadium obowi±zuj± uregulowania Prawa zamówieñ publicznych zawarte w art. 97 i 98 Pzp.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.
2) Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, a pe³nomocnictwo / upowa¿nienie do pe³nienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upowa¿nionych przedstawicieli ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie nale¿y za³±czyæ do oferty.
3) Oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z wykonawców wystêpuj±cych wspólnie lub przez upowa¿nionego przedstawiciela.
4) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5) Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zmiany przewidziane w umowie mog± byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê,
2) Zmiany mog± dotyczyæ:
a) zmian technologicznych, w szczególno¶ci: niedostêpno¶æ na rynku materia³ów lub urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materia³ów lub urz±dzeñ; pojawienie siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji wykonanego przedmiotu umowy; pojawienie siê nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak równie¿ kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy,
b) zmiany jako¶ci lub innych parametrów charakterystycznych dla objêtego proponowan± zmian± elementu robót budowlanych,
c) konieczno¶æ zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwi±zañ technologicznych ni¿ wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwi±zañ grozi³o niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu, odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± zrealizowania przedmiotu umowy przy dotychczasowych za³o¿eniach technologicznych,
d) aktualizacji rozwi±zañ projektowych z uwagi na postêp technologiczny e) zmiany kolejno¶ci w terminach wykonywania robót,
f) zmiany podwykonawców, których udzia³ w realizacji przedmiotu umowy zaakceptowa³ Zamawiaj±cy
g) wyst±pienia wyj±tkowych okoliczno¶ci, niezale¿nych od strony umowy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy, a wp³ywaj± na jej realizacjê
h) terminu wykonania przedmiotu umowy, je¿eli:
- wyst±pi³a sytuacja niezale¿na od Wykonawcy np. przed³u¿ania siê pozyskiwania uzgodnieñ,
- wyst±pi³a konieczno¶æ wykonania dodatkowych badañ i ekspertyz, prac lub badañ archeologicznych, powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót objêtych niniejsz± umow±, o czas niezbêdny do wykonania dodatkowych ekspertyz, badañ, prac
- w przypadku opó¼nieñ w realizacji przedmiotu zamówienia wynikaj±cych z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy, powsta³ych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê, w przypadku ujawnienia w trakcie robót urz±dzeñ podziemnych elementów instalacji, konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja by³y nieujawnione przy opracowywaniu dokumentacji projektowej z przyczyn niezawinionych przez Zamawiaj±cego, o okres tych opó¼nieñ,
- zasz³a konieczno¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia z uwagi na zaistnienie okoliczno¶ci si³y wy¿szej o okres niezbêdny do usuniêcia skutków si³y wy¿szej
- zaistnia³y niesprzyjaj±ce warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce wykonywanie prac budowlanych w terminie, pod warunkiem, ¿e wyst±pienie takich warunków atmosferycznych zosta³o udokumentowane w dzienniku budowy. Termin realizacji zamówienia przesuwa siê o czas trwania niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych i ich skutków,
- nast±pi przed³u¿anie siê terminu uzyskania decyzji i warunków od dysponentów mediów i innych w³a¶ciwych organów czy instytucji, wszelkich decyzji niezbêdnych do otrzymania koniecznych uzgodnieñ i pozwolenia na budowê o czas niezbêdny do uzyskania wymaganych decyzji b±d¼ uzgodnieñ,
- wyst±pi³a sytuacja wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów z przyczyn, niezale¿nych od Wykonawcy, o przed³u¿ony okres dostawy,
- prace objête umow± zosta³y wstrzymane przez w³a¶ciwe organy z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, co uniemo¿liwia terminowe zakoñczenie przedmiotu umowy.

.....zgodnie z SWZ

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-09 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma eZamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-09 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-11-07

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.