Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00482035/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Posiłki w formie obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2023r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004730267
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Zgliczyńskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 364 02 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 364 02 13
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mopsplock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsplock.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Posiłki w formie obiadów dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2023r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2577b71e-762a-11ed-b4ea-f64d350121d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00513915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00038932/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Posiłki dla klientów MOPS w Płocku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADM.281.1.9.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 690690 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zapewnienie tj. przygotowywanie i wydawanie gorących posił-ków, w formie dwudaniowego obiadu na rzecz klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w prowadzonej przez Wykonawcę jadłodajni/barze na terenie miasta Płocka.
Posiłki są zapewniane osobom posiadającym decyzję administracyjną wydaną przez Prezydenta Miasta Płocka, która uprawnia do korzystania w ramach programu "Posiłek w szkole i w domu''.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Płocku planuje, iż w 2023r. pomoc ta będzie przyznana w ilości 46 200 posiłków dla ok. 180 osób miesięcznie. Przewidywalna ilość wydawanych posiłków w miesiącu to ok. 3 850 sztuk. Strony dopuszczają możliwość zmiany w zakresie zamówienia ilości obiadów w stosunku miesięcznym, ze względu na potrzeby środowiska.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 693000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 693000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 693000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CARITAS DIECEZJI PŁOCKIEJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740015249
7.3.3) Ulica: SIENKIEWICZA 34
7.3.4) Miejscowość: PŁOCK
7.3.5) Kod pocztowy: 09-402
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 693000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-01-01 do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- "Wykonanie instalacji gazowej, kotłowni gazowych i przebudowa instalacji lokalowych w budynku przy ulicy Popłacińskiej 42 B w Płocku"
- Dostawa 2 szt. samochodów ciężarowych o DMC do 3,5 t
- Przebudowa ulic: Kopernika, Kolberga, Stodółkiewicza wraz z przebudową infrastruktury technicznej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa ulic: Kopernika , Kolberga, Stodókiewicza".
- Dostawa systemów do reperacji przepony moczowo - płciowej oraz siatki chirurgicznej.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Modernizacja pomieszczenia socjalnego w piwnicy segmentu E Urzędu Miasta Płocka oraz modernizacja elewacji segmentu A oraz segmentu E od strony dziedzińca
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- zorganizowanie warsztatów zawodoznawczych dla uczniów klas siódmych i ósmych, a także świadczenie usługi cateringowej realizowanej w trakcie warsztatów
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Lubuskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gorzowie Wlkp. oraz Delegatury w Zielonej Górze
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 8 im. Jana Pawła II w Gdańsku
- Usługi cateringowe - przygotowanie i dostarczanie obiadów i śniadań dla uprawnionych klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy, korzystających z Ośrodków Wsparcia
- Świadczenie usług cateringowych ( drugie półrocze 2025r.) dla dzieci Przedszkola Miejskiego nr 25 w Jaworznie
- Usługi społeczne w zakresie przygotowywania i dystrybucji całodobowych posiłków dla pacjentów Zachodniego Centrum Medycznego sp. Z o.o. w Krośnie Odrz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.