eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DłutówWymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Gminie Dłutów



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Gminie Dłutów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dłutów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590647960

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pabianicka 25

1.5.2.) Miejscowość: Dłutów

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-081

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 44 634 05 21

1.5.8.) Numer faksu: 44 634 01 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dlutow@dlutow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dlutow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6326df04-f625-4b58-91fc-b9bd13e8e986

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Gminie Dłutów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6326df04-f625-4b58-91fc-b9bd13e8e986

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052439/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Wymiana opraw oświetleniowych na energooszczędne w Gminie Dłutów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.28.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 84959,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamowienia jest wymiana na oprawy typu LED 55 szt. opraw oświetleniowych na istniejących słupach oświetleniowych z wykorzystaniem znajdujących się na nich wysięgnikach, w tym:
1) 35 szt. wzdłuż dróg publicznych w miejscowości Pawłówek i Dąbrowa;
2) 20 szt. przy ogólnodostępnym boisku sportowym w Dłutowie.
Oprawy powinny spełniać następujące wymagania:
• Moc znamionowa oprawy: 37W
• Strumień świetlny: 5600 lm
• Temperatura barwowa: 5700 K
• Częstotliwość: 50/60Hz
• Współczynnik mocy: >0,9
• Współczynnik oddawania barw: >80
• Stopień ochrony (klasa szczelności): IP66
• Stopień ochrony mechanicznej: IK08
• SDCM : ≤ 3
• Klasa ochronności: II
• Klasa energetyczna: ≥C
• Napięcie: 220-240 V
Optymalna wartość tangensa fi (tg φ) opraw oświetleniowych powinna się mieścić w przedziale 0-0,4.
W przypadku poboru mocy biernej przez oprawy oświetleniowe zaproponowane przez Wykonawcę, ten ostatni ma obowiązek zastosować urządzenie kompensujące moc bierną na obwodzie.

Oprawy powinny być wyposażone w uchwyty umożliwiające mocowanie na stalowych wysięgnikach.
Dodatkowo Wykonawca dodatkowo winien wymienić kable zaciskowe, przewody zasilające oraz gniazda bezpiecznikowe.
W ramach przedmiotu zamówienia jest również demontaż i utylizacja dotychczasowych opraw sodowych w ilości 35 szt.
2. Zgodnie ze specyfikacją warunków zamówienia, oraz potrzebami Zamawiającego, Wykonawca przyjmując do realizacji przedmiot zamówienia zobowiązuje się do:
1) wykonania dostawy i montażu opraw oświetleniowych zgodnie z zakresem n/n specyfikacji oraz zgodnie ze sztuką budowlaną, przepisami prawa i zasadami wiedzy technicznej,
2) protokolarnego przejęcia terenu budowy,
3) ustanowienia Kierownika budowy,
4) wykonania wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania przedmiotu zamówienia, a wynikających z umownego zakresu zamówienia,
5) demontażu starych opraw oświetleniowych sodowych i ich utylizacji,
6) organizacji i zabezpieczenia miejsc w takcie wymiany opraw,
7) dostawy wszelkich materiałów budowlanych i pomocniczych oraz urządzeń zgodnie z wymaganiami zawartymi n/n specyfikacji,
8) zastosowania wyłącznie nowych materiałów do realizacji przedmiotu umowy, które zostały dopuszczone do obrotu oraz powszechnego i jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą o wyrobach budowlanych i posiadają wymagane parametry, atesty,
9) przygotowania na dzień umownego zakończenia prac: atestów, aprobat, deklaracji, wyników badań, prób, pomiarów, potwierdzonych przez kierownika budowy,
10) wywozu ewentualnych odpadów powstałych w trakcie prac montażowych we własnym zakresie i na własny koszt,
11) sporządzenia projektu technicznego zawierającego szkice techniczne, obliczenia parametrów nowych opraw oświetleniowych oraz wszelkie potrzebne uzgodnienia z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łódź,
w tym upoważnienie dopuszczenia do wykonywania prac,
12) sporządzenia dokumentacji organizacji ruchu wraz z niezbędnymi uzgodnieniami na czas prowadzenia prac montażowych i oznakowania ternu budowy, jeżeli powyższe prace będą prowadzone z obszaru jezdni bądź poboczy,
13) przyjęcia podczas trwania prac odpowiedzialności od następstw i wyników działalności w zakresie: organizacji robót, ochrony środowiska, warunków BHP, warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego związanego z prowadzeniem prac montażowych, zabezpieczeniem terenu, na którym prowadzone będą prace montażowe, zabezpieczenia ciągów komunikacyjnych przyległych do terenu, na którym prowadzone będą prace montażowe od następstw prowadzonych tychże czynności,
14) wykonywania prac montażowych w sposób powodujący jak najmniejsze utrudnienia w funkcjonowaniu ruchu drogowego i pieszego,
15) zabezpieczenia dojazdów do posesji na czas realizacji robót,
16) odpowiedzialności za wszelkie uszkodzenia w obrębie miejsc, na terenie których prowadzone są prace, spowodowane jego działalnością,
17) poinformowania w imieniu Zamawiającego zarządcy sieci, tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Łodź, Wydział Oświetlenia Ulic, Strefa Pabianice, o przystąpieniu do wykonania prac. Regulacja, zabezpieczenie i przebudowa urządzeń podlega odbiorowi przez ich właścicieli bądź zarządców, zaś koszty związane z nadzorami branżowymi ponosi Wykonawca. Wykonawca odpowiada za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i sieci urządzeń podziemnych,
18) uporządkowania terenu po zakończeniu prac oraz ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia tychże prac lub w związku z nimi,
19) odtworzenia punktów poligonowych, w przypadku ich występowania i ewentualnego uszkodzenia,
20) uwzględnienia kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia,
21) uzyskania wszelkich przewidzianych prawem decyzji i uzgodnień, jeżeli będą one konieczne,
22) wykonania i zamocowania w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tablicy informacyjnej
o wymiarach 180x120 o treści podanej przez Zamawiającego.
3. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID-19.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527210-1 - Latarnie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80355,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80355,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80355,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EL-MOT Usługi Elektryczne Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282869585

7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 19

7.3.4) Miejscowość: Tuszyn

7.3.5) Kod pocztowy: 95-080

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80355,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.