Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433201/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opieki
w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli w Chrzanowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272747805
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Henryka 20
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 753 88 74
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zeasip@chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.malopolska.pl/zeasipwchrzanowie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8815f87f-4e1c-484e-a70e-fef035831ff01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
działalność rachunkowo-księgowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport dzieci/uczniów niepełnosprawnych wraz z zapewnieniem opiekiw roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8815f87f-4e1c-484e-a70e-fef035831ff0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00061205/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz dzieci do szkół
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433201
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DOK.261.2.2024.EC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 486916,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1: Dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły/ośrodka znajdującego się na terenie Jaworzna, Siemianowic Śląskich i z powrotem wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom opiekiw czasie dowożenia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 4 dzieci/uczniów niepełnosprawnych (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu), wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia do/z
szkoły/ośrodka znajdującego się na terenie Jaworzna, Siemianowic Śląskich. Dowóz realizowany będzie w ciągu 196 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od 02.09.2024 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do
27.06.2025 r., przy czym liczba dni, w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność dzieci/uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem
dni wolnych od zajęć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 121792,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2: Dowóz dzieci/uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów, w tym dzieci/uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich, do szkoły/ przedszkola/ ośrodka znajdującego na terenie Gminy Chrzanów oraz Trzebini i Libiąża i z powrotem wraz z zapewnieniem dzieciom/uczniom opieki w czasie dowożenia.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 4 uczniów/dzieci niepełnosprawnych do/ze szkoły/przedszkola/ośrodka, w tym 3 uczniów poruszających się na wózkach inwalidzkich (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu) wraz z zapewnieniem opieki
w czasie dowożenia. Dowóz do szkoły/ośrodka realizowany będzie w ciągu 206 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od 02.09.2024 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 27.06.2025 r., przy czym liczba dni,
w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność dzieci/uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.2 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 116279,37 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do przedszkola/szkoły/ośrodka znajdującego się na terenie Gminy Chrzanów i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom/dzieciom opieki w czasie dowożenia.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 9 uczniów/dzieci niepełnosprawnych do/z przedszkola/szkoły/ośrodka (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu) wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia. Dowóz do przedszkola/szkoły/ośrodka
realizowany będzie w ciągu 206 dni zajęć dydaktyczno-opiekuńczo-wychowawczych w okresie od 02.09.2024 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 27.06.2025 r., przy czym liczba dni, w których realizowane będzie zlecenie może ulec zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu nauczania, zapewniając obecność
uczniów w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 111072,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4: Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się w Krakowie i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniom opieki w czasie dowożenia.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 2 uczniów niepełnosprawnych do/ze szkoły wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia. Dowóz realizowany będzie w pierwszy dzień i ostatni dzień tygodnia
nauki. Usługa realizowana będzie w okresie od dnia 02.09.2024 r. do końca roku szkolnego, nie dłużej jednak niż do 27.06.2025 r. w dni zajęć dydaktyczno opiekuńczo-wychowawczych przy następującym założeniu: dowóz do szkoły w pierwszy dzień tygodnia nauki (rozpoczęcie zajęć godzina 8), odwóz ze szkoły w ostatni dzień tygodnia (piątek zakończenie zajęć godzina 14), przy czym jeżeli
w ciągu tygodnia nauki przypada dzień wolny, dodatkowo dowóz realizowany będzie w dniu poprzedzającym ten dzień oraz przypadającym dzień po – o ile są to dni nauki. Przejazd będzie odbywał się 84 razy, gdzie liczba przejazdów może ulec
zmianie w związku z dopasowaniem przewozów do harmonogramu czasu nauczania, zapewniając obecność ucznia w zajęciach w pełnym zakresie z wyłączeniem dni wolnych od zajęć.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 43526,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 5: Dowóz ucznia niepełnosprawnego zamieszkałego na terenie Gminy Chrzanów do szkoły znajdującej się na terenie Dąbrowy Górniczej i z powrotem wraz z zapewnieniem uczniowi opieki w czasie dowożenia.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi polegającej na przewozie 1 ucznia niepełnosprawnego w wieku 18 lat niewidomy, słabowidzący, niepełnosprawność ruchowa (zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego opisu) spod miejsca zamieszkania osoby przewożonej tj. 32-500 Chrzanów, ul. Krawczyńskiego do/ze do Szkoły Podstawowej Specjalnej
nr 1w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej, ul. Swobodna 59 i z powrotem wraz z zapewnieniem opieki w czasie dowożenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6.5 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 94247,19 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101920,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 161308,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mglobal Marcin Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384914685
7.3.4) Miejscowość: Jaworze
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-17 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92494,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135548,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92494,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Faron Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270486648
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW FARON USŁUGI TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW FARON USŁUGI TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92494,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92494,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 170774,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 103000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RaCars Rafał Sołtysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384578750
7.3.4) Miejscowość: Tenczynek
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 103000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32760,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49224,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32760,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RaCars Rafał Sołtysik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384578750
7.3.4) Miejscowość: Tenczynek
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32760,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73320,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120884,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84412,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Faron Mirosław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 270486648
7.3.4) Miejscowość: Jaworzno
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MIROSŁAW FARON USŁUGI TRANSPORTOWE
jakie przetargi wygrała firma
MIROSŁAW FARON USŁUGI TRANSPORTOWE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83963,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-03 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19.
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb: sprzedaży nieruchomości, ustanowienia służebności gruntowej, renty planistycznej.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wypoczynku dla osób uprawnionych w formie turystyki grupowej do Słowenii dofinansowanej z ZFŚS PZPW w Rzeszowie
- Dowożenie i odwożenie uczniów do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Kozłowie w roku szkolnym 2025/2026
- Kompleksowe zorganizowanie 5-dniowego wyjazdu edukacyjnego z elementami integracyjnymi, w związku z realizacją projektu partnerskiego pt. "Rodzina w centrum Etap I".
- Zakup i dostawa płyt betonowych do przebudowy drogi śladowej w gminie Miejska Górka
- "Transport (tam i z powrotem) uczestników półkolonii i ich opiekunów na wycieczki organizowane przez Młodzieżowy Dom Kultury w Opolu" z podziałem na części.
- "Usługi transportu ciężarowego - transport zaczynu iniekcyjnego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.