eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 5 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 5 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001256049

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ogrodowa 51A

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-873

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 225314477

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mokotow.sr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mokotow.sr.gov.pl/index.php?p=m&idg=m2,245,246

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 5 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1a56c341-8179-44b2-ab19-5b3e842eb366

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513989

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00255353/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Remont pomieszczeń biurowych i korytarzy na 5 piętrze w budynku Sądu przy ulicy Ogrodowej 51A w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1a56c341-8179-44b2-ab19-5b3e842eb366

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1a56c341-8179-44b2-ab19-5b3e842eb366

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu panelu do komunikacji na stronie prowadzonego postępowania

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-1a56c341-8179-44b2-ab19-5b3e842eb366

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OG-26-1-5/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 401892,48 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu naprawy i malowaniu ścian, wymianie odbojnic, wykładzin, sufitów podwieszanych, renowacji drzwi do pomieszczeń biurowych, wymianie gniazdek i włączników, remoncie toalet

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (dot zezwolenia, licencji, koncesji, wpisu do rejestru działalności regulowanej.
2.1.1. W przypadku Wykonawców ubiegających się̨ wspólnie o udzielenie zamówienia powyższy warunek Wykonawcy mogą̨ spełniać łącznie.
2.2. zdolności technicznej lub zawodowej:
2.2.1. Zamawiający wymaga przedstawienia referencji potwierdzających wykonanie w ostatnich 2 latach, co najmniej 2 zadań remontowych o podobnym charakterze na kwotę zamówienia minimum 200.000,00 zł netto każde.
2.3. zdolności ekonomicznej lub finansowej:
2.3.1. Zamawiający wymaga przedstawienia aktualnej polisy OC wykonawcy w zakresie prowadzenia usług budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł aktualnej i opłaconej na dzień złożenia oferty

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o aktualności informacji w zakresie spełnienia warunków udziału
w postepowaniu oraz podstaw wykluczenia – stanowiące załącznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Referencje potwierdzające wykonanie w ostatnich 2 latach, co najmniej 2 zadań remontowych o podobnym charakterze na kwotę zamówienia minimum 200.000, 00 zł netto każde

Kopię aktualnej polisy OC wykonawcy, w zakresie prowadzenia usług budowlanych na kwotę co najmniej 1.000.000,00 waz potwierdzeniem opłaty składki

oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. 2021 poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej stanowiące załącznik nr 6 do SWZ

oświadczenie o aktualności informacji w zakresie spełnienia warunków udziału
w postepowaniu oraz podstaw wykluczenia – stanowiące załącznik nr 7 do SWZ

Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby (jeśli dotyczy) stanowiące załącznik nr 8 do SWZ

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

(jeżeli dotyczy) oświadczenie podmiotu udostepniającego zasoby dotyczące przesłanek wykluczenia

oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

(jeżeli dotyczy) oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego wynika które usługi wykonają poszczególni wykonawcy

pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub podmiotu udostępniającego zasoby, jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów rejestrowych

dowód wniesienia wadium - oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. W przypadku wniesienia gwarancji w formie pieniądza zaleca się załączenie potwierdzenia przelewu wadium

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium jako warunku uczestnictwa w postępowaniu
o zamówienie publiczne w wysokości w wysokości 6000 zł (słownie: sześć tysiący złotych 00/100)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
2.1. pieniądzu na konto bankowe wskazane w pkt 4,
2.2. gwarancjach bankowych,
2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Sądu Rejonowego dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie

MF-Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
ul. Ogrodowa 51A
Warszawa 00-873
Bank BGK konto nr 21 1130 1017 0021 1002 1690 0004

Tytuł przelewu: Wadium – Postępowanie OG-26-1-5/24

5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wpłaty pieniężnej Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dowodu wykonanej operacji.
7. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca przekakazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej. Wadium wnoszone
w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związnia ofertą.
8. Beneficjentem wadium jest Sąd Rejonowy dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie
9. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę
o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert. Spory pomiędzy Sądem Rejonowym dla Warszawy-Mokotowa w Warszawie a wystawcą gwarancji/ poręczenia wynikające z udzielonej gwarancji/poręczenia rozstrzygane będą przez sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.

2. W takim przypadku Wykonawcy:
2.1. zobowiązani są do wskazania podmiotów (Wykonawców) składających ofertę wspólną (pełne nazwy i adresy siedzib);
2.2.ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
2.3. przedstawią Zamawiającemu w umowę regulującą ich współpracę
2.4. muszą spełniać (co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie) warunki określone w Rozdziale VI SWZ
2.5. dołączają do formularza oferty wykaz, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy
2.6. ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w postaci elektronicznej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany w przypadku:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej wykonawcy i/lub zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji przedmiotu umowy;
2) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych;
3) powstania nadzwyczajnych okoliczności (nie będących „siłą wyższą”), grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
4) zmiany danych wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie wykonawcy np.: w formie sukcesji uniwersalnej;
5) w przypadku zaistnienia przesłanek po dacie podpisania umowy, tj. w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-11 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Strona postępowania na portalu: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-11 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-11-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.