eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Staszów"Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych - II Etap" realizowana w systemie "Zaprojektuj i Wybuduj.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych – II Etap” realizowana w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Staszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 158648305

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/staszow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych – II Etap” realizowana w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-055dff0d-cc45-4277-93c9-b893f1a77293

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513992

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063073/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.22 Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych – II etap. W systemie zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411457

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.28.9.2024.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 10029681,48 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia.
I. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych obejmujących stworzenie centrum turystyczno-rekreacyjnego poprzez renowację Golejowa, w systemie „zaprojektuj i wybuduj”.
II. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Etap I – opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej tj. wykonanie prac projektowych, obejmujących zakres planowanych robót budowlanych, wynikających z programów funkcjonalno – użytkowych Nr 1 i Nr 2 (opracowanych w czerwcu 2024r.), stanowiących załączniki do opisu przedmiotu zamówienia, wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i pozwoleń, w tym zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, jeśli będzie wymagana oraz zakres prac wskazany w pkt III poniżej.
2) Etap II - wykonanie robót budowlanych, wynikających z PFU Nr 1 i PFU Nr 2, opracowanych w czerwcu 2024 r., zgodnie z opracowaną na ich podstawie i zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową, oraz wykonanie robót budowlanych wynikających z PFU opracowanego w sierpniu 2023 roku, oznaczonych jako „Etap 2”, (stanowiącego załącznik do opisu przedmiotu zamówienia), na podstawie opracowanej w ramach zadania pn.: „Renowacja Golejowa w celu wyeksponowania jego walorów przyrodniczych i turystycznych – I Etap” realizowana w systemie „Zaprojektuj i Wybuduj” dokumentacji projektowej, oraz:
a) obsługę geodezyjną, w tym wykonanie inwentaryzacji powykonawczej (dotyczy wymaganych prawem przypadków),
b) sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. protokoły, instrukcje obsługi i konserwacji zamontowanych urządzeń, świadectwa dopuszczenia, atesty oraz DTR zamontowanych urządzeń, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu/ów),
c) przeprowadzenie regulacji i rozruchu technologicznego wraz z przekazaniem nowych instalacji do eksploatacji,
d) przeszkolenie użytkowników w zakresie nowo zainstalowanych urządzeń,
e) wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej i pamiątkowej o źródłach finansowania zadania,
f) przekazanie Zamawiającemu obiektu nadającego się do użytkowania
oraz zakres prac wskazany w pkt IV poniżej.
III. Etap I przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności:
1) pozyskanie niezbędnych materiałów (np. map do celów projektowych),
2) uzgodnienie z Zamawiającym ostatecznej wersji projektu budowlanego,
3) wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej (również w wersji elektronicznej – na płycie DVD/ pendrive z nośnikami danych w formacie pdf - w ilości 1 egz.), zwanej dalej w umowie dokumentacją projektowo – kosztorysową obejmującą w szczególności:
a) dokumentację projektową (projekt budowlany obejmujący wszystkie branże) - w ilości 5 egz. w wersji papierowej,
b) przedmiar robót i kosztorys inwestorski – w ilości po 2 egz. w wersji papierowej,
c) Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – w ilości 1 egz. w wersji papierowej,
4) uzyskanie koniecznych decyzji, opinii i uzgodnień niezbędnych do zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych/ uzyskania pozwolenia na budowę, zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganych do przystąpienia do realizacji przedmiotowego zadania,
5) zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych/uzyskanie i dostarczenie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę,
6) inne konieczne prace niezbędne dla prawidłowego wykonania I Etapu przedmiotu umowy.
IV. Etap II przedmiotu zamówienia, obejmuje w szczególności:
- zakres robót wynikający z PFU z sierpnia 2023 r. - Etap 2:
1) Budowę obiektów kubaturowych, wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, z pełnym wyposażeniem, tj.:
- budowa domków rekreacyjnych wykończonych pod klucz 4 osobowych – 7 szt.;
- budowa domków rekreacyjnych wykończonych pod klucz 6 osobowych – 5 szt.;
2) Wykonanie ciągów komunikacyjnych na terenie Ośrodka Wilga;
3) Zakup i dostawa elementów małej architektury (stoły piknikowe – 9 kpl, kosze - 3 kpl;
- zakres robót wynikający z PFU Nr 1 z czerwca 2024 r. :
4) Budowę ścieżki rekreacyjno – edukacyjnej wzdłuż brzegu dużego stawu z pomostem widokowo-obserwacyjnym;
5) Budowę dwóch zjazdów tyrolskich nad dużym stawem łączących wschodni i zachodni brzeg;
6) Utwardzenie istniejących szlaków na terenach leśnych;
7) Budowę pomostu wędkarskiego i do cumowania sprzętu wodnego;
- zakres robót wynikający z PFU Nr 2 z czerwca 2024 r.:
8) Przebudowę istniejącego pola namiotowego i dostosowanie go do wymagań kempingu klasy 4 (z wykorzystaniem infrastruktury znajdującej się na terenie Ośrodka „Wilga”), z punktem zrzutu nieczystości dla samochodów kempingowych, punktami poboru energii elektrycznej oraz wody, budową wiaty/altanki grillowej, wymiana ogrodzenia, dostawą i montażem małej architektury (m.in. stołów piknikowych, koszy na śmieci),
9) Budowę placu zabaw,
10) Budowę boiska do piłki siatkowej,
11) Budowę parku linowego:
- trasa niska dla dzieci typu kids,
- trasa średnia i trudna,
12)Budowę odcinka kanalizacji telekomunikacyjnej od drogi wojewódzkiej nr 765 do istniejącego mostu przy Dużym Stawie Golejowskim,
13)inne konieczne prace gwarantujące prawidłowe wykonanie II Etapu przedmiotu zamówienia.
Zamówienie będzie realizowane z udziałem środków pochodzących z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – Edycja 8.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 12 SWZ.
Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 48 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Termin wykonania zamówienia: 450 dni od dnia podpisania umowy, w tym wykonanie I etapu w terminie 250 dni od dnia podpisania umowy.
Szczegółowe informacje określa SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45212140-9 - Obiekty rekreacyjne

45212100-7 - Roboty budowlane w zakresie obiektów wypoczynkowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7500000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11389000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7500000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARTSERVIS” SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 300661488

7.3.3) Ulica: Zofii Urbanowskiej 4 E

7.3.4) Miejscowość: Konin

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Zakres części zlecanej podwykonawcy - roboty ziemne i drogowe.
Nazwa podwykonawcy - Lobi-Bud Ewelina Brulińska


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7500000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 450 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.