eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrusyPełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brusy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351251

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Na Zaborach 1

1.5.2.) Miejscowość: Brusy

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-632

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL637 - Chojnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 39 69 300

1.5.8.) Numer faksu: 52 39 69 303

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@brusy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.brusy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a50e9ed-3fd2-4377-9802-9b60ec8a91f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00513999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00065494/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.10 Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12mx24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. Bł. Ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach - Nadzór

1.3.11 Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą w miejscowości Główczewice - Nadzór

1.3.12 Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzenia kryzysowego na terenie gminy Brusy – Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Brusach - Nadzór

1.3.13 Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzenia kryzysowego na terenie gminy Brusy - Budowa remizy OSP przy świetlicy wiejskiej w Czapiewicach - Nadzór

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a50e9ed-3fd2-4377-9802-9b60ec8a91f7

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl oraz poczty elektronicznej pod adresem: um@brusy.pl.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Postępowanie można wyszukać ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 5. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
6. Sposób sporządzenia i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych).
7. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia Rady Ministrów z 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (zw. dalej „Rozporządzeniem w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności”), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania.
8. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 Rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej:
1) w formatach danych określonych w przepisach Rozporządzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub
2) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści „Formularza do komunikacji”).
9. Zamawiający przekazuje link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania oraz Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia w Załączniku nr 5 do SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
10. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.
11. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) lub za pomocą poczty elektronicznej na adres e- mail: um@brusy.pl.
12. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
13. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
Cd w zakładce Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 22. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Brusy, którą reprezentuje Burmistrz Brus, z siedzibą przy ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;
 inspektorem ochrony danych osobowych u Administratora jest Magdalena Zarębska,
z którą można kontaktować się e-mailem: iod@brusy.pl; pod numerem telefonu 52-39-69-300 lub pisemnie na adres: Urząd Miejski w Brusach, ul. Na Zaborach 1, 89-632 Brusy;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego” prowadzonym w trybie podstawowym;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia
11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz.U. z 2024 r. poz. 1320) dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania):  nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr ZP.271.19.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:
Część I „Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy” - Przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Brusach;
2. Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:
dla części I*:
roboty budowlane:
- konstrukcje,
- wykończenia zewnętrzne ( dach, stolarka, elewacja, opaska żwirowa),
- roboty wykończeniowe wewnętrzne,
- między ścianą wieży a ścianą istniejącego budynku należy wykonać tymczasowe wydzielenie części objętej przetargiem i wykonać zamknięcie pom. 0.8 i osadzić drzwi DZ2,
- wykonanie termoizolacji ściany zewnętrznej wieży w miejscu, gdzie miałaby być kolejna część budynku,
instalacje sanitarne (ogrzewania, wentylacji, klimatyzacji, wody, kanalizacji sanitarnej, sprężonego powietrza),
instalacje elektryczne (WLZ, prefabrykaty, trasy kablowe, okablowanie, oprawy oświetleniowe, osprzęt elektryczny, instalacja odgromowa i uziemiająca, sieć strukturalna, instalacja SSWIN, instalacja monitoringu CCTV, instalacja domofonowa), przejścia i podłączenia przygotować pod montaż instalacji fotowoltaicznej (instalacja fotowoltaiczna w kolejnym etapie), m.in.
dostawa i montaż wyposażenia,
zagospodarowanie terenu.
3. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:
1) Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,
2) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;
3) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;
4) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,
5) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót
z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,
6) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,
7) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,
8) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
9) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;
10) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
11) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;
12) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;
13) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;
14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
15) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
16) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;
17) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
18) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:
a) co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży,
b) niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego
w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego.
c) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego
lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień
(24 godziny) od wezwania Zamawiającego,
d) wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin
od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;
19) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
20) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
21) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;
22) udziału w przekazaniu placu budowy;
23) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;
24) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;
25) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;
26) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,
27) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).
7. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:

cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej

Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40.
Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na:
 żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów
 dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów
 trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:
Część II „Wsparcie systemu ratownictwa oraz zarządzania kryzysowego na terenie gminy Brusy” - Budowa remizy OSP przy świetlicy wiejskiej w Czapiewicach;
2. Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:
dla części II*:
roboty budowlane:
 roboty ziemne, ławy, ściany fundamentowe,
 ściany i konstrukcje,
 dach,
 posadzki,
 stolarkę drzwiową i okienną,
 prace wykończeniowe,
 wykonanie elewacji,
dostawę i montaż wyposażenia, m.in. szafki do garażu na 16 osób otwarte bez nóżek (np. STR400/4), regał stalowy o wym. ok. 100x50x200 – ilość 5 szt., aneks kuchenny (szafki dolne i górne) o długości ok. 2,0m z zlewozmywakiem, stół i krzesła na 8 osób), do pom. nr 6 dostarczyć szafkę narzędziową na kółkach np. Yato YT-55307, wyposażenie do pom. sanitarnych ze stali nierdzewnej (pojemnik na mydło, pojemnik do ręczników papierowych, uchwyt do papieru toaletowego, kosz na śmieci)
instalacje sanitarne,
 wewnętrzna instalacja wody,
 wewnętrzna instalacja kanalizacji sanitarnej,
 wewnętrzna instalacja centralnego ogrzewania,
 wewnętrzna instalacja wentylacji,
 ochrona p.poż,
 wykonanie przyłączy,
instalacje elektryczne,
zagospodarowanie terenu
dodatkowe roboty i zmiany:
- w pom. nr 3 przesunięcie umywalki w stronę ściany z pom. nr 2,
- przeniesienie zlewu z pom. nr 5 do pom. nr 6,
- wykonanie pom. nr 6 jako otwartego, bez ściany i drzwi,
- zmianie drzwi wejściowych do pom. nr 2 z prawych na lewe,
- wykonanie kompletnego szynowego odciągu spalin (wydajność 1500m3/h) z automatycznym wypięciem ssawki wraz z niezbędnymi urządzeniami ,
- doprowadzenie instalacji wody i powietrza do narożnika (między ścianą z bramą a ścianą z oknami) w pom. nr 1,
- wykonanie w pom. nr 6 instalacji powietrza wraz z dostarczeniem sprężarki samochodowej, tłokowej (stopień sprężania 10 bar, pojemność sprężania 100 l);
- wykonanie konstrukcji oraz syreny szczelinowej z osprzętem, np. sytemu DSP, kabli i anteny (np. .model 52L),
- wprowadzenie internetu i monitoringu,
- wykonanie napisu na elewacji „ OSP Czapiewice” wraz z podświetleniem,
- wykonanie w garażu odwodnienia wraz z przyłączem i separatorem na zewnątrz budynku,
- brama do garażu elektryczna wraz z doprowadzeniem zasilania, wys. bramy 3,55m (Wykonawca zastosuje nadproże strunobetonowe o odpowiedniej nośności, uwzględniającej obliczone w projekcie obciążenia konstrukcji),
- oddzielenie część OSP ścianą REI 60 i wysunięcia jej na 30 cm między pom. nr 6 a pom. nr 7,
- wykonanie przed remizą masztu flagowego o wysokości 6m,
- wykonanie szerszego wjazdu i dojazdu do budynku o ok.3,0m i powierzchni ok.50 m2,
konstrukcję drogi dojazdowej należy wykonać w następujących warstwach:
• kostka brukowa betonowa gr. 8 cm,
• podsypka cementowo-piaskowa 1:4 3 cm
• mieszanka kruszywa mineralnego łamanego 0-31,5 – 20 cm
• stabilizacja RM 1,5-2,5 MPa
- wymiana pieca c.o. na pellet wraz z montażem ( pom.nr 7).
3. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:
1) Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,
2) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;
3) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;
4) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,
5) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót
z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,
6) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,
7) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,
8) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
9) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;
10) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
11) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;
12) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;
13) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;
14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
15) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
16) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;
17) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
18) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:
a) co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży,
b) niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego
w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego.
c) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego
lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień
(24 godziny) od wezwania Zamawiającego,
d) wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin
od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;
19) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
20) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
21) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;
22) udziału w przekazaniu placu budowy;
23) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;
24) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;
25) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;
26) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,
27) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).
7. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:

cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej

Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40.
Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na:
 żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów
 dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów
 trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:
Część III „Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12mx24m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej im. bł. ks. Józefa Jankowskiego w Czyczkowach” dofinansowanego z budżetu Państwa zadania związanego z budową obiektu sportowego w ramach programu Olimpia - program Budowy Przyszkolnych Hal Sportowych na 100 lecie Pierwszych Występów Reprezentacji Polski na Igrzyskach Olimpijskich;
2. Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:
dla części III*:
a) rozbudowę szkoły o przedsionek oddziału przedszkolnego, tj:
- roboty ziemne, utwardzenia,
- fundamenty,
- ściany fundamentowe,
- fasada szklana,
- instalacje,
b) przebudowę części istniejącej m.in.:
- wykucia,
- wykonanie sufitu,
- stolarka,
- wykończenia wewnętrzne,
c) rozbudowę szkoły o budowę sali sportowej wraz z łącznikiem, tj.
roboty budowlane:
- roboty ziemne;
- fundamenty,
- ściany fundamentowe,
- podłoga na gruncie,
- ściany zaplecza socjalnego,
- ściany hali sportowej,
- konstrukcja żelbetowa,
- dach zaplecza hali,
- wykończenia wewnętrzne (sufity, ściany, podłogi),
- stolarka okienna i drzwiowa (fasady szklane, stolarka okienna i drzwiowa),
- kominy,
- elewacja,
- wyposażenie dodatkowe,
instalacje elektryczne:
- przebudowa zasilania,
- rozdzielnice elektryczne i wewnętrzne linie zasilające,
- instalacje oświetleniowe,
- instalacje gniazd wtyczkowych i wpustów,
- koryta kablowe – system tras kablowych,
instalacje teletechniczne:
- instalacja okablowania strukturalnego,
- tablica wyników sportowych,
- system monitoringu,
- instalacja systemu nagłośnienia,
- system przyzywowy,
instalacje zewnętrzne:
- instalacja uziemiająca i odgromowa,
- instalacja fotowoltaiczna,
- przyłącze teletechniczne – instalacja zewnętrzna
instalacje sanitarne:
- instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania,
- instalacja wentylacji,
- instalacja wod.-kan.
zagospodarowanie terenu:
- rozbiórka ogrodzenia,
- ogrodzenie wokół stawu,
- ogrodzenie panelowe,
- rozbiórka nawierzchni betonowych,
- utwardzenia,
- wykonanie skarpy przy wodzie stojącej,
- kanalizacja deszczowa,
- kanalizacja sanitarna
- przebudowa zasilania.
wyposażenie
3. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:
1) Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,
2) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;
3) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;
4) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,
5) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót
z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,
6) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,
7) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,
8) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
9) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;
10) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
11) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;
12) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;
13) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;
14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
15) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
16) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;
17) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
18) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:
a) co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży,
b) niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego
w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego.
c) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego
lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień
(24 godziny) od wezwania Zamawiającego,
d) wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin
od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;
19) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
20) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
21) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;
22) udziału w przekazaniu placu budowy;
23) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;
24) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;
25) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;
26) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,
27) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).
7. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:

cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej

Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40.
Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na:
 żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów
 dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów
 trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania:
Część IV „Budowa świetlicy wiejskiej wraz z remizą w miejscowości Główczewice”.
2. Usługa polegała będzie na pełnienie nadzoru inwestorskiego dla następującego zakresu prac:
dla części IV*:
roboty budowlane:
- stan surowy (roboty ziemne, fundamenty, roboty murowe, elementy żelbetowe, strop gęstożebrowy, dach, orynnowanie)
- stan wykończeniowy ( posadzki, roboty wykończeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, ocieplenie elewacji, logo oraz napisy na elewacji, wyposażenie dodatkowej)
wykonanie instalacji wewnętrznych:
- instalacja wody zimnej i ciepłej,
- instalacja kanalizacji sanitarnej,
- instalacja centralnego ogrzewania,
- instalacja wentylacji mechanicznej,
- instalacje klimatyzacji,
- instalacje elektryczne (instalacje oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacje gniazd wtykowych i wpustów zasilających, instalacja uziemiająco-wyrównawcza, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna, instalacja systemu włamania i napadu, instalacja systemu monitoringu CCTV, instalacja nagłośniueniowa)
budowa przyłączy wod – kan i energetycznego,
wyposażenie budynku
zagospodarowanie terenu wraz z dostawą i montażem elementów małej architektury.
- niwelacja terenu,
- nawierzchnie,
- oznakowanie,
- budowa placu zabaw wraz z urządzeniami,
- montaż elementów małej architektury,
- ogrodzenie terenu,
- zieleń.
3. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży budowlano-konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej.
4. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełnić będzie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.).
5. Inspektor nadzoru inwestorskiego będzie wykonywać zlecony nadzór zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.
6. Inspektor nadzoru inwestorskiego realizując zadanie będzie zobowiązany do:
1) Wyznaczenia inspektora koordynatora, który będzie koordynował pełnienie nadzoru inwestorskiego przez koordynatorów wszystkich branż,
2) reprezentowania Zamawiającego – Inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji robót z dokumentacją projektową, w szczególności z projektami budowlanymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, decyzjami, przepisami prawa, w zakresie BHP, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz zapisami umowy o roboty budowlane z Wykonawcą Inwestycji;
3) kontroli prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, potwierdzenia faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad także na żądanie Zamawiającego, kontrolowania rozliczeń budowy;
4) zatwierdzania materiałów, technologii budowlanych oraz jakości wykonania zgodnie z warunkami umowy zawartej z wykonawcą robót i dokumentacją projektową, w tym również z projektami budowlanymi, projektami budowlanymi wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, dla wszystkich robót,
5) organizowania roboczych narad koordynacyjnych w sprawie prowadzonych robót
z udziałem Zamawiającego i wszystkich niezbędnych stron oraz sporządzania protokołów z tych narad,
6) opiniowania wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót budowlanych, w tym zmiany materiałów, urządzeń i technologii,
7) w razie zaistnienia robót dodatkowych niezwłocznego zgłoszenia na piśmie konieczności wykonania tych robót wraz z uzasadnieniem, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokonanie uzgodnień z autorem projektu w zakresie wykonania dokumentacji zamiennej lub niezbędnej dokumentacji na roboty dodatkowe,
8) niezwłocznego informowania Zamawiającego o konieczności wykonania robót odbiegających od założeń w terminie 3 dni od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania,
9) rozstrzygania w porozumieniu z kierownikiem budowy i przedstawicielem Zamawiającego wątpliwości natury technicznej powstałych w trakcie realizacji zamówienia;
10) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
11) dokonywania odbiorów częściowych robót zanikających i ulegających zakryciu;
12) sprawdzania i zatwierdzanie operatu kolaudacyjnego przed odbiorem końcowym;
13) uczestnictwa w odbiorze końcowym inwestycji i przyjmowania od wykonawców wszelkich dokumentów wymaganych w terminie odbioru (w tym sprawdzenia kompletności dokumentów, atestów, aprobat technicznych, protokołów pomiarów, DTR, geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej obiektów i ich części, dziennika budowy oraz innych), niezbędnych do odbioru końcowego całego zadania;
14) wydawania kierownikowi budowy lub kierownikom robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienie ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych i urządzeń technicznych;
15) żądania od kierownika budowy lub kierowników robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę;
16) bieżącej kontroli ilości i terminowości wykonywanych robót;
17) podejmowania działań w celu dotrzymania terminu realizacji inwestycji;
18) po rozpoczęciu robót budowlanych nadzorowania budowy z taką częstotliwością oraz w takich godzinach, aby była zapewniona skuteczność nadzoru, a w sytuacjach wyjątkowych niezwłocznie, gdy obecność inspektora nadzoru będzie nieodzowna, najpóźniej w następnym dniu od powiadomienia, a w szczególności:
a) co najmniej jednej wizyty Inspektora nadzoru inwestorskiego w odpowiednich specjalnościach uprawnionego do nadzorowania robót na budynku w każdym tygodniu podczas realizacji robót danej branży,
b) niezależnie od wizyt określonych w pkt. 18) lit a) konieczna obecność podczas odbiorów częściowych i odbioru końcowego Inspektora Nadzoru inwestorskiego
w specjalności odpowiedniej do zrealizowanych robót będących przedmiotem odbioru częściowego lub końcowego.
c) wizyty w nagłych sytuacjach na budowie - na wezwanie Zamawiającego
lub Wykonawcy robót stawienie się w terminie nie dłuższym niż 1 dzień
(24 godziny) od wezwania Zamawiającego,
d) wizyty w przypadku powstania katastrofy budowlanej w ciągu 2 godzin
od wezwania Wykonawcy robót lub Zamawiającego;
19) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonania robót;
20) informowania na bieżąco Zamawiającego o przebiegu prac, o napotkanych problemach i podjętych działaniach zaradczych mających na celu ich przezwyciężenie (wczesne ostrzeganie, zwłaszcza w sprawach mogących wpłynąć na termin zakończenia robót);
21) prowadzenia dokumentacji fotograficznej inwestycji w szczególności robót ulegających zakryciu, wykonanych wadliwie lub z opóźnieniem i udostępnianie jej na każde żądanie Zamawiającego;
22) udziału w przekazaniu placu budowy;
23) uczestnictwa w okresie gwarancji i rękojmi przy przeglądach gwarancyjnych na zawiadomienie Zamawiającego, potwierdzenia usunięcia wad i usterek w okresie gwarancji i rękojmi bez dodatkowego wynagrodzenia;
24) wykonywania innych czynności, przewidzianych dla inspektora nadzoru w umowie z wykonawcą inwestycji;
25) wykonania czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót;
26) przyjęcia od kierownika budowy dokumentacji powykonawczej, dziennika budowy oraz po uprzednim ich sprawdzeniu przekazania ich Zamawiającemu,
27) przygotowania w porozumieniu z Wykonawcą robót zestawienia wybudowanej infrastruktury (długości, powierzchnie, szt., itp.).
7. Bez zgody Zamawiającego, Inspektor Nadzoru nie może wprowadzić żadnych zmian w zakresie realizacji umowy na wykonanie robót budowlanych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy ocenie ofert Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny:
A - Cena - 60%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Cena” wynosi 60.
Liczba punktów przyznana ofercie w kryterium cena zostanie obliczona wg wzoru:

cena najniższa
A = -------------------------- x 100 x 60%
cena oferty badanej

Wyniki będą zaokrąglane do 2 miejsc po przecinku (od 5 w górę).
B – Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej – 40%
Maksymalna liczba punktów do uzyskania przy kryterium „Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej” wynosi 40.
Gdy Wykonawca wykaże, że Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej wskazany w ofercie posiada doświadczenie jako Inspektor nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej na:
 żadnym lub jednym zadaniu dot. robót konstrukcyjno - budowlanych- otrzyma 0 punktów
 dwóch zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 20 punktów
 trzech lub więcej zadaniach dot. robót konstrukcyjno - budowlanych - otrzyma 40 punktów.
Ocena łączna X= A + B
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie najwyższa liczbę punktów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Inspektora nadzoru branży konstrukcyjno - budowlanej

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Cd. Informacja o komunikacji
14. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
15. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
16. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
17. Zamawiający dopuszcza również komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: um@brusy.pl (nie dotyczy składania ofert).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, którego propozycję stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ,
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku podstaw wykluczenia, składa każdy z wykonawców oddzielnie.
2) pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę do występowania w imieniu wykonawcy, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z dokumentów rejestrowych lub w przypadku o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (propozycja - Załącznik Nr 4 do SWZ).
Pełnomocnictwo do złożenia oferty musi być złożone w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (tj. w formie elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia sporządzonego stosownie do art. 97 § 2 ustawy z dnia 14.02.1991r. – Prawo o notariacie, które to poświadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o którym mowa w ust. 4 pkt 2), składa każdy
z wykonawców oddzielnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp oraz:
1) wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
2) wystąpienia siły wyższej, tj. wystąpienia wyjątkowego wydarzenia lub okoliczności:
 na którą Strony nie miały wpływu,
 przeciw której Strony nie mogły się zabezpieczyć przed zawarciem umowy,
 której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub przezwyciężyć,
 której nie można uznać za wywołaną w znaczącym stopniu przez żadną ze Stron.
3) sądowej waloryzacji zamówienia,
4) zmiany osób reprezentujących Zamawiającego/Wykonawcę w przypadku zmian organizacyjnych lub wynikłych z przyczyn losowych,
5) wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych lub zaleceń instytucji, która przyznała środki na sfinansowanie zamówienia lub/i umowy na roboty budowlane,
6) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy,
7) skrócenia lub wydłużenia terminu realizacji usługi w przypadku, gdy termin wykonywania nadzorowanych robót zostanie odpowiednio skrócony lub przedłużony,
8) zmiany wynagrodzenia:
a) zmiany maksymalnego wynagrodzenia za nadzór inwestorski w przypadku określonym w pkt. 7), z zastrzeżeniem że wynagrodzenie zostanie zmienione (zwiększone lub zmniejszone) o procent równy stosunkowi nowego terminu realizacji usługi do terminu umownego. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia w zakresie, w jakim zmiany te mają wpływ na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że zmiana wynagrodzenia nie przekroczy 15% wynagrodzenia umownego określonego w §4/ *do Części
b) jeśli zajdą okoliczności określone w art. 455 ustawy Pzp,
c) w przypadku zmiany kosztów związanych z realizacją umowy, przy zachowaniu następujących warunków:
 każda ze Stron niniejszej umowy może żądać zmiany wynagrodzenia jeden raz
w toku wykonywania umowy, nie wcześniej jednak niż po 31 maja 2025 r. ,
 podstawą żądania, o którym mowa w tirecie pierwszym jest zmiana cen paliwa (benzyny/oleju napędowego) o 30% w stosunku do ceny paliwa (benzyny/oleju napędowego) na dzień składania ofert.
 poprzez zmianę kosztów rozumie się wzrost odpowiednio kosztów, jak i ich obniżenie, względem kosztu przyjętego w celu ustalenia wynagrodzenia wykonawcy zawartego w ofercie,
 strona żądająca zmiany wynagrodzenia w złożonym wniosku ma obowiązek wskazania zmian w kosztach mających wpływ na koszt wykonania zamówienia,
a także proponowane nowe wynagrodzenie,
 w celu określenia wpływu zmiany kosztów na koszt wykonania zamówienia Wykonawca w terminie 14 dni od zawarcia umowy składa informację o cenie i rodzaju paliwa (benzyny/oleju napędowego) przyjętego do kalkulacji w złożonej ofercie oraz przedstawia metodologię uwzględnienia tego kosztu w cenie jednostkowej godziny pełnienia nadzoru inwestorskiego
 w żądaniu, o którym mowa w tiret pierwszym strona ma obowiązek wskazać
w analogicznym jak ww. informacji zmieniany koszt oraz jego wpływ na cenę jednostkową godziny pełnienia nadzoru inwestorskiego oraz zakres ilościowy
i wartościowy pozostały do wykonania po dniu złożenia żądania.
 zmiana wynagrodzenia może nastąpić do granicy wpływu zmian kosztów na pozostałe do wypłaty wynagrodzenie,
 zamawiający dopuszcza maksymalną zmianę wynagrodzenia Wykonawcy w efekcie zastosowania postanowień pkt c) nie wyższą niż 10 % ryczałtu za godzinę wynagrodzenia umownego brutto, o której mowa w §4 ust. 1 umowy.
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną
na piśmie w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1) Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl na formularzu ofertowym, zgodnym z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-31

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

5. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13.04.2022 r. o szczególnych rozwiązaniach
w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych
w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
6. Wykluczenie, o którym mowa w ust. 5 następuje na okres trwania okoliczności, o których mowa w ust. 5.
7. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.