Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00445639/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: 146319030
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2c688c9-1caf-437e-911c-129a240e03ae1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2c688c9-1caf-437e-911c-129a240e03ae
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514121
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062328/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w II połowie 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445639
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 399537,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 359278,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ryb i mrożonek do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1. Filet z MAKRELI w sosie pomidorowym szt. 80
2. Morszczuk mrożony - kostka kg 100
3. Łosoś mrożony - kostka kg 100
4. Miruna - filet mrożony (nie mielone 80%mięsa) kg 300
5. Paluszki rybne z fileta kg 120
6. Brokuł mrożony kg 100
7. Brukselka mrożona kg 40
8. Bukiet kwiatowy jarzyn mrożony kg 40
9. Dynia mrożona kg 30
10. Fasola szparagowa zielona mrożona kg 50
11. Fasola szparagowa żółta mrożona kg 120
12. Groszek mrożony kg 60
13. Jagoda leśna mrożona kg 60
14. Kalafior mrożony kg 140
15. Malina mrożona kg 100
16. Marchew z groszkiem mrożona kg 45
17. Mieszanka kompotowa mrożona kg 600
18. Mini marchewka mrożona kg 60
19. Szpinak rozdrobniony mrożony kg 30
20. Śliwka węgierka bez pestek mrożona kg 50
21. Truskawka mrożona kg 150
22. Wiśnia drylowana mrożona kg 100
23. Włoszczyzna mrożona kg 120
24. Zupa jarzynowa mrożona kg 25
Gotowość realizacji dostaw: w zależności od potrzeby (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
15331170-9 - Warzywa mrożone
15332100-5 - Przetworzone owoce
4.5.5.) Wartość części: 31581,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1. Arbuz kg 200
2. Awokado szt. 30
3. Banan kg 700
4. Bakłażan kg 20
5. Bakłażan X-XII kg 80
6. Borówka amerykańska kg 7
7. Brzoskwinia kg 50
8. Brzoskwinia ufo kg 50
9. Cytryna kg 50
10. Granat szt. 30
11. Gruszka kg 500
12. Jabłka kg 1400
13. Jabłko szara reneta kg 240
14. Kiwi szt. 1800
15. Mandarynka kg 180
16. Melon żółty szt. 30
17. Morela kg 30
18. Nektarynka kg 150
19. Pomarańcza kg 1100
20. Śliwka kg 200
21. Winogrona kg 50
22. Brokuły szt. 200
23. Burak młody z botwiną szt. 80
24. Buraki czerwone kg 200
25. Cebula kg 200
26. Cebula czerwona kg 50
27. Cebula młoda ze szczypiorkiem szt. 20
28. Cieciorka kg 15
29. Cukinia kg 120
30. Czosnek szt. 200
31. Fasola młoda "Piękny Jaś" kg 60
32. Fasola sucha „Piękny Jaś” kg 100
33. Kalafior szt. 150
34. Kalarepa szt. 120
35. Kapusta biała kg 150
36. Kapusta biała młoda szt. 120
37. Kapusta kiszona biała kg 200
38. Kapusta pekińska szt. 120
39. Kapusta włoska szt. 60
40. Kiełki różnych warzyw szt. 40
41. Koperek zielony szt. 1000
42. Lubczyk świeży szt. 210
43. Marchew młoda szt. 40
44. Marchewka kg 700
45. Ogórek kiszony kg 250
46. Ogórek szklarniowy kg 300
47. Ogórek gruntowy kg 150
48. Papryka czerwona kg 250
49. Papryka zielona kg 30
50. Papryka żółta kg 75
51. Pieczarki świeże kg 150
52. Pietruszka korzeń kg 300
53. Pietruszka młoda z nacią szt. 50
54. Pietruszka natka szt. 850
55. Pomidory koktajlowe różne odmiany kg 100
56. Pomidory różne odmiany kg 150
57. Pory szt. 500
58. Rzepa biała kg 60
59. Rzodkiewka szt. 150
60. Sałata zielona (różne odmiany) szt. 200
61. Sałata – mix 180g op. 100
62. Sałata – rukola 100g op. 100
63. Sałata – roszpunka 100g op. 100
64. Szpinak świeży 100g op. 100
65. Sałata – cykoria (zielona i czerwona/ 2szt. opak.) op. 100
66. Sałata rzymska (2szt. w opak.) op. 100
67. Seler korzeniowy kg 300
68. Seler młody z liśćmi szt. 70
69. Seler naciowy szt. 60
70. Soczewica czerwona i zielona kg 50
71. Susz z buraka czerwonego szt. 270
72. Szczypiorek szt. 500
73. Ziemniaki kg 5000
74. Zioła świeże szt. 50
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03222000-3 - Owoce i orzechy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03221000-6 - Warzywa
15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 85352,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów mleczarskich do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1. Jogurt grecki 9% 400g szt. 50
2. Jogurt naturalny 1kg wiaderko szt. 50
3. Jogurt naturalny 2% 400g szt. 200
4. Jogurt naturalny 180g (zwykły i b/laktozy) szt. 800
5. Jogurt naturalny wiadro 5kg szt. 450
6. Jogurt owocowy 150g (z laktozą i bez laktozy) szt. 1200
7. Jogurt pitny 150g (typu actimel, zwykły i b/laktozy) szt. 350
8. Jogurt pitny smakowy 250g (zwykły i b\lactozy) szt. 700
9. Kefir 1l szt. 170
10. Kefir 250g szt. 220
11. Masło szt. 1500
12. Mleko bez laktozy szt. 50
13. Maślanka 1l szt. 220
14. Mleko UHT 2% szt. 3200
15. Parmezan 200g szt. 200
16. Ser Edamski kg 45
17. Ser Feta szt. 30
18. Ser Gouda kg 70
19. Ser Gouda bez laktozy kg 25
20. Ser na sernik wiaderko 1kg szt. 300
21. Ser topiony szt. 100
22. Serek homogenizowany 140g szt. 500
23. Serek maskarpone kg 70
24. Serek mozzarella kulka szt. 250
25. Serek wiejski 200g szt. 400
26. Serek wiejski 580g szt. 150
27. Serek wiejski 200g bez laktozy szt. 200
28. Skyr naturalny i smakowy bez laktozy 150g szt. 300
29. Skyr naturalny i smakowy 150g szt. 200
30. Śmietana 18% szt. 600
31. Śmietana 18% bez laktozy szt. 200
32. Śmietana 12% szt. 400
33. Śmietana 12% bez laktozy szt. 200
34. Śmietana 30% l 120
35. Śmietana 36% l 120
36. Twaróg półtłusty bez laktozy 230g szt. 50
37. Twaróg półtłusty kg 150
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00÷10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15510000-6 - Mleko i śmietana
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15551000-5 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne
4.5.5.) Wartość części: 61532,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1 Kark wp b/k kl.1 kg 150
2 Łopatka b/k kg 70
3 Polędwiczka wieprzowa kg 200
4 Schab wp b/k kg 200
5 Słonina bez skóry kg 40
6 Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1 kg 450
7 Żeberka wp paski, trójkąty kg 150
8 Filet z indyka b/s i b/k kg 450
9 Filet z kurczaka b/s i b/k kg 450
10 Kurczak świeży kg 300
11 Udko z kurczaka kg 350
12 Skrzydło z indyka kg 300
13 Szyja z indyka kg 300
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 78411,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1. Rostbef wołowy b/k kl.1 kg 40
2. Szponder wołowy b/k kg 40
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 3556,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1 Kiełbasa wiejska kg 60
2 Kiełbasa zwyczajna kg 60
3 Kiełbasa krakowska kg 40
4 Parówki z Bobrownik op.300-350g szt. 100
5 Parówki z szynki op. 5szt szt. 160
6 Podgardle wędzone kg 20
7 Boczek wędzony kg 30
8 Schab z Lubinki kg 50
9 Sopocka tradycyjna kg 50
10 Szynka wiejska kg 50
11 Indyk z Bobrownik kg 50
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 20036,40 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1 Bagietka 30cm szt. 400
2 Babka piaskowa szt. 125
3 Bułka – kajzerka / mała szt. 1000
4 Bułka grahamka szt. 300
5 Bułka maślana szt. 300
6 Bułka tarta kg 100
7 Bułka wieloziarnista szt. 180
8 Bułka zwykła szt. 500
9 Chałka szt. 120
10 Chleb graham szt. 200
11 Chleb jęczmienny szt. 150
12 Chleb pszenno-żytni szt. 500
13 Chleb słonecznikowy szt. 250
14 Chleb wieloziarnisty szt. 150
15 Chleb żytni szt. 250
16 Ciasto drożdżowe kg 100
17 Drożdże kg 7
18 Rogalik maślany szt. 200
19 Szarlotka kg 50
20 Wek szt. 1000
Gotowość realizacji dostaw: codziennie (w dni robocze) w godz. 6.00 ÷ 7.30 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15898000-9 - Drożdże
4.5.5.) Wartość części: 21214,54 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pozostałych artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1. Ananasy w syropie szt. 60
2. Bazylia kg 1
3. Baton zbożowy (z orzechami i owocami) szt. 600
4. Brzoskwinie w syropie szt. 100
5. Chrupki kukurydziane 85g szt. 200
6. Chrupki kukurydziane pałeczki 50g szt. 100
7. Chrzan tarty szt. 70
8. Cukier kryształ kg 500
9. Cukier puder kg 100
10. Curry szt. 40
11. Cynamon kg 3
12. Czekolada szt. 100
13. Czosnek granulowany kg 3
14. Dżem niskosłodzony 280g szt. 200
15. Dżem niskosłodzony 840g szt. 50
16. Ekstrakt naturalny wanilia 30 ml szt. 20
17. Fasola biała i czerwona w puszce szt. 20
18. Galaretka owocowa szt. 60
19. Gałka muszkatołowa szt. 10
20. Groszek ptysiowy 125g szt. 150
21. Groszek ptysiowy kg 50
22. Groszek zielony konserwowy szt. 130
23. Herbata expressowa szt. 40
24. Herbata owocowa szt. 500
25. Herbatniki pełnoziarniste min 300g szt. 200
26. Jaja świeże rozmiar L szt. 6000
27. Imbir szt. 20
28. Kakao naturalne 150g szt. 70
29. Kasza gryczana kg 10
30. Kasza jaglana kg 80
31. Kasza jęczmienna kg 100
32. Kasza kukurydziana kg 25
33. Kasza kuskus kg 50
34. Kasza manna kg 50
35. Kasza pęczak kg 60
36. Kawa zbożowa, bezkofeinowa szt. 80
37. Ketchup 480g szt. 80
38. Kminek cały szt. 20
39. Kminek mielony kg 3
40. Koncentrat pomidorowy 950g szt. 80
41. Kukurydza konserwowa szt. 150
42. Liść laurowy 100g szt. 4
43. Majeranek suszony 200g szt. 5
44. Majonez 700g szt. 50
45. Makaron różne kształty kg 600
46. Makaron różne kształty razowy kg 70
47. Masa krówkowa/kajmak szt. 15
48. Mąka pszenna kg 300
49. Mąka ziemniaczana kg 25
50. Miód 1000g szt. 30
51. Mleczko kokosowe szt. 20
52. Morele suszone szt. 30
53. Mus owocowy/warzywny/z dodatkiem płatków zb. szt. 1200
54. Musztarda szt. 40
55. Napój owsiany/migdałowy 1l szt. 100
56. Ocet szt. 10
57. Ogórki konserwowe 1700ml szt. 50
58. Olej roślinny litry 300
59. Olej roślinny z ziołami i warzywami szt. 20
60. Oliwa z oliwek 1 l szt. 10
61. Oliwki zielone i czarna 0,9l - cała / krojona szt. 20
62. Oregano 200g szt. 4
63. Orzechy - laskowe, włoskie kg 10
64. Panierka Panko 1kg szt. 10
65. Papryka czerwona słodka wędzona kg 4
66. Papryka słodka mielona czerwona kg 6
67. Pasta pesto 190g szt. 40
68. Pieprz cytrynowy 20g szt. 40
69. Pieprz czarny mielony kg 4
70. Pieprz ziołowy 20g szt. 40
71. Płatki czekoladowe kg 40
72. Płatki kukurydziane kg 50
73. Płatki migdałowe szt. 80
74. Płatki zbożowe kg 60
75. Podpłomyk szt. 200
76. Pomidory krojone bez skórki 2500ml szt. 50
77. Pomidory suszone 250g - słoik szt. 30
78. Pulpa pomidorowa 4kg szt. 30
79. Powidło śliwkowe 290 g szt. 60
80. Powidło śliwkowe 930 g szt. 40
81. Przyprawa uniwersalna 150g szt. 300
82. Rodzynki szt. 4
83. Ryż basmati szt. 70
84. Ryż biały długoziarnisty, brązowy kg 200
85. Ryż biały paraboliczny kg 100
86. Sałatka z czerwonej kapusty szt. 150
87. Seler konserwowy 0,9l szt. 10
88. Sezam 100g szt. 30
89. Słonecznik łuskany kg 6
90. Soczek w butelce 300ml szt. 800
91. Sól kamienna jodowana kg 180
92. Susz z owoców – tacka 250g szt. 50
93. Śliwka kalifornijska kg 5
94. Tymianek 10g szt. 60
95. Wafle ryżowe szt. 50
96. Wafle tortowe niskocukrowe szt. 25
97. Wiórki kokosowe 100g szt. 30
98. Woda mineralna szt. 1300
99. Ziele angielskie 15g szt. 80
100. Zioła prowansalskie szt. 30
101. Żurawina kg 10
102. Żurek na wodzie źródlanej szt. 170
103. Łuskane pestki dyni kg 10
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 7.00 ÷ 10.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
15840000-8 - Kakao; czekolada i wyroby cukiernicze
15410000-5 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
15851100-9 - Makaron niegotowany
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 57594,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30764,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38438,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30764,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: Mięsowicza 2a
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30764,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82070,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82070,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82070,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU ZZ Sp. J. CZOCH ZBIGNIEW, BAŁUSZYŃSKI ZDZISŁAW
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82070,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70631,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 74638,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70631,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8680000752
7.3.3) Ulica: Wygoda 147
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWA SPÓŁDZIELNIA MLECZARSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70631,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2024 r. do godziny 10:00:00.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2024 r. do godziny 10:00:00.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta dotycząca tej części zamówienia, w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 13 sierpnia 2024 r. do godziny 10:00:00.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20568,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20568,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20568,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Piekarniczo-Cukierniczy "G&G" T. i G. Gniadek Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8732504135
7.3.3) Ulica: Miła 22
7.3.4) Miejscowość: Zgłobice
7.3.5) Kod pocztowy: 33-113
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20568,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64734,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75786,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64734,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHUP "AGA" Stanisław Stanosz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731005364
7.3.3) Ulica: Spadzista 4/16
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64734,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów mrożonych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawy artykułów ogólnospożywczych do Aresztu Śledczego w Gliwicach
- Sukcesywne dostawy świeżego pieczywa na okres 12 miesięcy
- Dostawa herbaty oraz cukru
- Sukcesywna dostawa słodyczy i soków na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa warzyw, owoców i jaj do stołówki szkolnej Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 i II Liceum Ogólnokształcącego we Włodawie
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.