eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRoboty Budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap I



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty Budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu – etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krakow@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r19483,Roboty-Budowlane-na-terenie-Zarzadu-Zlewni-w-Sandomierzu-etap-I.html?sid=ba8cfa1717b1e8fdd21dff8c9abce5ce

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Roboty Budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu – etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-115a4f4b-1748-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.34 Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu - etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00332268

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 - Żabnica - remont wylotów nr 6, nr 1, nr 3, nr 4, nr 7 na terenie gm. Żabno
Zadanie polegać będzie na:
a) Zabezpieczeniu przed przesiąkaniem poza obszar koryta wylotów: nr 1 w km 21+380,
nr 3 w km 21+880, nr 4 w km 21+990, nr 7 w km 22+930 m. Łęg Tarnowski, gm. Żabno oraz remoncie wylotu nr 6 w km 22+330 z rowu (dz. ewid. nr 55/15) m. Łęg Tarnowski, gm. Żabno.
b) Wykoszeniu porostów traw wraz z wygrabieniem z terenu prac.
c) Wycięciu samosiejek i krzaków (bez karczowania) z terenu prac.
d) Oczyszczeniu betonowego rurociągu na wylocie nr 1, 3, 4, 7 i oczyszczenie, udrożnienie
na wlocie nr 3, 4, 7 wraz z usunięciem zalegających worków z piaskiem.
e) Uszczelnieniu wylotu nr 1, 3, 4, 7 pianą wysokoprężną poliuretanową wodoszczelną.
f) Uszczelnieniu wlotu nr 3, 4, 7 pianą wysokoprężną poliuretanową wodoszczelną.
g) Mechanicznym zasypie wylotu nr 1, 3, 4, 7 ziemią pozyskaną na miejscu wraz z utwardzeniem zasypu zagęszczarką spalinową oraz niwelacja terenu.
h) Mechanicznym zasypie wlotu nr 3, 4, 7 ziemią pozyskaną na miejscu wraz z utwardzeniem zasypu zagęszczarką spalinową oraz niwelacja terenu.
i) Demontażu istniejącej uszkodzonej wiszącej klapy stalowej na wylocie nr 3, 4, 7. Zdemontowaną klapę złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
j) Wykoszeniu porostów traw (porost gęsty, twardy) wraz z wygrabieniem z terenu prac, ze skarp odpływu i dopływu.
k) Demontażu istniejącej uszkodzonej wiszącej klapy stalowej o wymiarach: 40cmx40cm na wylocie Ø 30cm. Zdemontowaną klapę złożyć w miejscu wskazanym przez zamawiającego.
l) Wykonaniu ścianki żelbetowej wylotowej z oczepem do zamocowania klapy zwrotnej
o wymiarach 170cm x 120cm, gr. 20cm. Wykonanie szalunku jednostronnego, oczyszczenie ściany czołowej istniejącego przyczółku przez skucie do 5cm, wykonanie i montaż zbrojenia z prętów żebrowanych Ø8mm – 10kg, drut montażowy (strzemiona) Ø6mm – 4kg, zalanie betonem konstrukcyjnym B20.
m) Zakupie, transporcie i montażu klapy zwrotnej DN 300 skośnej wykonanej z PEHD na przyczółku wylotowym betonowym pionowym. Przygotować powierzchnie pionową do montażu. Wykonać uszczelnienie mocowania. Montaż przeprowadzić zgodnie z wytycznymi producenta.
n) Mechanicznym oczyszczeniu i udrożnieniu odpływu od wylotu na łącznej długości 10 m, szerokość dna średnio 0,6 m przez usunięcie roślinności wraz z darnią korzeniową (na odkład). Przycięcie nawisów skarp z wyprofilowaniem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 44915,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 – Remont korony lewego wału rzeki Wisła w km 0+000 – 12+000
Zakres prac objęty zamówieniem:
a) zakup ziemi z dowozem samochodami samowyładowczymi
b) likwidacja miejscowo kolein i zaniżeń na odcinku 12 000 m. wału, przez zasyp i uzupełnienie ziemią, formowanie i zagęszczenie korony wału.
c) obsianie mieszanką traw korony wału.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 144000,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3 – Remont przyczółków przepustów wałowych na lewym wale rzeki Wisła w km 7+000, 11+238, 15+977, 19+276 gm. Nowy Korczyn, Pacanów

Zakres prac objęty zamówieniem:
a) przepust na lewym wale rz. Wisły w km.7+000:
• oczyszczenie powierzchni betonu, likwidacja pęknięć, wykonanie gładzi zaprawą techniczną PCC na pow. 8 m2 przyczółku śluzy wałowej od strony odwodnej.
• oczyszczenie powierzchni betonu, wykonanie gładzi zaprawą techniczną PCC na pow. 8,5 m2 przyczółku śluzy wałowej od strony odpowietrznej.
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 17,5 m. na skarpie wałowej od strony odwodnej
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 17,5 m. na skarpie wałowej od strony odpowietrznej.
b) przepust na lewym wale rz. Wisły w km.11+238:
• oczyszczenie powierzchni betonu, likwidacja pęknięć, wykonanie gładzi zaprawą techniczną PCC na pow. 8 m2 przyczółku śluzy wałowej od strony odwodnej.
• oczyszczenie powierzchni betonu, wykonanie gładzi zaprawą techniczną PCC na pow. 10 m2 przyczółku śluzy wałowej od strony odpowietrznej.
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 17 m. na skarpie wałowej od strony odwodnej
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 16 m. na skarpie wałowej od strony odpowietrznej
c) przepust na lewym wale rz. Wisły w km.15+977
• oczyszczenie powierzchni betonu, wykonanie gładzi zaprawą techniczną PCC na pow. 11,5 m2 przyczółku śluzy wałowej od strony odpowietrznej.
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 11 m. na skarpie wałowej od strony odwodnej
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 12 m. na skarpie wałowej od strony odpowietrznej
d) przepust na lewym wale rz. Wisły w km.19+276
• oczyszczenie powierzchni betonu, wykonanie gładzi zaprawą techniczną PCC na pow. 6 m2 przyczółku śluzy wałowej od strony odpowietrznej.
• wykonanie schodów z obrzeżami o szer. 1 m. i dł. 16 m. na skarpie wałowej od strony odwodnej
• wykonanie schodów o szer. 1 m. i dł. 14 m. na skarpie wałowej od strony odpowietrznej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45244000-9 - Wodne roboty budowlane

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 94410,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45460,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50042,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45460,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usługowy Budownictwa Wodno-Melioracyjnego Hydro-Bud Zbigniew Smaś

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8711005421

7.3.3) Ulica: Piłsudskiego 76a

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

7.3.5) Kod pocztowy: 33-200

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45460,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne czynności unieważniania postępowania

Zgodnie z art. 255 pkt 2) pzp Zamawiający unieważnia postępowanie jeśli wszystkie złożone oferty podlegają odrzuceniu. W postępowaniu o udzielnie zamówienia publicznego pn. „Roboty budowlane na terenie Zarządu Zlewni w Sandomierzu – etap znak sprawy K.ROZ.2810.45.2024 w zakresie części nr 2 zamówienia tj. „Remont korony lewego wału rzeki Wisła w km 0+000 – 12+000 zostały złożone 3 oferty. Wszystkie z nich zostały odrzucone przez Zamawiającego. Wobec braku ważnych ofert zaktualizował się warunek unieważniania postępowania określony w art. 255 pkt 2) ustawy pzp.

Uzasadnienie prawne czynności unieważniania postępowania

Zamawiający unieważnienia postępowanie na podstawie art. 255 pkt 2) pzp. Unieważnienie następuje zgodnie z wykładnią językową wskazanego przepisu. Jak wskazują autorzy opublikowanego przez Urząd Zamówień Publicznych Komentarza do Prawa zamówień publicznych „Jest rzeczą oczywistą, że gdy brak jest choćby jednej prawidłowej oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, postępowanie o udzielenie zamówienia nie może osiągnąć swego celu w postaci wyboru najkorzystniejszej oferty i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Dlatego, gdy nie złożono żadnej oferty lub wszystkie oferty podlegają odrzuceniu, postępowanie ulega unieważnieniu”. Wobec powyższego uznać należy, że zarówno obowiązek unieważnienia postępowania jak i wybór podstawy prawnej dla dokonanej czynności nie budzą wątpliwości prawnych.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115415,82 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115415,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115415,82 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RM Hydro Works Robert Marczewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8661436483

7.3.3) Ulica: Zrębin 46

7.3.4) Miejscowość: Połaniec

7.3.5) Kod pocztowy: 28-230

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115415,82 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.