Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00452310/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00526610/01 - Wynik z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Oddziale ZUS w Wałbrzychu i TJO.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Wałbrzychu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kasztanowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-390
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48746497254
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zap_walbrzych@zus.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/zus1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Oddziale ZUS w Wałbrzychu i TJO.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7d70dd2-0060-40f2-b013-041ac87a1343
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00461424/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Serwisowanie urządzeń dźwigowych zainstalowanych w Oddziale ZUS w Wałbrzychu i TJO.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00452310
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 430000.271.13.2024-ZAP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 210354,15 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie technicznej obsługi serwisowej urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Wałbrzychu oraz podległych jednostkach terenowych, w celu ich utrzymywania w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy.Część I zamówienia: Serwis dźwigów produkcji „SCHINDLER”:
1) osobowy elektryczny Schindler typu S6300, Wałbrzych Pl. Grunwaldzki 1;
2) osobowy elektryczny Schindler typu S6300, Wałbrzych Pl. Grunwaldzki 1;
3) osobowy elektryczny Schindler typu S001MRL, Świdnica ul. Saperów 29;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 38634,15 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zabezpieczenie technicznej obsługi serwisowej urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Wałbrzychu oraz podległych jednostkach terenowych, w celu ich utrzymywania w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej, w całym okresie trwania umowy.Część II zamówienia - serwis dźwigów produkcji „OTIS”:
1) osobowy elektryczny OTIS 2000 FS08923D, Jelenia Góra ul. Sygietyńskiego 10;
2) osobowy elektryczny OTIS GEN2 FLEX, ul. Andersa 64, 58-200 Dzierżoniów;
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 60120,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem umowy jest zabezpieczenie technicznej obsługi serwisowej urządzeń dźwigowych zainstalowanych w budynkach Oddziału ZUS w Wałbrzychu oraz podległych jednostkach terenowych, w celu ich utrzymywania w stałej, pełnej sprawności technicznej i funkcjonalnej,w całym okresie trwania umowy.
Część III zamówienia - serwis dźwigów pozostałych producentów:
1) osobowy typu GL MRL-MC 630, Wałbrzych ul. Kasztanowa 1;
2) osobowy typu GL MRL-MC 630, Wałbrzych ul. Kasztanowa 1;
3) towarowy elektryczny typu EPE-100-R-N, Wałbrzych Pl. Grunwaldzki 1;
4) towarowy elektryczny typu EPG-100-R-N, Kamienna Góra Al. Woj. Polskiego 14;
5) platforma schodowa elektryczna typu SP-DELTA, Kamienna Góra
Al. Woj. Polskiego 14;
6) osobowy elektryczny typu OA800-C/C-N, Kłodzko, Pl. Chrobrego 21;
7) towarowy elektryczny typu ISO-A, Świdnica ul. Saperów 29;
8) towarowy elektryczny typu ISO-A, Lubań ul. Łokietka 13.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
4.5.5.) Wartość części: 111600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Ponieważ w prowadzonym postępowaniu, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 26.08.2024 r. do godz. 10:00 do Zamawiającego w części II zamówienia wpłynęła jedna oferta podlegająca odrzuceniu, Zamawiający na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił postępowanie w części II zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137268,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137268,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137268,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZYGFRYDLIFT Zygfryd Krzywicki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6111051334
7.3.3) Ulica: ul. Cieplicka 111
7.3.4) Miejscowość: Jelenia Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 58-570
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137268,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Remont budynku rozdzielni gł. energ. z wymianą wyposażenia i agregatu prądotwórczego Szpitala przy ul. Batorego 4 w systemie zaprojektuj i wybuduj na realizację zadania pn: Poprawa bazy leczniczej
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Świadczenie usługi cateringowej dotyczącej posiłków dla obsługi dwóch festiwali organizowanych przez Zamek Książ w Wałbrzychu Sp. z o.o
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów."
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na wykonanie remontu budynku przy ul. Mieroszowskiej 8 w Wałbrzychu"
- Sukcesywna dostawa trumien, urn i ramek nagrobkowych dla potrzeb ZUCiUP, MZUK Sp. z o.o. w Wałbrzychu.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż dźwigów elektrycznych w budynkach urzędów skarbowych
- Poprawa dostępności budynków Urzędu Miasta, Przedszkola Nr 3 oraz trybuny przy Stadionie Miejskim w Tarnobrzegu.
- "Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 2, przy ul. Zgody II/6 w Gdańsku, w celu wykonania dźwigu osobowego i dostosowania budynku do obowiązujących przepisów ppoż."
- Wyk.bieżących usług remontowych w tym konserwacyjnych usuwania i zabezpieczania awarii oraz wyk.czynnośći usługowych niezbędnych do utrzymania w ruchu instalacji sanitarnych na terenie 4 ADM-ów w budynkach administrowanych przez ZGN Mokotów.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.