Og³oszenie z dnia 2024-09-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00625733/01 - Wynik z dnia 2024-12-02
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu szyd³owieckiego w sezonie zimowym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: POWIAT SZYD£OWIECKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223215
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Marii Konopnickiej 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owiec
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 48 6177000
1.5.8.) Numer faksu: 48 6177009
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: powiat@szydlowiecpowiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.bip.szydlowiecpowiat.akcessnet.net
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu szyd³owieckiego w sezonie zimowym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f83
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00514227
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00026047/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu szyd³owieckiego w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f833.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f83
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
3. Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z wykonawcami:
a) Magdalena Kisiel, tel. 48 617 70 00, email: powiat@szydlowiecpowiat.pl
b) Sylwia Pietras -Wolska, tel. 48 617 70 00, email: powiat@szydlowiecpowiat.pl
4. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania (link prowadz±cy bezpo¶rednio do widoku postêpowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f83
5. Postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ ze strony g³ównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przegl±daj postêpowania/konkursy”).
6. Identyfikator (ID) postêpowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f83
7. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
8. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.
9. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
10. Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f83
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO
znajduje siê w SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna na temat uprawnieñ wynikaj±cych z rozporz±dzenia RODO
znajduje siê w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.272.55.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg na terenie powiatu szyd³owieckiego w sezonie zimowym 2024/2025”.
Zamówienie polega na ¶wiadczeniu us³ug przy zimowym utrzymaniu dróg (oznaczonych dalej w tek¶cie niniejszego OPISU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA w skrócie ZUD) sprzêtem Wykonawcy przy zastosowaniu materia³u Zamawiaj±cego.
Wykonanie us³ug w ramach zwi±zanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych i gminnych obejmuje:
1) Od¶nie¿anie i zwalczanie ¶lisko¶ci dróg przy zastosowaniu materia³u Zamawiaj±cego,
2) Za³adunku mieszanki do piaskarek wykonuje we w³asnym zakresie Wykonawca.
3) Wszystkie przejazdy i dojazdy sprzêtu Wykonawcy po mieszankê solno-piaskow± i do miejsca od¶nie¿ania i zwalczania ¶lisko¶ci.
¦wiadczenie us³ug przy ZUD odbêdzie siê na wymienionych odcinkach dróg powiatowych i gminnych zlokalizowanych na terenie powiatu szyd³owieckiego w/g standardów zimowego utrzymania dróg zarz±dzanych przez Zarz±d Dróg Powiatowych w Szyd³owcu oraz wymagañ okre¶lonych w dyspozycji Dy¿urnego zimowego utrzymania dróg.
Materia³y (mieszankê solno-piaskow±) do ZUD kupuje we w³asnym zakresie Zamawiaj±cy i gromadzi je w bazie ZDP w Szyd³owcu przy ul. Kolejowej 78, 26-500 Szyd³owiec.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-11-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy najpierw dokonuje oceny ofert, a nastêpnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku, w terminie nie krótszym ni¿ 5 dni wezwie Wykonawcê, który przedstawi³ najkorzystniejsz± ofertê do z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych spe³nianie warunków udzia³u oraz niepodleganie wykluczeniu z postêpowania. Art. 274 ustawy pzp stosuje siê.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert.
3. Zamawiaj±cy dokona poprawek w ofercie zgodnie z zapisami art. 223 ust. 2 ustawy pzp.
4. W przypadku rozbie¿no¶ci pomiêdzy cen± podan± przez wykonawcê w ofercie wyra¿on± s³ownie oraz cyfrowo za prawid³ow± Zamawiaj±cy uzna warto¶æ (cenê) wyra¿on± s³ownie z zastrze¿eniem art. 223 ust. 2 pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas rozpoczêcia akcji zimowej
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 1 do swz).
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile to wynika z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 1 do swz).
3) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiaj±cy nie ma szczególnych wymagañ w tym zakresie. Ocena spe³nienia tego warunku odbêdzie siê na podstawie O¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (Za³±cznik 1 do swz).
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku - Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje n/w sprzêtem i wyposa¿eniem specjalistycznym:
a) p³ugopiaskarki, spe³niaj±ce nastêpuj±ce kryteria: no¶nik z napêdem minimum dwie osie i mocy minimum 300 KM - 3 sztuki.
b) p³ugi od¶nie¿ne co najmniej ¶rednie z pneumatycznym lub hydraulicznym sterowaniem o d³ugo¶ci lemiesza minimum 3,0 m - 3 sztuki.
c) piaskarki o pojemno¶ci minimum 5m³ - 3 sztuki.
Wykonawca zobowi±zany jest wyposa¿yæ pojazdy, którymi bêdzie ¶wiadczy³ us³ugê zimowego utrzymania dróg w system monitoringu i lokalizacji GPS wraz z czujnikami posypywania, p³u¿enia, monitoruj±cych pracê sprzêtu, zapewniaj±cy mo¿liwo¶æ lokalizacji pojazdu w terenie podczas prowadzenia akcji ZUD oraz przegl±danie historii tras na minimalny okres 6 miesiêcy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wstêpnego potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u, o których mowa w § 7 oraz w celu wstêpnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postêpowania okre¶lonych w § 6, Wykonawca ma obowi±zek z³o¿yæ wraz z ofert± o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 1 do swz oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 2 do swz.
1) O¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, stanowi± dowód potwierdzaj±cy brak podstaw wykluczenia, spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, na dzieñ sk³adania ofert, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez Zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe.
2) W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w ust. 1, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
3) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniami, o których mowa w ust. 1, tak¿e o¶wiadczenia podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia wymaganych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj .
1) wykaz (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do swz) narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania zasobami. Z przedstawionego wykazu winno wynikaæ spe³nienie warunku udzia³u w postêpowaniu, który zosta³ okre¶lony w §7 ust. 1 pkt. 4) swz.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Na ofertê sk³adaj± siê:1) Formularz ofertowy udostêpniony przez Zamawiaj±cego na Platformie e-Zamówienia i zamieszczony w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Informacje podstawowe”. Uwaga! Formularz ofertowy nale¿y podpisaæ odpowiednim rodzajem podpisu elektronicznego.
2) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania wg. za³±cznika nr 1 do swz oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu wg. za³±cznika nr 2 do swz.
3) Pomocnicze zestawienie (formularz cenowy) – sporz±dzone wed³ug wzoru z za³±cznika nr 3a do swz.
4) O¶wiadczenie o poleganiu na zasobach podmiotu trzeciego wraz z dokumentem potwierdzaj±cym odstêp do tych zasobów o którym mowa w §7 ust. 5 swz – je¿eli ma zastosowanie.
5) Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê, w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – je¿eli ma zastosowanie. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w §8 ust. 9 swz sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 2070 ze zm.), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
6) Uzasadnienie dla zastrze¿enia informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa – je¿eli ma zastosowanie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych o udzielenie zamówienia musi spe³niaæ warunek okre¶lony w ust. 1.Wykonawca mo¿e zostaæ wykluczony przez Zamawiaj±cego na ka¿dym etapie postêpowania o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem postanowieñ art. 110 i 111 ustawy pzp
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Przewidywane zmiany umowy, ich zakres, charakter oraz warunki dokonywania tych zmian.1) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ:
a) ograniczenia zakresu us³ug w przypadku: zawy¿enia w kosztorysie ofertowym ilo¶ci us³ug do wykonania, zmienno¶ci warunków atmosferycznych. Wykonawcy w tych warunkach nie przys³uguje prawo do ¿±dania wynagrodzenia za zaniechany zakres us³ug.
b) zmiany ustalonego w umowie koordynatora zimowego utrzymania ulic w uzasadnionych przypadkach. Nowy koordynator zimowego utrzymania ulic winien spe³niaæ warunki co najmniej takie, jakie by³y postawione dla koordynatora zimowego utrzymania ulic w specyfikacji (z uwzglêdnieniem do¶wiadczenia zawodowego, za które na etapie oceny ofert otrzyma³ dodatkowe punkty);
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku ograniczenia zakresu us³ug;
d) zmiany wynagrodzenia (je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê) w przypadkach:
zmiany ustawowej stawki podatku VAT,
zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenie spo³eczne lub zdrowotne, - zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018r. o pracowniczych planach kapita³owych;
e) zmiany umowy w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê przedmiotu umowy;
2. W przypadku zmian, o których mowa w ust 1. lit. g) tiret drugi, trzeci i czwarty Wykonawca powinien przedstawiæ oraz wykazaæ Zamawiaj±cemu za pomoc± odpowiednich dokumentów, w jaki sposób ww. zmiany wp³ywaj± na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym oraz kalkulacjê kosztów. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku nie wykazania przez Wykonawcê wp³ywu ww. zmian na koszty wykonania zamówienia.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-02 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d8c9be5a-204f-43a4-a741-afdee18e0f83
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZYD£OWCA
- Budowa wiaty do magazynowania soli drogowej na potrzeby Zarz±du Dróg Powiatowych w Szyd³owcu - ETAP I.
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4021W £aziska - Zaborowie - Zastronie (dokumentacja)"
- Dzier¿awa analizatora hematologicznego wraz z sukcesywn± dostaw± odczynników i materia³ów eksploatacyjnych dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szyd³owcu
- Dzier¿awa czytnika do moczu wraz z dostaw± pasków oraz dzier¿awa koagulometru wraz z dostaw± odczynników dla Laboratorium Analitycznego SPZZOZ w Szyd³owcu
- ,,Przebudowa drogi powiatowej Nr 4009W ¦wierczek - Szyd³ówek wraz z odwodnieniem (dokumentacja)"
- ,,Rozbudowa drogi powiatowej nr 4023W - budowa chodnika na odcinku Wa³snów - B±ków (dokumentacja)".
wiêcej: przetargi w Szyd³owcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga utrzymania czysto¶ci i porz±dku w budynkach mieszkalnych i ich otoczeniu, administrowanych i zarz±dzanych przez Zak³ad Budynków Miejskich w Cieszynie Sp. z o. o
- US£UGI W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA TERENÓW ZEWNÊTRZNYCH SPSZOZ "ZDROJE" WRAZ Z TERENEM PRZYLEG£YM W OBIEKCIE SPSZOZ "ZDROJE" UL. M¡CZNA 4 W SZCZECINIE
- Us³uga sprz±tania hal targowych i targowisk zlokalizowanych przy ul. Piotrkowskiej 317 i przy ul. Ma³ej 2 wchodz±cych w sk³ad zasobów Zarz±du Lokali Miejskich w £odzi w 2025 roku.
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania porz±dku i czysto¶ci pomieszczeñ wewn±trz budynku oraz sprz±tania terenu zewnêtrznego wokó³ budynku w Urzêdzie Skarbowym w Dzia³dowie.
- Us³ugi sprz±tania i utrzymania czysto¶ci
- ¦wiadczenie us³ug utrzymania czysto¶ci i porz±dku na terenach uniwersyteckich
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.