Ogłoszenie z dnia 2023-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00364603/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont budynku garażowego nr. inwentarzowy 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstancjewo 3A
1.5.2.) Miejscowość: Toruń
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: golub-dobrzyn@torun.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont budynku garażowego nr. inwentarzowy 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c2cd0ed4-41a2-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514280
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00364603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.271.1.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 216901,68 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie budynku garażowego o numerze inwentarzowym 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej. Przedmiotowy budynek położony jest w miejscowości Konstancjewo, gm. Golub-Dobrzyń.
2. Zakres prac polega m.in. na:
- odbiciu części zawilgoconych tynków cem – wap na ścianach i sufitach we wszystkich
pomieszczeniach budynku,
- malowanie wszystkich ścian i sufitów wewnątrz,
- wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej (natynkowej) we wszystkich
pomieszczeniach,
- remont wrót wjazdowych poprzez ich malowanie i regulację,
- wykonaniu nowych tynków cem – wap na ścianach i sufitach wraz ze szpachlowaniem
w miejscu odbitych tynków wewnętrznych,
- zerwaniu istniejącego pokrycia stropodachu (papa termozgrzewalna) wraz z wszystkimi istniejącymi warstwami,
- rozbiórce istniejących rynien i rur spustowych,
- wykonaniu nowych obróbek blacharskich na całym budynku z blachy ocynkowanej,
- wykonaniu nowych rynien i rur spustowych stalowych ocynkowanych,,
- wykonanie nowych warstw izolacyjnych na stropodachu wraz z dwiema warstwami
papy termozgrzewalnej,
- wykonaniu nowego tynku zewnętrznego cem – wap,
- remont istniejącego komina murowanego z cegły,
- wymianie kominków wentylacyjnych na nowe.
- wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej (natynkowej) we wszystkich
pomieszczeniach zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej,
- remont wrót wjazdowych poprzez ich malowanie i regulację
- wymianie istniejącego pokrycia stropodachu (papa termozgrzewalna) wraz z
wszystkimi istniejącymi warstwami na nowe, rozbiórce istniejących rynien i rur
spustowych i wykonaniu nowych z blachy ocynkowanej, wykonaniu nowych obróbek
blacharskich na całym budynku z blachy ocynkowanej, wykonanie nowych warstw
izolacyjnych na stropodachu wraz z dwiema warstwami papy termozgrzewalnej, szlichtą betonową, wykonaniu nowego tynku zewnętrznego cem – wap, remont istniejącego
komina murowanego z cegły, wymianie kominków wentylacyjnych na nowe. Zdjęcia
stanu istniejącego stropodachu
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższakwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi:
266 789,07 zł brutto, oferta z najniższą ceną złożona w prowadzonym postępowaniu
wynosi: 349.904,07 zł brutto
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Ubezpieczenie mienia Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. Aleksandra Piotrowskiego w Gnieźnie
- Dostawa pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa sprzętu elektronicznego do Szkoły Podstawowej nr 12 w Toruniu.
- Usługa archiwizacji dokumentacji medycznej dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego w Toruniu
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej - TBS Sp. z o.o. w Płocku
- Dostawa wraz z wdrożeniem urządzeń do wykonywania kopii bezpieczeństwa i oprogramowania zabezpieczającego w ramach programu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- "Demontaż istniejącej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych, dostawa i montaż nowej platformy do przewozu osób niepełnosprawnych wewnątrz budynku ODT Światowid."
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.