eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń"Remont budynku garażowego nr. inwentarzowy 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej - postępowanie drugie."



Ogłoszenie z dnia 2023-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont budynku garażowego nr. inwentarzowy 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej - postępowanie drugie.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Golub-Dobrzyń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870530023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Konstancjewo 3A

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-400

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: celin.iwan-szlagowska@torun.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://golub-dobrzyn.torun.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont budynku garażowego nr. inwentarzowy 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej - postępowanie drugie.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac553850-5853-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514281

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.271.1.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 216901,68 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na remoncie budynku garażowego o numerze inwentarzowym 108/630 oraz wymiana instalacji elektrycznej. Przedmiotowy budynek położony jest w miejscowości Konstancjewo, gm. Golub-Dobrzyń.
2. Zakres prac polega m.in. na:
- odbiciu części zawilgoconych tynków cem – wap na ścianach i sufitach we wszystkich
pomieszczeniach budynku,
- malowanie wszystkich ścian i sufitów wewnątrz,
- wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej (natynkowej) we wszystkich
pomieszczeniach,
- remont wrót wjazdowych poprzez ich malowanie i regulację,
- wykonaniu nowych tynków cem – wap na ścianach i sufitach wraz ze szpachlowaniem
w miejscu odbitych tynków wewnętrznych,
- zerwaniu istniejącego pokrycia stropodachu (papa termozgrzewalna) wraz z wszystkimi istniejącymi warstwami,
- rozbiórce istniejących rynien i rur spustowych,
- wykonaniu nowych obróbek blacharskich na całym budynku z blachy ocynkowanej,
- wykonaniu nowych rynien i rur spustowych stalowych ocynkowanych,,
- wykonanie nowych warstw izolacyjnych na stropodachu wraz z dwiema warstwami
papy termozgrzewalnej,
- wykonaniu nowego tynku zewnętrznego cem – wap,
- remont istniejącego komina murowanego z cegły,
- wymianie kominków wentylacyjnych na nowe.
- wymiana instalacji elektrycznej i oświetleniowej (natynkowej) we wszystkich
pomieszczeniach zgodnie z opracowaniem branży elektrycznej,
- remont wrót wjazdowych poprzez ich malowanie i regulację
- wymianie istniejącego pokrycia stropodachu (papa termozgrzewalna) wraz z
wszystkimi istniejącymi warstwami na nowe, rozbiórce istniejących rynien i rur
spustowych i wykonaniu nowych z blachy ocynkowanej, wykonaniu nowych obróbek
blacharskich na całym budynku z blachy ocynkowanej, wykonanie nowych warstw
izolacyjnych na stropodachu wraz z dwiema warstwami papy termozgrzewalnej, szlichtą betonową, wykonaniu nowego tynku zewnętrznego cem – wap, remont istniejącego
komina murowanego z cegły, wymianie kominków wentylacyjnych na nowe. Zdjęcia
stanu istniejącego stropodachu

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 317449,77 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 317449,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 317449,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Urbański Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9562301674

7.3.3) Ulica: Bolesława Chrobrego 151

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 317449,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.